Obserwatorzy

Pudełka Pure Beauty dają mi możliwość poznania nowych dla mnie marek na które sama wcześniej nie zwracałam uwagi. Tak było właśnie z kosmetykami Dermika, które jakoś zawsze kojarzyły mi się z cerami dojrzałymi, a więc zdecydowanie jeszcze nie takimi jak moja :D W listopadowej edycji Let's Celebrate znalazłam krem pod oczy tej marki i muszę przyznać, że jego obecność bardzo mnie ucieszyła! Jak się sprawdził? Zapraszam do czytania.

Krem pod oczy znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką. Aplikacja jest bardzo wygodna, póki co nic się nie zacina. Dodatkowo produkt zapakowany jest w zafoliowany kartonik, więc mamy pewność, że nikt przed nami go nie otwierał.

Jak dla mnie jest to produkt bezzapachowy, nie wyczuwam tu jakiejś charakterystycznej woni. Myślę, że przy tej kategorii produktów jest to zaleta :)

Konsystencja jest kremowa, ale dość lekka. Jestem w sumie przyzwyczajona do treściwszych formuł, więc ta mnie nieco zaskoczyła. Dzięki swojej lekkości szybko się wchłania, więc sprawdzi się nawet do stosowania w porannej pielęgnacji :)

Głównym składnikiem kremu jest kwas hialuronowy, liczyłam więc na solidną dawkę nawilżenia. Tutaj nie zostałam rozczarowana, bo krem natychmiastowo koi delikatną okolicę oczu oraz ją nawilża. Nie jestem jednak przekonana czy przez swoją lekkość poradzi sobie z bardziej wymagającą dojrzałą skórą i zmarszczkami. Lepiej sprawdzi się raczej przy cerach jak moja - stosunkowo młodych, bez zmarszczek do stosowania bardziej prewencyjnie jeśli chodzi o działanie przeciwzmarszczkowe :D

Ceny kremu Dermika zaczynają się od 48 zł, więc sporo. Warto polować na promocję :) Kupicie je w drogeriach interenetowych oraz niektórych aptekach.

Znacie ten produkt? Jak oceniacie kosmetyki tej marki? Polecacie coś konkretnego?

 

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

6 komentarzy:

  1. Mam jeszcze ten krem w zapasie, ale chętnie go przetestuję. Kosmetyków marki Dermika nie używałam nigdy w życiu, więc i dla mnie będzie to pierwszy raz 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam i jestem zadowolona z działania 😀 Miałam też kiedyś z tej serii krem do twarzy i był sztosem 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego kremu nie miałam, ale miałam próbki innych kremów do twarzy z tej marki i byłam z nich zadowolona 😊 Wesołych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze gdy piszesz o takich nowych produktach z boxa, które oceniasz okej myślę sobie że miło byłoby przetestować, a potem widzę cenę 😂😂. Ogólnie nie jest wysoka, ale jakoś zatrzymałam się na etapie, że drogeryjne produkty które są droższe muszą być wow. No bo myślę, że kremów pod oczy, o charakterystyce którą opisałaś w tym poście znajdzie się całkiem sporo w drogeriach i to raczej w niższej cenie 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się, czy sama miałam coś z Dermiki i... nie wiem. :D Ja mam z kremami pod oczy tak, że używam ich regularnie przez 3 tygodnie, potem zapominam na 2 i tak na zmianę. No, ale może w tym roku się to zmieni? :D Ja też nie mam przesadnie suchej skóry wokół oczu więc podejrzewam, że taki lekki kosmetyk fajnie by się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!