Kosmetyczne premiery, czyli co nowego czeka na nas w drogeriach? - czerwiec, lipiec.

Heeej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, który zainteresuje pewnie wiele osób. Czemu w sumie specjalnie się nie dziwie, bo sama lubię go przygotowywać i obczajać co nowego pojawi się na półkach w drogerii. Ostatni post z serii kosmetycznych premier pojawił się w marcu i dotyczył głównie maja i kwietnia (do przeczytania --> tutaj). Dzisiaj skupię się na czerwcu i lipcu, dokładne daty jak zawsze znajdziecie pod danym kolarzem ;)
Zacznę z przytupem od jednych z najfajniejszych nowości, czyli maseczek Bielendy. Tym razem marka postawiła na owocowe maseczki w słoiczkach. Arbuzowa wersja na pewno będzie moja, bo baaaardzo lubię ten owoc i ogólnie wszystko co z nim związane :D Ale wersja z ananasem też wygląda bardzo kusząco. Niestety musimy na nie nieco dłużej poczekać, bo pojawią się w lipcu.
Kolejne nowości od tej marki to tym razem szaszetki.. Do zwierzakowych masek, już dostępnych na rynku dołączy wersja z lwem. Całkiem ciekawym produktem jest też maska peel off w wersji 'dla niej i dla niego' - coś zupełnie nowego wśród masek ;) Obie nowości pojawią się w lipcu, za to już w następnym miesiącu swoją premierę mają mieć węglowe plastry na nos. Jednak z tego co wiem już można je dorwać w drogeriach :P
Do serii Botanic Spa w lipcu dołączą kremy do rąk, a w skład oferty dove już w czerwcu wejdą balsamy do ciała w spreju.
W kolejnym miesiącu możemy też szukać nowych dezodorantów Fa, a w lipcu balsamu eos o nowej lekkiej formule. Wersja ze zdjęcia to hibiskus i brzoskwinia.
Całkiem ciekawe nowości przygotowała dla nas Alterra. W jej ofercie pojawi się m.in. węglowa maska, która przewijała się już gdzieś przez Instagram, ale do zdobycia była zagranicą. Zaskoczyła mnie też obecność żelu aloesowego w nowościach tej marki. Niestety nie znalazłam jego składu, więc nie jestem pewna czy jest to 'czysty aloes'.. W ofercie Herbal Care (Farmona) pojawi się krem z węglem, ciekawe czy ma taką samą czarną formułę jak ten od Bielendy :D Wszystkie nowości pojawią się w czerwcu.
 Kolejne produkty, które szczególnie przykuły moją uwagę to maseczki Selfie project. Wyglądają bajerancko i skuszą na pewno nie jedną maseczkomaniaczke i srokę :D Dostrzegam tutaj też inspirację maseczkami glamglow, w ich ofercie widziałam zdaje się podobną brokatową, czarną maseczkę ;) Dostępność --> lipiec.

W czerwcu pojawią się nowe produkty do włosów marki Petal Fresh. Wiem, że wiele osób bardzo lubi tą markę, więc pewnie ucieszy ich pojawienie się kolejnych nowości. W ofercie garniera od lipca będzie dostępna mniejsza wersja różowego płynu micelarnego, który jest hitem wielu osób. W czerwcu pojawić się ma czarna maska w płachcie, ale ją także widziałam już chociażby w hebe ;)
W kolejnym miesiącu czeka nas też sporo nowych szamponów i odżywek Herbal Essences. Przyznaję, że nie kojarzę bardzo tej firmy, ale zapachy wydają się interesujące ;)

Tołpa zyskała już sporą rzeszę fanów, więc zapewne nie jednego ucieszy pojawienie się mazideł do ciała w różnej formie m.in. balsamu, mleczka i sorbetu. Do kupienia od czerwca.
Kolejni moi faworyci wśród nowości to kremy do rąk od Eveline - wyglądają przepięknie. Zapachy też mają bardzo ciekawe, więc prędzej czy później któryś będzie mój :P Kolejna nowość to woda różana, a tak właściwie to po prostu płyn micelarny.
Wielbiciele kolorówki także znajdą coś dla siebie, bo wśród nowości Eveline pojawi się m.in. seria holo i nowy tusz do rzęs. Mi w oko wpadł przede wszystkim niebieski lakier - zobaczę swatche na internecie i być może się na niego skuszę ;) Co do błyszczyków to one jak dla mnie akurat wyglądają dość tandetnie :D Wszystkie nowości od Eveline pojawią się w czerwcu.
AA tym razem postawiło na rozświetlacze wśród swoich nowości - znajdziemy je w 'klasycznej' i płynnej wersji. Oprócz tego w czerwcu pojawi się także paleta holograficzna do twarzy i ciała, oraz cienie i pudry mineralne. 

