Akcja - Szukamy maseczki idealnej.

Heej! :)
Jak wiecie (albo i nie :D) tak samo jak maniaczką lakierową jestem maniaczką wszelakich maseczek i mam już spory zapas ich u siebie :) 
Niedawno przeczytałam u Karoliny o ciekawej akcji 'szukamy maseczki idealnej'. Na początku miałam pewne opory czy dam radę dotrzymać terminów, ale po zaproszeniu Fabrycznej postanowiłam spróbować :) 


Myślę że ta akcja to świetna mobilizacja do zużycia zapasów maseczek. Trwa ona od dziś do 29 września. O szczegółach przeczytacie tutaj!
Na koniec zgodnie z zasadami, zapraszam do akcji 5 dziewczyn:
Kasie
I wszystkie inne dziewczyny które tylko chcą wziąć w udział w akcji :)

49 komentarzy :

  1. fajna akcja ale nie dla mnie :D mi brak systematyczności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam maseczke 'siarkowa moc' i z synergena ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie :) postaram się ogarnąć w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajomi mówią do mnie Czerwona od nazwiska - zakładka kontakt i już wiesz czemu ;)

      Usuń
  4. fajny pomysł, też uwielbiam maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ulubione maseczki to te oczyszczajace
    a nr 1 to ta z ziaji x

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta akcja ;) ja też uwielbiam różnego rodzaju maseczki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością będę śledzić tą akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna akcja, jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł na akcje :). Może też wezmę udział ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. no to powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł :) Ja już znalazłam parę idealnych maseczek dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę wypróbować Twój sposób na mocne rzęsy, skoro polecasz :)
    Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy :*:*:*, teraz już kładę się spać, ale jutro po pracy zagłębię się dokładniej w szczegóły zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzadko używam maseczek, tylko jak mi się przypomni :) ale chętnie poczytam o Twoich poszukiwaniach idealnej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł ciekawy, ale chyba raczej jeszcze nie dla mnie :)
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za zaproszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje za zaproszenie, ale ja chyba nie dam rady tym razem :(
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenie, u mnie takie akcje nie mają prawa bytu - ciężko z dotrzymaniem terminów :(

    OdpowiedzUsuń
  18. No to bawimy się razem w szukanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że bierzesz udział :*
    Dzisiaj mam zamiar zamaseczkować się, tylko cyknę focisze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam te wszystkie cyferki co wypisałaś - WTF, serio mamy tyle wspólnego?! :D
      3 - myślałam, że sama jestem z takim niedobrym nawykiem :D
      25 - w końcu ktoś lubi matematykę! Chwała Ci za to, dobry człeku! :D
      26 - ogólnie 38, ale ostatnio kupiłam trampki 39 i coraz więcej takich butów mierzę xD Często jest tak, że 38 za małe, ale 39 za duże, a 38 i pół ciśnie mnie w palce. -.-
      A wzrostu mam chyba 168, ale mierzyłam się dawno i niedokładnie i mam wrażenie, że urosłam do tego 170 ^^ :D A chciałabym mieć 175 :D

      Dajesz ten TAG, bo jest fajny ^^ I większe głupoty tym bardziej śmiechowo ^^
      Nawet fajnie jest na poddaszu, ale każdy szmer, uderzenie w dach, deszcz czy burzę słychać 50 razy mocniej :)

      Usuń
    2. Zmierzyłam się przed chwilą - mam 173 cm :D
      Jeeeeny, na serio masz 180 cm? :D

      Mnie budzi burza zawsze, gdziekolwiek bym nie spała. Jestem na nią wyczulona i jak ją usłyszę to na pewno spać nie pójdę. :D

      Usuń
    3. Zmierzyłam się przed chwilą - mam 173 cm :D
      Jeeeeny, na serio masz 180 cm? :D

      Mnie budzi burza zawsze, gdziekolwiek bym nie spała. Jestem na nią wyczulona i jak ją usłyszę to na pewno spać nie pójdę. :D

      Usuń
    4. Patrz, parz, co As nawypisywała!
      http://aswertyna.blogspot.com/

      Usuń
    5. Ja w ogóle nie chodzę w obcasach :D No może czasami... :D
      Nie wiem właśnie... Nie lubię swojego głosu, ale... no nie wiem. Lubię to robić :D Znaczy nagrywać. :D

      Usuń
    6. No nie wiem, zastanowię się :D
      Tylko dwie przyjaciółki wiedzą i podczytują często. ;) Ale nie rozumieją zbytnio czemu to robię :D

