Obserwatorzy

Heeej :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania lakier, który wpisuje się w listę ulubieńców w mojej kolekcji. Mowa o pięknym zimowym fiolecie od Kobo, który dostałam jeszcze na urodziny od Ewy :* Po tytule możecie się domyślić, że notka miała być opublikowana już jakiś czas temu.. Ale jak to mówią lepiej późno niż wcale :D Jeśli jesteście ciekawe jak dzisiejszy bohater prezentuje się na paznokciach - zapraszam dalej :)
Buteleczka w której znajduje się lakier jest okrągła z czarną nakrętką i srebrnymi napisami. 'Opakowanie' dość charakterystyczne dla tej marki jak dla mnie :)
 Pędzelek jest prosto ścięty - nie za gruby, ani nie za cienki. Dość wygodnie się nim operuje, biorąc pod uwagę także konsystencję. Nie jest ona za rzadka, więc lakier nie zalewa nam skórek. Po dwóch warstwach lakieru otrzymujemy zadowalające krycie :)
Jeśli chodzi o wysychanie to tutaj nie jest za kolorowo, bo użycie wysuszacza jest raczej konieczne. Kiedy malowałam paznokcie nim pierwszy raz, mimo że odczekałam chyba z godzinę pościel dalej odbiła mi się na lakierze.. Dlatego teraz już na płytce oprócz lakieru mam nałożony top coat SH insta-dri. Połysk to też jego sprawka :D
Kolor jaki posiadam to 44 FANTASY. Jest to piękny głęboki fiolet, idealny na zimę. W zależności od światła przybiera różne odcienie, czasami przypominając kolor bordowy.Osobiście bardzo mi się podoba :) 

Jak Wam się podoba? Podzielacie moje zachwyty? :D

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, choć rzadko podobne goszczą u mnie na paznokciach, u kogoś niesamowicie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama i chyba miałam go tylko dwa razy na pazurach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięęęękny! Taki niby fiolet, niby bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzielam :) śliczny ten kolorek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor bardzo mi się podoba. ja wolę hybrydy bo żadne zwykły lakier na moich paznokciach nie ma dobrej trwałości

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor, podobny kupiłam jakiś czas temu w biedrze, ale dla mnie za ciemny, więc rzadko go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ładny, jednak zwykłego lakieru nie miałam na paznokciach już ponad rok, tylko hybryda i hybryda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach, ale nie miałam jeszcze żadnego lakieru z kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski kolor! Zachwycił mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!