Co tym razem wpadło Wam w oko? A może tym razem pozostaniecie niewzruszone? :D 
Mnie samej jak mogłyście przeczytać wpadło do oka kilka nowości :)

Miłego weekendu! ♥
Czytaj dalej

Maska i peeling 2 w 1? - maseczka do twarzy AA.

Heeeeeej :)
Dzisiaj znowu zaległa recenzja, bo dzisiejszą maseczkę widzieliście już w ostatnim denku. Jednak myślę, że jest to produkt o którym warto wspomnieć, chociażby dlatego, że jest stosunkową nowością na rynku :)
Nie wiem czy kojarzycie maseczki od AA w saszetkach - właśnie w takiej formie spotkałam się wcześniej z formą maski i peelingu '2 w 1'. Bardzo miło wspominam to spotkanie, więc tym bardziej byłam ciekawa czy to nie ten sam produkt. Oczywiście podczas używania znalazłam odpowiedź na to pytanie, także i o tym wspomnę w tym poście. Zapraszam do czytania! :)
Maseczkę kupujemy w papierowym kartoniku z wszystkimi niezbędnymi informacjami o kosmetyku. Co więcej wszystkie informacje nie są powtarzane już na właściwym opakowaniu, więc jeśli się nie mylę to np. składu możemy szukać jedynie na kartoniku.
Właściwe opakowanie to zakręcana tubka o pojemności 30 ml, więc w sumie szału z ilością nie ma. Chociażby maseczki z Bani agrafii mają aż 100 ml, a Loreal 50 ml. Cenowo co prawda nie ma tragedii, bo maskę znajdziemy za ok. 10-15 zł. Ale gdyby porównywać je z innymi maskami, to np. w porównaniu do rosyjskich saszetek wypada nieco mniej ekonomicznie.
Konsystencji nie mam nic do zarzucenia - nie ma problemów z nakładaniem maseczki, czy ogólnie wydobyciem jej z opakowania ;) Zapach nie jest zbyt charakterystyczny, trudno go do czegoś porównać, ale jest raczej przyjemny dla nosa.
Jeśli chodzi o działanie, zacznę od tego, że maska dedykowana jest mojemu typowy cery czyli skórze mieszanej i tłustej. Według producenta ma głęboko oczyszczać, złuszczać i zmniejszać widoczność porów. Oczyszczanie rzeczywiście jest widoczne, aczkolwiek gdybym miała porównać ją z innymi maskami jakie miałam okazje używać to znam lepiej oczyszczające. Na plus jednak to, że nie wysusza ona zbyt bardzo skóry. Po jej użyciu cera jest odświeżona i rzeczywiście gładka. Drobinek peelingujących jest całkiem sporo więc przyjemnie masują one skórę przy zmywaniu. Co do widoczności porów to akurat to działanie ciężko mi ocenić, ale raczej nic takiego nie zaważyłam.
Maska okazała się być przyjemniaczkiem, który sprawdzi się szczególnie wtedy gdy mamy niewiele czasu. W jednym produkcie znajdziemy wtedy działanie dwóch kosmetyków. 
Jeśli chodzi o porównanie składów z wersją saszetkową to z mojego porównania wynika, że nie różnią się one niczym. Wiem, że sporo osób bardzo lubiło te jednorazowe maluchy, więc pojawienie się większej wersji na pewno je ucieszy. Słyszałam też, że w saszetkach maska lubiła zastygać, więc tu mamy ten problem z głowy :)
Poniżej wstawiam składy obu wersji do porównania, a krótką opinię na temat saszetkowej wersji znajdziecie tutaj.

Nowe maseczki od AA znajdziecie w Hebe i Rossmannie, do wyboru jest kilka wersji m.in z glinką czerwoną, zieloną, węglowa (bez peelingu) i sodowa. Sama na pewno skuszę się za jakiś czas inne wersje :)

Znacie już tą maseczkę? Jak się sprawdziła? A może miałyście inne wersje?
Czytaj dalej

Promocja 2+2 na produkty do pielęgnacji twarzy Rossmann (maj 2018). Na co warto zwrócić uwagę?