      Usuń
  20. Dopiero co wróciłam z praktyk, ale chętnie się przyłączę! :D Brak mi systematyczności i ciągle powinnam brać udział w takiej akcji -.- Inaczej olewam totalnie maseczkowanie się :P

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł
    ! obserwuje z przyjemnością!
    ♥ ♥ ♥ cudnie:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna akcja !
    mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim bogu ? z góry dziękuję <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna i przydatna akcja! chętnie będą ją śledzić

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za rady odnośnie spódniczki :) :*, będę kombinowała i na pewno pokażę efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta akcja jest bardzo przydatna :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W wolnej chwili zapraszam do mnie - dziś do poczytania o maseczce termoaktywnej :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja cały czas zastanawiam się nad ta akcją. W końcu podejmę decyzję, ale jeszcze nie teraz. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. przydatna akcja, zastanawiam się nad nią, ale brak mi systematyczności i często zapominam o maseczkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. a no były udane :-)
    aj Kochana, nie będe Cię przekonywać, bo to nie ma sensu :) ale powiem tak.. to jedyne zdjęcie które wstawiłam na bloga i na facebooka, na którym wydaje sie że mam mały brzuszek :D ale teraz jak zobaczyłam zdjęcia z nad morze, jak stoję obok koleżanki która ma mega płaski to się załamałam, zabieram się za ćwiczenia, staram się jeść zdrowiej itd :) jak osiągnę cel, powiedzmy że nawet za rok, to pokaże porównanie i zobaczysz jak na prawdę wyglądał :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Też biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny blog, piękna prowadząca i świetne posty! Czego chcieć więcej...
    Z chęcią dodaje do obserwowanych i zapraszam na mój
    blog o modzie - KatherineUnique.blogspot.com.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak torebka z spódniczka z mojego sh :)
    Robiliśmy zdjęcia przodem, ale na wszystkich albo zrobiłam głupią minę, albo się rozmazało ;)
    o super chętnie poczytam 50 faktów o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też wstawię jak wymyślę coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. też bym wzięła udział w tej akcji, ale wyjeżdżam niedługo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!

Etykiety

4 pory roku AA Alterra alverde anatomicals avon Balea Balmi balsam do ciała balsam do ust Barwa bebeauty bell Bielenda Biolove catrice celia ciało cienie do brwi denko dermena dm Dr.Konopka's ecocera efektima elfa-pharm eos essence Eveline Evree Farmona film Flormar Garnier gliss kur Golden Rose Green Pharmacy Himalaya hity roku Holika holika Isana Joanna Kallos kobo kolastyna kolorówka korektor pod oczy kosmetyczne premiery kosmetyczni ulubieńcy krem bb krem cc krem do rąk krem do twarzy krem pod oczy książki kulturalne podsumowanie roku L'biotica lakier do paznokci lemax lifestyle Lirene liście manuka Loreal lovely makijaż Marion mariza maseczka do twarzy maseczki w płachcie maska/odżywka do włosów masło do ciała Maxfactor Maybelline mini recenzje miss sporty Miya miyo mus do ciała muzyka my secret mydło do ciała i włosów Nacomi naklejki wodne Natura Estonica naturalnie Neutrogena niekosmetyczni ulubieńcy nivea nowości oceania odżywka do paznokci olej do włosów olejek do twarzy Organic shop Organique organizacja Originals Palmolive paznokcie peeling peeling do rąk peeling do skóry głowy peeling do twarzy perfecta pianka do twarzy pianka pod prysznic pielęgnacja pielęgnacja twarzy planet spa płyn micelarny podkład podróże pomadka promocja na kolorówkę w Rossmannie promocja na pielęgnacje twarzy w Rossmannie prywatnie Przegląd kulturalny przegląd marki puder Rimmel Rival de Loop rosyjskie kosmetyki bani agafii Sally Hansen Seche Vite selfie project serial serum skarpetki złuszczające soraya Stara Mydlarnia Sylveco szampon tag tanie kosmetyki Tatry tołpa tonik treaclemoon Tutti Frutti twarz Ulubione blogi usta Venus Vianek Vipera wcierka wibo wieczorna pielęgnacja wishlista włosy wygląd bloga wyjazdowa kosmetyczka wzorki na paznokciach Yves Rocher zagraniczne kosmetyki ziaja żel aloesowy żel do brwi żel pod prysznic
me & my passions © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka