Obserwatorzy


Nie da się zauważyć, że obecnie blogu powoli wymierają, częściowo wypierane przez konta na instagramie. Niestety coraz mniej osób tworzy 'z pasji', a nie z chęci zarobku.. Dlatego uważam, że tym bardziej warto pisać i polecać wartościowe miejsca w sieci. Tak więc dzisiaj zapraszam Was na pierwszą część nowej serii, w której będę pisać o blogach, które sama z chęcią odwiedzam :)

Dodam, że długo zastanawiałam się, czy dam radę prowadzić tą serię tak by odpowiednio opisać dane miejsce i jego właściciela. Mam nadzieję, że podołam i chętnie będziecie czytać taką serię :) Oto pierwsza piątka, kolejność oczywiście nie ma znaczenia.


Autorka powyższego bloga to prawdziwa mistrzyni wszelkich zestawień! Oprócz klasycznych ulubieńców, nowości czy denka znajdziecie u niej także wish listy, antylisty,  zestawienia z nowościami kosmetycznymi i wiele innych! Sama czytam najchętniej właśnie takie zbiorowe posty i wiem, że nie jestem w tym sama! Oprócz tego nie brakuje tak także klasycznych recenzji, a wszystko uzupełniają ładne i charakterystyczne kolorowe zdjęcia.

Sabinę zdecydowanie mogę nazwać swoją blogową siostrą, bo mamy na prawdę wiele wspólnego! Zdecydowanie najbardziej lubię u niej czytać przeglądy kulturalne, bo wiem, że zawsze znajdę w nich coś dla siebie! Często także pojawiają się różnego typu zestawienia np. z krótkimi serialami. Oprócz tego oczywiście znajdziecie rzetelne opinie kosmetyczne okiem przesympatycznej autorki bloga! 

Z Talarkową łączy nas zdecydowanie miłość do maseczek i zawsze z przyjemnością czytam ich recenzje porównawcze! Bardzo lubię też jej serię na szagę, czyli skrót miesiąca - zarówno pod względem kosmetycznym, kulturalnym jak i prywatnym. Do tego często pojawiają się tak często wspominane przeze mnie posty dotyczące filmów i seriali! Chyba już nie muszę mówić jak je lubię! :D Na blogu Lidii z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie :)

https://subiektywnepiekno.pl/
Mam wrażenie, że z Natalią 'znamy' się już dość długo, bo pamiętam jej bloga jeszcze sprzed przemiany. Teraz z pewnością od początku zachwyci Was minimalistyczny i elegancki wystrój :) Subiektywne piękno to blog głównie kosmetyczny, znajdziecie na nim wiele recenzji i postów dotyczących pielęgnacji czy kolorówki. Muszę przyznać, że sama dzięki Natalii poznałam sporo ciekawych produktów m.in. szampony Elfa Pharm, które teraz tak polecam :D Oprócz tego będziecie mogły poznać wiele ciekawych miejsc, bo często pojawiają się także wpisy podróżnicze. Jeśli z kolei jesteście fanami wosków to na pewno i w tej kwestii znajdziecie coś dla siebie :)

Blog Anety to propozycja przede wszystkim dla fanów makijażu i kosmetyków kolorowych! Bowiem takich postów z pewnością na tym blogu nie brakuje. Ale oprócz tego można także przeczytać i recenzje kosmetyków do pielęgnacji oraz.. posty kulturalnie, o których tak licznie wspominam! :D Także ponownie tematyka jest tak różnorodna, że każdy znajdzie coś co go zainteresuje.

Tak prezentuje się dzisiejsza piątka - każdą z dziewczyn zdecydowanie warto odwiedzić, bo odwalają kawał dobrej roboty! :) Znacie te miejsca?
A teraz czas na Was - jakie blogi same z przyjemnością czytacie i możecie polecić? Chętnie poznam Wasze typy i myślę, że nie będę jedyna! :)

42 komentarze:

  1. Dziękuję za polecenie, jak zobaczyłam swój banner, to z miejsca ciepło mi się zrobiło na serduszku ;) W sumie nigdy nie myślałam o tym, że na moim blogu pojawia się tak dużo zestawień :D
    A jeśli chodzi o pozostałe blogi z Twojego polecenia - również regularnie na nie zaglądam, więc mamy podobny gust czytelniczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę odwiedzić - te fajne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktycznie wszystkie blogi znam oprócz talarkowej. Trochę mnie to zdziwiło, bo nie pomyślałabym, że tak się zdarzy, ale to miłe w sumie, że mamy podobny gust czytelniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wszystkie adresy, nawet jeden od podszewki :D A tak serio - bardzo dziękuję za to wyróżnienie, jakoś od razu dzień stał się lepszy <3 Mam tylko jedną uwagę: Na Szagę, a nie szangę, wkradła Ci się tam literówka :) Miło jednak czytać o sobie i swojej blogowej pracy tyle ciepłych słów, dziękuję! :)