Heeej :)
Nie tak dawno temu skończyła się promocja na kolorówkę w Rossmannie, a już za kilka dni czeka nas kolejna promocja na pielęgnacje twarzy. Tym razem będzie to 2+2 i aby promocja się naliczyła należy kupić 4 różne produkty np. tonik, krem, serum i płyn micelarny. Albo po prostu 4 kosmetyki z tej samej 'kategorii' np. kremy do twarzy na dzień, z tym, że muszą się one różnić kodem kreskowym. Promocja będzie obowiązywać w dniach 18 - 28 maja i najprawdopodobniej będzie można z niej skorzystać tylko raz. Co mnie osobiście nieco smuci, bo sama jako maniaczka produktów do pielęgnacji twarzy chętnie kupiłabym nieco więcej produktów :D  Ale do rzeczy - postanowiłam przy okazji tejże promocji stworzyć moją listę kosmetyków na które warto zwrócić uwagę. Być może dla kogoś okaże się przydatna :)
PŁYNY MICELARNE
Na początek produkty, które wielokrotnie już przewijały się przez mojego bloga, czyli płyny micelarne od Bielendy. Moim wielkim ulubieńcem jest tutaj niebieska wersja nawilżająca - expert czystej skóry. Wersja różowa też sprawdzała się bardzo dobrze, ale miałam wrażenie, że niebieska lepiej pasuje typowi mojej skóry. Kolejny płyn Bielendy na który warto zwrócić uwagę to ten z serii zielona herbata - tak samo dobrze radzi sobie z demakijażem, a różni go od pozostałych bardziej intensywny i charakterystyczny zapach oraz nieco większa pojemność (500 ml). Od niedawna mam też okazję używać nawilżającej wersji płynu Eveline, która pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie jestem pewna co prawda czy ta wersja będzie dostępna w Rossmannie, ale na pewno inne płyny tej marki są tam do zdobycia, a słyszałam o nich także wiele dobrego.
TONIKI DO TWARZY
Jeśli chodzi o tonizowanie cery to tutaj najlepiej sprawdzają się u mnie te z atomizerem. Są mega wygodne w użyciu, a w upalne dni przynoszą skórze ukojenie i oczywiście mają niezastąpione działanie przywracające skórze optymalne pH. W tym miejscu mogę polecić toniki Evree --> wersja różana i Ziaji --> jagody acai (ewentualnie liście zielonej oliwki - jeśli jeszcze gdzieś ją znajdziecie).

PEELINGI DO TWARZY
Jeśli chodzi o zdzieraki do twarzy to mamy tutaj dwie tanie perełki, które zarazem są moimi ulubieńcami. Obie mają dość konkretne drobinki, oczyszczają skórę i dobrze radzą sobie z martwym naskórkiem. Można je używać także jako maseczki, pasta Ziaji sprawdza się w tej roli całkiem nieźle w kryzysowej sytuacji. Peeling Selfie Project z kolei nie daje tutaj jakiś super efektów, zdecydowanie lepiej radzi sobie po prostu jako peeling :D
Jeśli chodzi o maseczki w nieco większych pojemnościach (o saszetkowych wspomnę za chwilę) to na uwagę zdecydowanie zasługuje maska Evree - black rose. Jej pełną recenzja jest podlinkowana w nazwie. Przede wszystkim świetnie oczyszczała ona cerę sprawiając, że wyglądała ona po prostu lepiej niż przed jej użyciem. Dodatkowo zauważyłam, że delikatnie zmniejszała widoczność porów i delikatnie nawilżała cerę. Bez wątpienia jest to jedna z lepszych masek dostępnych na rynku!
Tego produktu nie trzeba nikomu specjalnie przedstawiać, bo mam wrażenie, że wspominam o nim przy każdej możliwej okazji :D Jednak nie bez powodu! Jest to bowiem produkt, który bardzo pomógł mi w walce o piękną cerę. Ogranicza on powstawanie niedoskonałości, wyrównuje koloryt cery i sprawia, że skóra jest gładka, a pory mniej widoczne. Dodatkowo ma nie najgorszy skład jak na produkt typowo drogeryjny :) Jeśli jeszcze nie miałyście okazji go wypróbować, a zmagacie się z niedoskonałościami to myślę, że to obowiązkowy punkt na Waszej liście! :D

KREMY DO TWARZY - EVREE I EVELINE
Jeśli chodzi o kremy do twarzy to nie jestem pewna czy są one nadal dostępne w Rossmannie, bo na ich stronie ich nie widziałam.. Jednak na uwagę wśród kremów zasługuje na pewno produkt Evree - nawilżający krem do twarzy 20+. Bardzo dobrze nawilża on skórę, jednocześnie jej nie zapychając. Jednak ze względu na zawartość olejków jest dość treściwy i należy raczej do tych 'cięższych'. Sama  nie pokusiłabym się o jego używanie latem, ale jeśli szukacie kremu, który daje konkretne nawilżenie to ten będzie idealny :)
Dużo lepszym wyborem na lato jest zdecydowanie matujący krem od Eveline. Jego skład na pewno nie jest super naturalny, ale też nie wyrządził mi krzywdy. Do największych jego plusów należy zdecydowanie leciutka - żelowa konsystencja i szybkie wchłanianie. Całkiem nieźle matuje on także cerę, na co zwracam uwagę szczególnie latem. Miałam zarówno wersję zieloną (na kolarzu) i niebieską i obie były idealne na lato :)
Na promocji zdecydowanie warto zwrócić uwagę na maski Lirene, które w cenie regularnej kosztują jak dla mnie dość sporo --> 10-13 zł. Działanie mają bardzo dobre jak na maseczki jednorazowe, więc za połowę ceny regularnej można jak najbardziej się skusić :) Sama miałam wszystkie wersje o których pisałam tutaj, najlepiej wypadły jednak 3 ze zdjęcia wyżej.
MASKI PEEL OFF BIELENDA
Tutaj kolejne mamy kolejne maski peel-off, ale tym razem o zupełnie innej formule. Są szybkie w użyciu, bo ściąga się je praktycznie za jednym pociągnięciem. Dodatkowo przyjemnie odświeżają cerę, wygładzają ją i oczyszczają.
Maseczki z węglem nadal są bardzo popularne, więc przygotowałam tutaj także swoje propozycje. Tutaj znowu bardzo dobrze sprawdziła mi się Bielenda, która w ofercie posiada 3 rodzaje maseczek z tej serii. Maseczka z AA ma podobne działanie do Bielendy, z tym, że posiada ona dodatkowo drobinki peelingujące, które przy zmywaniu dodatkowo dopieszczają naszą skórę ;) Ostatnia już moja propozycja to Multibiomask, czyli połączenie 2 maseczek - nawilżającej i oczyszczającej. Z tego co wiem jest też wersja łagodząca i oczyszczająca. Można je stosować na dwa sposoby: mieszając je razem, albo stosując osobno na wybrane partie. 

Na kolarzach nie zawarłam maseczek Ziaji, ale i o nich warto wspomnieć. Co prawda same w sobie są bardzo tanie, ale jeśli można je zdobyć jeszcze taniej, to dlaczego by nie skorzystać :D Od siebie mogę polecić białą maseczke z serii Zielone Oliwki i nawilżającą z glinką zieloną.

Znacie któryś z produktów? Na co same planujecie się skusić na tej promocji?
Czytaj dalej

Odżywka zwięszająca objętość do włosów cienkich - Elfa pharm.

Heeej :)
W ostatnim poście z denkiem mogłyście zobaczyć odżywkę od Elfa pharm. Nie miałam jednak okazji napisać osobnego posta na jej temat wiec dzisiaj nadrabiam zaległości :) Skusiłam się na nią, chcąc trochę odpocząć od Kallosów, więc w poście znajdziecie także porównanie z nimi. Chociaż produkty mają niewiele wspólnego ze sobą.. :D 
Moja wersja przeznaczona jest do włosów cienkich, a więc wydawała się stworzona dla mnie. Jak się sprawdziła? - zapraszam do dalszego czytania :)
Odżywka znajduje się w plastikowej butelce o całkiem sporej pojemności 500 ml. Mi taka objętość starczyła na kilka miesięcy. W tym okresie używałam praktycznie tylko jej, więc przy używaniu z innymi kosmetykami starczy na znacznie dłużej :)
Posiada ona pompkę, która umożliwia wygodne dozowanie kosmetyku. Pod koniec jednak lubi się zacinać, więc wtedy się z nią odrobinę męczyłam. Zapach odżywki jest typowo ziołowy, intensywny. Utrzymuje się na włosach, chociaż wtedy nie jest już tak mocno wyczuwalny.
Konsystencja jest taka 'w sam raz' - ani nie spływa z włosów, ani też nie jest zbyt gęsta. Nie musimy się specjalnie obawiać obciążenia włosów, bo nie ma problemu z jej wypłukaniem. Przy mojej długości włosów 2-3 pompki wystarczyły na ich pokrycie.
Jeśli chodzi o działanie to było ono całkiem przyjemne. Głównie pomagała ona w rozczesywaniu włosów i delikatnie je odżywiała. Nigdy też nie zdarzyło mi się, aby włosy były obciążone po jej stosowaniu. Przeciwnie jest ona bardzo lekka, a po jej zastosowaniu włosy były sypkie i gładkie. Miałam co prawda wrażenie, że przynosi ona odrobinę gorsze efekty od Kallosa, ale z drugiej strony ma ona lepszy skład od wspomnianych masek. Do stosowania na co dzień jest jak najbardziej warta wypróbowania - zwłaszcza, że nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią na jej temat :)
Cena odżywki w cenie regularnej to ok. 20-22 zł. Dostaniecie ją bez problemu w większości drogerii typu Rossmann, Hebe, a nawet w aptekach.

