Obserwatorzy


Hej!
Koniec listopada już tuż tuż, a wraz z nim i koniec jesienni. Rzekłabym nareszcie kończy się najgorsza pora roku jak dla mnie :D A dziś będzie o tym co poniekąd pomogło mi ją przetrwać jakoś, czyli jeden z dłuższych postów  --> ulubieńcy niekosmetyczni :) Ale będziecie mieć czas na czytanie, bo w następnym tygodniu raczej nie dodam tu nic, także dlatego pojawia się on właśnie teraz.

Jak zwykle zacznę od muzyki, która często rozbrzmiewała w moich głośnikach:
Lemon nie jest zaskoczeniem chyba jeśli chodzi o mnie, pojawia się często w ulubieńcach, bo i jednym z ulubionych zespołów jest :) Tym razem jego najnowsza piosenka, bardzo optymistyczna - od razu przypadła mi do gustu :)

A tu piosenka z filmu Miasto 44, który bardzo chcę zobaczyć i czekam aż pojawi się na Internecie :) Dzięki piosence chce obejrzeć jeszcze bardziej! :D Widział ktoś może? :)

Z kolei ta piosenka usłyszana po raz pierwszy nie spodobała mi się wcale, ale potem słuchałam nałogowo! <3

Przyznaję - zazwyczaj nie słucham tego typu muzyki, ale tu tak spodobało mi się przesłanie, że co chwile ta piosenka leciała u mnie :) Polecam obejrzeć 'teledysk', żeby lepiej zrozumieć sens..

I jeszcze coś angielskiego, także sluchane baaardzo często szczególnie na poczatku jesieni :)

A na koniec prawdziwa perełka! :) Jesień w ogóle minęła (albo jeszcze nie minęła bo edycja się nie skończyła :P)  pod znakiem the voice of poland - strasznie wciągam się w oglądanie tego programu.. A to wykonanie szczególnie mnie poruszyło, jak większość osób zresztą :) I dzięki programowi właśnie poznałam samą piosenkę - świetny tekst posiadającą! Ale jak dla mnie właśnie to wykonanie z voica wygrywa z oryginałem!
(Jest tu moze jeszcze jakaś wielbicielka programu? :D)
Oczywiście mogłabym w tym miejscu dodać jeszcze kilka piosenek i z programu i nie tylko, ale ograniczę się do tej 6 coby nie przedłużać zbytnio wpisu :) Jak widać w tym odcinku serii przeważają piosenki polskie :)

Filmów miało nie być dużo, ale w jeszcze w ostatnich dniach oglądnęłam kilka godnych uwagi :)
(Po kliknięciu w plakat oczywiście zostaniecie przeniesieni do opisu na filmwebie.)

Bez miłości ani słowa/stuck in Love
http://www.filmweb.pl/film/Bez+mi%C5%82o%C5%9Bci+ani+s%C5%82owa-2012-645255
Film oglądałam jeszcze na poczatku września. Z jednej strony są momenty gdzie można się pośmiać, a z drugiej wzruszyć :) Bardzo szybko się go ogląda i raczej nie nudzi podczas oglądania, bo film zawiera kilka wątków i kilka historii bohaterów występujących w filmie ;)

 Najlepsze najgorsze wakacje
http://www.filmweb.pl/film/Najlepsze+najgorsze+wakacje-2013-640445
 Typowy przykład lekkiego kina, idealnego na wieczór z zabawnymi momentami :) Film ogląda się bardzo szybko, nawet nie zauważymy kiedy się skończy :) Pokazujący historię przemiany chłopaka z nieśmiałego do pewniejszego siebie.
Jeśli chcecie poznać dokładniejsze losy bohatera zapraszam do obejrzenia, mimo że mało ambitny film może to do spędzenia miło wieczoru idealny!