    Resztę miejsc z Twojego zestawienia również znam i chętnie odwiedzam, też je bardzo lubię. Czekam na kontynuację tej nowej serii na Twoim blogu, bo ostatnio naprawdę ciężko znaleźć coś wartego odwiedzania, chętnie więc poznam nowe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech wybacz ten błąd, jak to ja musiałam coś pomylić..
      Na pewno za jakiś czas pojawi się druga część :)

      Usuń
  5. Znam prawie wszystkie blogi, dlatego pędzę na jeden blog, aby to nadrobić. Bardzo fajny pomysł na wpis - sama swego czasu miałam taką serię - można odkryć naprawdę interesujące blogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pamiętam ją u Ciebie, uważam że to bardzo miłe dla innych. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdzie co druga osoba na instagramie uważa się za blogera warto docenić tych prawdziwych blogerów :)

      Usuń
    2. Masz rację! :) Coraz mniej takich blogerów, którzy robią to od dawna i z prawdziwą pasją!

      Usuń
  6. Wszystkie znam. Tylko Glam Girl to tak od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie te blogi znam i uwielbiam :) Widać, że dziewczyny wkładają w nie mnóstwo serca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam wszystkie blogi praktycznie od początków blogowania i na każdy zaglądam z przyjemnością <3 Btw znaleźć się w takim zacnym gronie to dla mnie zaszczyt :) Zrobiłaś mi normalnie dzień moja kochana blogowa siostro <3 Czekam na dalsze Twoje polecajki blogów bo dzięki temu można odkryć nowe miejsca w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i lubię wszystkie!
    To prawda, nawet niedawno pisałam też u siebie o tym że blogi przechodzą teraz kryzysy, duże blogerki rezygnują, spadają też zasięgi, jednak te co to kochają, nie poddają się i robią swoje - ja też :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis, znam każde z tych miejsc. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, trzeba doceniać osoby, które nadal piszą, bo nie jest to łatwe w dzisiejszych czasach. JA sama zastanawiałam się czemu tak się dzieje, a potem założylam konto na IG i zobaczyłam ile tam osób uważa się za blogerów... Dla mnie blog to słowo pisane, a nie zdjecie z hasztagami :P

    Znam 2 blogi z tego zestawienia i też chętnie je odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz, dla mnie to totalne nieporozumienie! Dlatego też warto docenić tych prawdziwych blogerów moim zdaniem :)

      Które to blogi?

      Usuń
  12. Dziękuję Ci bardzo <3. Bardzo doceniam że akurat Ty o mnie wspomniałaś, bo trafiłyśmy na siebie prawie od początku mojego blogowania. Tak samo mam z Sabinką. Pozostałe dziewczyny oczywiście znam i chętnie zaglądam poczytać co u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy mój komentarz się dodał, więc piszę raz jeszcze :D
    Sama się zastanawiałam jakiś czas temu dlaczego mój blog ma tak marne wyniki, ale założyłam konto na IG i wszystko stało się jasne... Ale nawet nie zdawałam sobie sprawy, ile osób tam uważa się za blogerów, dodając zdjęcie i hasztagi :P Uważam, że blogerów trzeba wspierać.
    JA z twojego zestawienia znam 2 blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O Talarkowej jeszcze nie słyszałam, zajrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę część znam ale są też perełki które dopiero odkryłam. Super pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Blogosfera zmienia się od dłuższego czasu, ja sama czuję niedosyt miejsc prowadzonych z pasji i ze szczerymi opiniami. Nie wiem czemu sporo osób boi się wyrazić swoje zdanie i ciągle mnie to zastanawia. Sama doceniam autorów, którzy piszą jak jest, bo interesują mnie prawdziwe, subiektywne opinie, nie reklama. Dlatego ja również uwielbiam zaglądać na Twojego bloga, bo wiem, że znajdę tu właśnie to czego szukam. I też poznałam dzięki Tobie kilka fajnych produktów :)
    Tak w ogóle to bardzo mi miło, że znalazłam się w tym zestawieniu i fajnie przeczytać, jak ktoś inny widzi mojego bloga :)
    Czekam na kolejne polecenia, bo chętnie poznam miejsca, do których warto zaglądać :) Z tego zestawienia znam wszystkie blogi, jedynie Glam Girl od niedawna, a resztę odwiedzam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już część przestałam obserwować, bo nie mam ochoty czytać reklam.. Natomiast ciężko trafić mi na coś nowego wartego uwagi, stąd pomysł na tą serię.
      Dziękuję za miłe słowa ja także :)

      Usuń
  17. Nie znam żadnego z tych blogów, ale ja rzadko kiedy regularnie zaglądam na blogi kosmetyczne. Raczej od czasu do czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa pierwsze blogi z twojego zestawienia znam i odwiedzam. Czuję, że i reszta mi się spodoba :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam znam te miejsca i chętnie odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość dziewczyn znam i lubię czytać ich blogi :) A z resztą blogów, których nie znam chętnie się zapoznam i zaraz lecę zobaczyć co tam u nich ciekawego " w trawie piszczy " :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na serię, a blogi dziewczyn oczywiście znam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie znam tych blogów :( Idę obczaić :) Dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!