Znacie ten produkt? A może miałyście pozostałe wersje? Jak u Was się sprawdziły?
Czytaj dalej

Denko - marzec, kwiecień.

Heeej :)
Mamy już praktycznie tydzień maja, więc najwyższy czas na podsumowanie dwóch ubiegłych miesięcy pod względem zużyć. Jak nie raz wspominałam bardzo lubię przygotowywać tą serię, podobnie jak i czytać ją u innych. Daje fajny podgląd na zużyte produkty i nie raz jest jedyną okazję na wspomnienie o danym kosmetyku :D
Tym razem udało mi się zużyć taką gromadkę, jeśli jesteście ciekawe co się u mnie sprawdziło, a co niekoniecznie to zapraszam do czytania :) Standardowo, jeśli na blogu pojawiła się już recenzja na temat danego produktu to ją podlinkuje.
Jeden z fajniejszych peelingów dostępnych na rynku. Ma oryginalny zapach, będący największą zaletą tego kosmetyku - orzeźwiający, nieco męski. Poziom zdzierania też jest całkiem przyzwoity, myślę, że wrócę do niego ponownie.
Żele pod prysznic Isana
Bardzo lubię te żele, o czym wspominałam już nie raz - są mega tanie i mają ładne zapachy :) Obie zużyte wersje były bardzo przyjemne. Limonka miała świeży zapach, a mango i kokos bardziej słodki.
Mam co do niego mieszane uczucia. Na duży plus nawilżenie jakie zapewnia, ale z drugiej strony lepka warstwa i wolniejsze wchłanianie sprawiają, że chyba pozostanę przy kremach Evree. Mimo, że mają gorsze składy..
Kolejny produkt z którym się polubiłam - dobrze nawilżał, a zapach na zimniejsze miesiące był idealny. Teraz wolę bardziej owocowe zapachy, więc nie wiem czy wrócę ponownie :)
Nie byłam z niej w 100% zadowolona. Jak dla mnie cena nie odzwierciedla działania. Znam dużo lepsze maseczki, więc do tej na pewno nie wrócę.
Maska do twarzy z drobinkami - AA
Przyjemniak -  nieźle oczyszczał cerę i dodatkowo przy zmywaniu zapewniał delikatny peeling. Więcej o niej postaram się napisać w osobnym wpisie.
Płyn micelarny Bielenda
Kolejny bardzo dobry produkt od Bielendy - dobrze oczyszczał twarz i zmywał makijaż, nie podrażniając przy tym. Pewnie jeszcze do niego wrócę, a na pewno wypróbuję pozostałe serie firmy - np. aloes i kokos :)
Całkiem przyjemny produkt, chociaż po wielu zachwytach na jego temat liczyłam na coś więcej. Nie jestem pewna czy wrócę do niego kolejny raz, na lato zdecydowanie wolę toniki z atomizerem.
Bubel! Jak dla mnie to taki bardziej żel do mycia twarzy niż peeling o czym pisałam już w recenzji. Dodatkowo zauważyłam, że mniejsze drobinki lubiły się dostawać do oczu i je podrażniać - nie kupię ponownie.
Ulubieniec - nie wiem która to już butelka tego produktu, ale na pewno nie ostatnia :D
Odżywka - Elfa pharm
W przerwie od ukochanych Kallosów skusiłam się na coś innego. Działanie może nie jest tak fajne jak w wypadku wspomnianych masek, ale mimo to i tak spisywała się bardzo dobrze. Przede wszystkim ułatwiała rozczesywanie i delikatnie nawilżała włosy - być może jeszcze do niej wrócę ;)
Szampon Tołpa
Bardzo fajny szampon o przyjemnym składzie - idealny do mycia włosów nawet codziennie. Robił co miał robić, był delikatny dla skóry głowy i nawet bez użycia odżywki dawało radę rozczesać włosy po umyciu. Miło go wspominam i być może jeszcze się spotkamy :)
Dezodorant Dove
Tak jak lubię antyperspiranty tej firmy tak ten zapach nie do końca przypadł mi do gustu - jak dla mnie był odrobinę duszący.. Do innych wersji na pewno wrócę, a do tej konkretnej niekoniecznie :P
Woda toaletowa Adidas
Miała bardzo ładny zapach idealny na co dzień. Nie utrzymywała się jednak zbyt długo na ciele co jest chyba największym minusem zapachów od Adidasa.
Zmywacz Isana
Ulubieniec wśród zmywaczy, który radzi sobie nawet z ciemnymi lakierami.
Podkład Bell
Bardzo ładnie i naturalnie wyglądał na twarzy i był praktycznie nie wyczuwalny podczas noszenia. Jednak miał jeden znaczący minus - zapychał. Dlatego już do niego nie wrócę, a szkoda, bo poza tym był na prawdę fajny i kosztował grosze.
Gąbeczka do makijażu Douglas
Do tego konkretnego egzemplarza nie wrócę, bo był dość twardy i pochłaniał dużo podkładu. Mimo to cieszę się, że dzięki niemu poznałam taką formę aplikacji podkładu :)
Odżywka do paznokci i skórek 4 pory roku
Służyła mi głównie do pielęgnacji skórek, ale była trochę zapomnianym produktem. Robiła praktycznie to samo co dobry krem do rąk, więc do niej nie wrócę :P
Płatki Bebeauty
Ulubieńcy - lubię je przede wszystkim za to, że już jeden płatek wystarczy do dokładnego zmycia makijażu.
Maseczki do twarzy Bielenda i Herbal Care
Muszę przyznać, że każda z tych masek bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. Peel off od Bielendy przyjemnie oczyszczały skórę, a od Farmony zaskoczyła mnie całkiem niezłym nawilżeniem :)