To save a life
 http://www.filmweb.pl/film/Bez+mi%C5%82o%C5%9Bci+ani+s%C5%82owa-2012-645255
 Tu pozycja już mało znana, nie posiada nawet polskiego odpowiednika tytułu..
Długo czekałam z oglądnięciem tego filmu, a zupełnie nie potrzebnie. Przyznaję - na poczatku film lekko mi się nudził, ale wraz z rozwojem akcji coraz bardziej mi się podobał. Na pewno nie jest to lekka propozycja, a raczej ambitniejsze kino z przesłaniem. Sam film zostaje w naszej głowie jeszcze po obejrzeniu.. Zawiera wiele istotnych kwestii, czasami odnoszących się do religii, jednak nie dotyczą ono typowej wiary w Boga - jest raczej odniesienie do niej... Warto zobaczyć.

Zostań jeśli kochasz

Ile ja się oczekałam na ten film! :D Ale było warto, wbrew pozorom nie jest to zwyczajne romansidło, a raczej film z głębszym dnem :) Podczas oglądania wymaga wręcz od nas zastanowienia nad wieloma sprawami i zostaje z nami na dłużej... Do tego wspaniała muzyka! Warto, zdecydowanie obejrzeć - piękny i poruszający. Dawno już takiego nie widziałam, zdecydowanie jeden z takiego typu, który lubię najbardziej! Z tej 4 polecam szczególnie właśnie ten, a sama na pewno wrócę jeszcze do niego :)

Pozycji książkowych nie będzie, bo jak zaczęłam na wakacjach czytać 2 książki to tak ich nie skończyłam nadal.. Niestety brak czasu mi to umożliwia, ale może w zimowej edycji pojawi się chociaż jedna :)

Na koniec postanowiłam przy każdej edycji dodawać jakieś cytaty, czy sentencje które spodobały mi się w danych miesiącach. Nie wiem czy jest do dobry pomysł - liczę na Waszą opinię? :) Jeśli będziecie na tak będę dodawać je nadal, na nie (lub nie zbudzą one żadnego odzewu) - na tej edycji jesiennej skończymy :)





Znacie którąś z wymienionych pozycji? Jak Wam się podobała?
Coś Was zainteresowało szczególnie? :)

Do napisania już pewnie w grudniu! :)

73 komentarze:

  1. Dopiero tu był koniec października, a już listopad za niedługo się skończy, ach jak ten czas szybko mija :P
    Żadna z piosenek mi nic nie mówi, w tym temacie zawsze jestem opóźniona xD Za to jeśli chodzi o filmy to widziałam tylko Najlepsze najgorsze wakacje, ale pozostałe trzy pozycje zaraz sobie nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam wszystkie trzy i miałam rację, że wcześniej ich nie oglądałam. Tak czy inaczej były super, a przy
      "To save a life" oraz "Zostań jeśli kochasz", ryczałam jak głupia prawie przez cały czas xD

      Usuń
    2. Tak, cztery pozycje, które przedstawiłaś obejrzałam, a ostatnio już nawet nie mam zbytnio co oglądać, więc nadrabiam sobie różne seriale po kilka sezonów w tygodniu :D

      Usuń
  2. k2 i rixton bardzo lubie : ) a zostań jeśli kochasz muszę zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba zacofana jestem, bo nic nie znam, ale The voice też nałogowo oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też nie oglądałam filmów, dopiero od ponad roku stałam się filmomaniaczką :)

      Masz swojego faworyta?

      Usuń
  4. Uwielbiam takie posty, zresztą co miesiąc staram się taki dodać. To dla kopalnia inspiracji :). Dzięki Tobie obejrzę co najmniej dwa filmy, które polecasz, już je sobie dodałam na filmwebie. Piosenki znam - to znaczy większość, zaciekawiła mnie i spodobała mi się ta pt. "Miasto". A przedostatni cytat dał mi do myślenia... Taki prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Lubię szczególnie u innych, ale i u siebie je przygotowywać też :D
      Jakie?
      Masz konto na filmwebie? :) Ja też - podałabyś mi linka?

      Usuń
    2. Tak, moje konto to Madelinee25. W sumie założyłam je niedawno, zawsze tam tylko zaglądałam, czytałam i tyle ;P
      Ach i odpowiedź na kom. u mnie:
      :) Oczywiście, dzięki Tobie dodałam je sobie na filmwebie i potem obejrzałam. Czekam na kolejne inspiracje od Ciebie :DD A Zmierzch oglądałam, gdy była faza na niego, oczywiście najpierw przeczytałam książki i wtedy bardzo mi się to podobało, także... nie jesteś sama ;D
      Cieszę się, że lubisz ten rodzaj postów u mnie ;) Już niedługo kolejny! :D

      Usuń
  5. Bardzo lubię Melę Koteluk ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w sumie jedną piosenkę jej tylko - właśnie tą :)

      Usuń
  6. A ja już myślałam, że jestem ostatnią osobą, która nie ma instagrama :P

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zastań jeśli kochasz" mam zamiar obejrzeć niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyczki posłucham sobie jutro :) (tzn w czwartek).
    Bardzo lubię takie Twoje posty z niekosmetycznymi ulubieńcami. Mogę się dzięki temu dowiedzieć o muzyce czy kinie. Poznaję takie, o których nie miałam pojęcia.
    "Zostań, jeśli kochasz" sama planowałam obejrzeć. Wreszcie się za niego wezmę. Lubisz ambitne filmy i to mi się podoba.
    Mam tylko prośbę, nie "na wakacjach" tylko "w wakacje". To taki rusycyzm i bardzo mnie on drażni. Dawno do mnie nie zaglądałaś, co? Sporo się pozmieniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! :) Strasznie mi miło :)
      dziękuje podwójnie :) Ale masz rację zdecydowanie wolę ambitniejsze kino niż jakieś głupkowate filmy typu kac vegas, projekt x..
      Ok, zaraz poprawię jak skończę odpowiadać na komentarze :)
      Zaglądałam, może mniej ale zaglądałam po prostu mam mniej czasu teraz i nie zawsze jest czas coś napisać ale jestem :)

      Usuń
  9. Piosenka którą zaśpiewali w the voice of poland ... cudna w ich wykonaniu i bardziej mi się podoba niż oryginał ;) Lubię ten program :)
    K2 ft. Buka lubię bo mój mąż często słucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie! :) W tą edycję się tak wciągnęłam, a po niej mam w planach nadrobić pozostałe od 1 zaczynając bo tam nie oglądałam tak na bieżąco jej, dużo omijałam odcinków ;)

      Usuń
  10. Czy już Ci mówiłam, że uwielbiam posty tego typu u Ciebie? ♥ No więc z muzyki znam aż 3 pozycje - Lemona, Miasto 44 i Koteluk :) Co do filmów, to ostatnio jakoś zbytnio czasu nie miałam na oglądanie, toteż żadnego z tych nie widziałam, ale mam nadzieję wkrótce nadrobić - ostatnie 3 dni miesiąca mam wolne ^^ :D
    Sentencje - takie prawdziwe! Najbardziej chyba mnie rusza ta o zyciu byle do.. Nie da się ukryć, że w tych czasach tak jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Miodek na moje serce kinomanki :D Strasznie mi miło - dziękuje :)
      ale fajnie! ale w sumie to weekend to aj też :D ale za to cały tydzień mam ciężki bo mój mózg będzie musiał dać w nim z siebie wszystko :D
      Niestety :(

      Usuń
  11. Piosenki świetne :)
    Filmy oglądałam, "Stuck in Love" mi się podobał :)
    "Zostań, jeśli kochasz" - film obejrzałam niedawno i teraz czaje się na książkę :)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sentencje :) A proponowane filmy chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piosenek po tytułach nie kojarzę, ale potem sobie przesłucham
    filmu żadnego nie oglądałam,ale znajoma bardzo mi poleciła "Niebo istnieje naprawdę"
    cytaty mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja, ja jestem fanką the voica! Ale chyba nie muszę mówić? :D To ja chyba byłam najbardziej wkręcona w pierwszą edycję tego programu, ale teraz też oglądam oczywiście.
    Bardzo fajny pomysł z tymi cytatami, szczególnie poruszył mnie ten " żyjemy byle do piątku, byle do świąt..." U mnie to to niestety często ma zastosowanie. Muszę popracować nad tym, żeby zwolnić i zwykłe szare dni pełne pracy i obowiązków też zamienić w te fajne i czasem przemycać w nich jakieś lepsze przeżycia. Choć to dosyć trudne :)

    Ps. też się bałam właśnie, że przez pracę nie będę miała czasu na bloga. Ale okazało się, że kiedy nie mam klientów moja szefowa nie ma najmniejszych problemów z tym, że mogę mieć swojego lapka i korzystać sobie wtedy z neta :D I tak właśnie siedzę sobie w pracy i piszę komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą mam zamiar nadrabiać po tej 5 jak się skończy :D Bo albo wgl jej nie oglądałam albo nic nie pamiętam :D
      A potem kolejne.. :D
      Cieszy mnie to :) W takim razie pewnie nadal będą się one pojawiać :)

      Usuń
  15. Świetne cytaty :) filmu niestety nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam polską muzykę i mimo, że za rapem nie przepadam o Buka tą nutą skradł moje serce! :) Filmu nie widziałam jeszcze żadnego, ale zamierzam kilka obejrzec z tej listy :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lemona też polubiłam, a filmy z chęcią oglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od dawna go uwielbiam! :D
      Daj znać jak wrażenia ;)

      Usuń
  18. Urzekły mnie cytaty, bo są takie prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle fajnych pozycji filmowych :) w wolnej chwili chętnie sobie je pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Lemona i Voice of Poland również :)
    filmów żadnych z wymienionych nie widziałam, ale za to książek czytam co najmniej 6 w miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz jakiegoś faworyta w Tvop?
      oj chciałabym mieć tyle czasu :D

      Usuń
  21. Nie znam ani jednego filmu z Twoich. Z muzyki kojarzę tylko Lemon i bardzo ich nei lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie? dlaczego? dla mnie są wspaniali :) Marzy mi sie zobaczenie ich koncertu :)

      Usuń
  22. Piosenki Lemona i ja uwielbiam :) Ma cudowny głos !
    Miasto 44 oglądałam i byłam nawet na pokazie przedpremierowym na SN w Wawie :) Tą pioenkę co podałaś śpiewali wtedy na zywo ! To dopiero było coś :)
    OStatnie z The voice - cudowna !
    Z filmów kompletnie nic nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić :D
      Pamiętam jak u Moni o tym właśnie pisałaś :)

      Usuń
  23. Witam! :D po pierwsze..to aż do grudnia?! ale dłuuuugo :(..

    Jeśli chodzi o muzykę to mamy bardzo podobny gust :D Lemona uwielbiam, ten głos Igora jest cudowny! :D lubię się w niego wsłuchać.. :D
    O piosence z Miasta44 za dużo nie powiem, bo już wyczerpałam temat u mnie, piękna!
    A resztę znam bo znam, muszę nadrobić i jakby co to ściągnąć :D
    O The Voice to wiem, że możesz pisać i pisać :D .. ja ten wykon uwielbiam, a sam program też mnie dość mocno wciągnął (nie tak jak Ciebie ofc! :D)

    Filmu żadnego nie widziałam.. ale mam ochotę szczególnie na ten ostatni :) może uda mi się go niedługo obejrzeć :D

    A jeśli chodzi o cytaty/sentencje, to bardzo fajny pomysł :)
    Ostatni szczególnie - prawdziwy!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień tylko :) Zleci szybko :* Trzymać kciuki za mnie masz! :D

      Wiadomka siostra! :* :D Ja też - bardzo :) Znam praktycznie każdą piosenkę :)

      Jest cudowny :) Zobacz KONIECZNIE! :)

      Cieszę się :) I pewnie pojawią się też w zimowym odcinku :)

      Usuń
    2. Ale szybko przeczytałam :D
      Siostra? Ależ słodko! :D

      Oglądne kiedyś na pewno! :D
      Zobaczysz zresztą jak kiepsko mi ostatnio oglądanie filmów idzie haha :D

      Usuń
  24. filmy będę musiała obejrzeć w święta, a jeśli chodzi o pozycje 'zostań jeśli kochasz' to chciałabym przeczytać również wersje książkową; lubię Lemona, Voice'a nie oglądam, piękne cytaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę też chcę przeczytać :) a widziałaś juz film?

      Usuń
  25. Piosenkę "Miasto" uwielbiam tak bardzo! <3 też chcę obejrzeć ten film. O mój kochany "Stuck in love", "Najlepsze najgorsze wakacje"-słyszałam o nim, widziałam kilka razy zwiastun, ale jeszcze nie widziałam filmu, "Zostań jeśli kochasz" też muszę zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. własnie kilka dni temu oglądałam Zostań jeśli kochasz i ryczałam jak głupia hehe :) musze sprawdzic pozostałe filmy

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko kojarzę film najgorsze, najlepsze wakacje który zresztą bardzo mi sie podobał :) A reszty nie znam i chyba jakaś zacofana jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Brokaty z SH ok. 15zł za dwa, więc tanio :)
    LSS lubię ze względu na zapach xD tak czy inaczej jest ok, już kilka razy go kupowałam :D
    Jeśli chodzi o słoiki to w tych większych trzymam w jednym herbaty, a w drugim żeliki z Bath and Body Works [wcześniej trzymałam w nich Yankee, ale później już się nie mieściły xD] a w mniejszych wisiorki z Fimo co kiedyś sobie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham Melę Koteluk i Lemon <3
    Szukałam filmowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziś właśnie będę oglądać Zostań,jeśli kochasz,bo sobie ściągnęłam(jestem piratem,ale ciiiiiii! :> )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam! Wspaniały film,możliwe,że niedługo coś o nim na blogu napiszę :)

      Usuń
  31. Przeczytalam wpis zanim skonczylam sluchac piosenki, ktora sobie u Ciebie puscilam haha ;D LeMon mi sie podoba, teraz bede sluchac dalej ;D
    chce telewizor to i ja bede lubowac voice of poland ale niestety nie mam ;/ jeszcze pol roku i bede miala swoj wlasny ;d
    oo chyba sobie ogladne ten lekki skoro mowisz ze spoko ;d najlepsze najgorętsze wakacje czy jakos tak to bylo ;)
    A pomysl z cytatami bardzo mi sie podoba ;) uwielbiam cytaty <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te opisy *,*
    Uwielbiam takie ^,^


    http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  33. O spodobała mi się piosenka Lemona. :D Coś optymistycznego, yeah. :D
    Mela jest fajna - to ta piosenka, o której kiedyś u mnie psiałaś?
    Ja, ja oglądałam Miasto i słuchałam piosenkę i teledysk :D
    1 moment jest w Twojej ulubionej tematyce. :)
    Zostań jeśli kochasz - dziewczyny namawiały mnie na pójście do kina na to i generalnie nie mogły się doczekać tego, ale nie było za bardzo przekonana...Nie chciałam iść do kina na kolejny, przereklamowany film. Choć właściwie to dobrze, że nie poszłam - popłakałabym się zapewne. :D Czekam na 3 dni wolnego w grudniu i będę oglądać. :D
    W następnych ulubieńcach poproszę kolejną dawkę sentencji. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny wpis :) Zadnej z pozycji nie znalam, procz ostatniego cytatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam jedynie piosenkę Lemona i też nawet mi się podoba :) Filmów nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. "1 moment" codziennie po kilka razy słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Są tu i moi ulubieńcy ;)
    A na film miasto 44 też czekam ;)
    Jak się nie doczekam to może padnę do kina na mikołajki jak jeszcze będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. No siemaaa! (; szukałaś wielbicielki VoP - no to się zgłaszam! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  39. PS Dziękuję za filmowe inspiracje! W wolnej chwili ( o ile taka nadejdzie :<) na pewno chociaż jeden obejrzę :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne ulubieńce! Rewelacyjna ta zapowiedź filmu Miasto 44 i piosenka z the voice of poland chwyta za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Melodię Ulotną uwielbiam i pisoenka z Mista 44 też mi się bardzo podoba :)
    Chciałam bardzo ten film obejrzeć, ale przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Nic z Twoich ulubieńców nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Koniecznie kiedyś pokaż swoją kotkę :) bardzo chcę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Stuck in love - jeden z moich ulubionych filmów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!