Chyba całkiem nieźle mi poszło - do 7 produktów z przyjemnością wrócę, 6 z nich było przeciętniakami, lub produktami gdzie mam już swoich ulubieńców, a z 6 pożegnałam się na dobre.

Znacie coś z tego grona? Podzielacie moje zdanie? :D
Czytaj dalej

Etykiety

4 pory roku AA Alterra alverde anatomicals avon Balea Balmi balsam do ciała balsam do ust Barwa bebeauty bell Bielenda Biolove catrice celia ciało cienie do brwi denko dermena dm ecocera efektima elfa-pharm eos essence Eveline Evree Farmona film Flormar Garnier gliss kur Golden Rose Green Pharmacy Himalaya hity roku Isana Joanna Kallos kobo kolastyna kolorówka kosmetyczne premiery kosmetyczni ulubieńcy krem bb krem cc krem do rąk krem do twarzy krem pod oczy książki kulturalne podsumowanie roku L'biotica lakier do paznokci lemax lifestyle Lirene liście manuka Loreal lovely makijaż Marion mariza maseczka do twarzy maseczki w płachcie maska/odżywka do włosów masło do ciała Maxfactor Maybelline mini recenzje miss sporty miyo mus do ciała muzyka my secret mydło do ciała i włosów Nacomi naklejki wodne naturalnie Neutrogena niekosmetyczni ulubieńcy nivea nowości oceania odżywka do paznokci olejek do twarzy Organic shop Organique organizacja Palmolive paznokcie peeling peeling do rąk peeling do skóry głowy peeling do twarzy perfecta pianka do twarzy pianka pod prysznic pielęgnacja pielęgnacja twarzy planet spa płyn micelarny podkład podróże pomadka promocja na kolorówkę w Rossmannie promocja na pielęgnacje twarzy w Rossmannie prywatnie Przegląd kulturalny przegląd marki puder Rimmel Rival de Loop rosyjskie kosmetyki bani agafii Sally Hansen Seche Vite selfie project serial serum skarpetki złuszczające soraya Stara Mydlarnia Sylveco szampon tag tanie kosmetyki Tatry tołpa tonik treaclemoon Tutti Frutti twarz Ulubione blogi usta Vianek Vipera wcierka wibo wieczorna pielęgnacja wishlista włosy wygląd bloga wyjazdowa kosmetyczka wzorki na paznokciach Yves Rocher zagraniczne kosmetyki ziaja żel do brwi żel pod prysznic
me & my passions © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka