Obserwatorzy


Nie zaskoczę Was chyba pisząc, że lipiec minął mi w mgnieniu oka, a przecież to jeden z moich ulubionych miesięcy! Wraz z nim mam wrażenie, że minęła i połowa lata, które mam wrażenie w tym roku jest dość łaskawe dla nas. Mimo tego, że starałam się korzystać z letniej pogody to  wieczorami chętnie sięgałam po jakiś serial czy film, więc standardowo początkiem miesiąca zapraszam Was na nowy przegląd kulturalny! :) Udało mi się kompletnie przypadkiem trafić na dwie perełki - film i serial, które koniecznie musicie poznać. Zainteresowałam Was? Mam nadzieję, że tak :D


Muzyka

Taco Hamingway - Marmur

Męskie Granie Orkiestra 2020 - Świt

Kamil Bednarek - Światło #Bednarekinaczej

Mam wrażenie, że co roku w przeglądzie lipcowym pojawia się utwór Męskiego Grania. W tym roku nie może być inaczej, bo tegoroczny Świt podobnie jak poprzednie otwory przypadł mi do gustu. Co prawda nie przebił dla mnie Początku, który bezapelacyjnie dla mnie jest nr.1 dzięki 'obsadzie'. Jednak mam wrażenie, że jest lepszy niż zeszłoroczne życzymy sobie i Wam. Jeśli tak jak ja jesteście fanami Męskiego to koniecznie dajcie znać jak odbieracie najnowszą odsłonę!
Myślę, że drugie miejsce jeśli chodzi o najczęściej odtwarzane piosenki w lipcu zająłby Marmur od Taco. Czekając na nową płytę wróciłam do tego utworu i jakoś wkręcił mi się, chociaż wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi.
Zastanawiając się co jeszcze umieścić w przeglądzie przypomniałam sobie o utworze Światło Bednarka wykonanym w nowej aranżacji #Bednarekinaczej. Bardzo często wracam do tej wersji od momentu premiery, a uświadomiłam sobie, że jeszcze o niej nie wspomniałam, a warto! Ogólnie doszłam do wniosku, że zazwyczaj utwory Bednarka do mnie trafiają, a już we wtorek premiera nowego utworu, więc kto wie, może pojawi się w sierpniowym przeglądzie? :)

Seriale
https://www.filmweb.pl/serial/Jeszcze+nigdy...-2020-848410
Jeszcze nigdy..
Mindy Kaling prezentuje inspirowany własną młodością serial komediowy o dorastaniu pochodzącej z Indii dziewczyny, która urodziła się już jako Amerykanka.

Muszę przyznać, że nie byłam przekonana totalnie do tego serialu. Jednak po wielu poleceniach poszukując czegoś lekkiego do obejrzenia typowo w przerwie od nauki do egzminu mgr końcem czerwca/początkiem lipca,   postanowiłam się skusić. Nie był on zły, coś innego niż zazwyczaj, ale bez rewelacji. Typowo dla nastolatków, ale fajnie, że zastosowano wiele odwołań do współczesnych seriali, książek itp. Można obejrzeć, ale bez szczególnych poleceń z mojej strony :D

★★★★★★☆☆☆☆



https://www.filmweb.pl/serial/Lucyfer-2016-742520
Lucyfer - sezon 1
Nieszczęśliwy i znudzony swoim bytem Lucyfer Morningstar porzuca funkcję Władcy Piekieł, po czym udaje się do Los Angeles, gdzie zostaje właścicielem luksusowego klubu nocnego.

Lucyfer to jedna z wielu pozycji jaką mam na filmwebie zaznaczoną do obejrzenia, ale jednak nie jestem do nich przekonana. Postanowiłam w najbliższym czasie sprawdzić część z tych pozycji i właśnie Lucyfer poszedł na pierwszy ogień. Niestety nie spodobał mi się na tyle, by kontynuować jego oglądanie. Obejrzałam 11 odcinków pierwszego sezonu i na każdym łapałam się na tym, że mi się nudzi i pod koniec w sumie nie wiem dokładnie o co chodziło :D Na tą chwilę go odpuszczam, może to nie był dobry okres na jego oglądanie. Mam zbyt wiele seriali do sprawdzenia, a on jednak jest trochę długi, ale kiedyś pewnie wrócę.


https://www.filmweb.pl/serial/W+obronie+syna-2020-847747
W obronie syna
Wstrząsający thriller, w którym życie pewnej rodziny zostaje bezpowrotnie zniszczone wraz z oskarżeniem syna o zamordowanie kolegi z klasy.

Tutaj z kolei mam dla Was totalną perełkę i do tego nie znaną, bo jest produkowana dla platformy apple tv+! Wypatrzyłam go gdzieś na youtubie i już przy pierwszym odcinku na maksa mnie zaciekawił! Myślę, że jest to najlepsza rekomendacja, bo od początku do końca oglądałam go z zaciekawieniem. Do końca nie byłam pewna czy nastolatek był w stanie zabić kolegę z klasy. Swoją drogą jest to moim zdaniem coś innego niż zazwyczaj w thrillerach, więc bardzo na plus :) Do tego całość jest świetnie zrobiona na wysokim poziomie i dobór samych aktorów bardzo przypadł mi do gustu - Chris Evans, którego bardzo lubię i te sprawy :D Gorąco polecam, bo dla mnie to jeden z najlepszych seriali tego roku!
★★★★★★★★★☆ ♥

https://www.filmweb.pl/serial/Oszu%C5%9Bci-2017-770298
Oszuści - sezon 1 i 2
Troje oszustów pozbawia wybranych mężczyzn oszczędności, godności i pewności siebie.
Po poprzedniej perełce nie mogłam znaleźć niczego ciekawego jeśli chodzi o seriale. Zaczynałam kilka znanych propozycji, ale jakoś mnie nie przekonywały, postanowiłam więc poszukać czegoś mniej popularnego i tak trafiłam na oszustów na liście moich rekomendacji filmwebu (polecam Wam swoją drogą ten portal!). Pierwszy sezon mnie wciągał i super się go oglądało. Przy drugim sezonie już lekko mi się dłużył, ale nie wiem czy to nie dlatego, że już długo oglądałam go jako jeden serial, bez przerw. Często tak mam :D Mimo to jest to ciekawe połączenie komedii, akcji i kryminału - bardzo nietypowe. Od razu polubiłam też trójkę głównych bohaterów - super role, dobrze zagrane, nie raz mnie bawiły! Nawet z tego względu warto obejrzeć ten serial. Pierwszy sezon oceniam na 8, drugi na 6, więc ogólnie..
★★★★★★★☆☆☆

Filmy
https://www.filmweb.pl/film/Oszustki-2019-594155
Oszustki
Młody milioner stanie się obiektem rywalizacji dwóch oszustek, zarabiających na życie wyłudzaniem pieniędzy od zamożnych mężczyzn.

Film, który wiele osób polecało (m.in Magda), a ja jakoś nie zwracałam specjalnie na niego uwagi. Rzeczywiście był całkiem niezły, podobał mi się dobór głównych aktorek. Przyjemny w odbiorze, nie nudziłam się specjalnie, chociaż nie jest to najlepsza komedia jaką widziałam - można obejrzeć, jako luźny film na wieczór.

★★★★★★☆☆☆☆






https://www.filmweb.pl/film/Horyzont+uczu%C4%87-2019-830800
Horyzont uczuć
Jessica wiedzie poukładane życie. Ma dokładnie sprecyzowane plany na przyszłość oraz marzenia. Pewnego dnia spotyka Danny'ego. Chłopak ma skomplikowaną przeszłość. Dotychczasowe życie dziewczyny może zostać wywrócone do góry nogami. Jaką decyzję podejmie Jessica?

Film, który podpowiedział mi filmweb w rekomendacjach i trafił w 10! Dawno nie widziałam tak dobrego dramatu - romansidła! Jeden z lepszych jakie widziałam. Świetna historia, zwłaszcza jeśli jesteście fanką takiego gatunku i lubicie filmy z chorobą w tle. Można się wzruszyć, chociaż końcówka zostawiła u mnie lekki niedosyt. Mimo, że to produkcja niemiecka to na prawdę daje radę. Dobry dobór aktorów, całkiem niezła muzyka momentami - polecam! ♥

 ★★★★★★★★★☆ ♥



https://www.filmweb.pl/film/41+dni+nadziei-2018-788644
41 dni nadziei
Dwoje zakochanych młodych żeglarzy wyrusza w rejs przez Pacyfik do odległej o tysiące kilometrów Kalifornii. Zmierzają w kierunku jednego z największych huraganów w historii.

Swego czasu był on bardzo popularny i polecany przez innych. Sama obejrzałam go dopiero w lipcu i jak to bywa u mnie - bez szału. Oglądany jednym okiem przy wykonywaniu innych czynności nie był zły, ale nieco się mi dłużył. Chociaż muszę przyznać, że końcówka nieco zaskakuje, chociaż mam wrażenie, że już widziałam podobny 'zabieg' w innym filmie.

 ★★★★★★☆☆☆☆






https://www.filmweb.pl/film/The+Kissing+Booth+2-2020-837215
The kissing booth 2
Elle właśnie przeżyła najbardziej romantyczne lato w życiu. Teraz musi zdecydować, do kogo tak naprawdę należy jej serce.

Co prawda pierwsza część the kissing both jakoś super mnie nie zachwyciła, ale i tak z ciekawości obejrzałam 2 część. Muszę przyznać, że całkiem dobrze mi się ją oglądało. Wiadomo - nie jest to nic ambitnego (bardziej taka teen drama :D), ale na luźny wieczór jeśli tylko lubicie takie filmy to można się skusić :)

 ★★★★★★★☆☆☆








To już wszystkie moje propozycje z lipca. Nie udało mi się nic (niestety) przeczytać, jakoś ostatnio nie ciągnie mnie do książek. Mam nadzieję, że w sierpniu to się zmieni, zwłaszcza, że mam dwie książki zaczęte :)

Znacie coś z moich propozycji? Coś Was zaciekawiło?
Co ciekawego do obejrzenia w sierpniu możecie mi polecić?

49 komentarzy:

  1. Znam "Jeszcze nigdy" i moja opinia na jego temat jest bardzo podobna. Przyjemny w odbiorze, krótki serial dla rozluźnienia. Lubię takie :) Znam też "The Kissing Both" i jedynkę, i dwójkę, i w sumie czekam już na trójkę, bo to taki lekki film, idealny na wieczór. Nie zawsze w końcu trzeba oglądać ambitne propozycje. Co do "Lucyfera" - ja uwielbiam, choć z tego co pamiętam, to chyba te dalsze sezony mnie bardziej wciągały. Ale dawno temu oglądałam jedynkę, więc już nie do końca pamiętam. Teraz czas na sezon 5, który wejdzie w sierpniu - z jednej strony się cieszę, z drugiej nie, bo to co wyszło ze zwiastuna (czyli pojawienie się "złego" brata bliźniaka) jakoś w ogóle mi do tej historii nie pasuje. No ale niezbadane są wyroki scenarzystów.
    Reszty nie znam, ale może wybiorę sobie coś dla siebie do oglądania w najbliższym czasie z Twojego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznaję, że obejrzałam jeszcze nigdy właśnie m.in z Twojego polecenia! :) Zgadzam się co do takich lekkich filmów i też chętnie zobaczę 3 część. Do lucyfera może wrócę jakoś przerwami, bo nie był zły. Trochę po prostu za dużo ma sezonów 'na raz' do obejrzenia :)

      Usuń
  2. Z muzyki trafia do mnie Męskie Granie. Świtu słuchałam i jest mega, choć Początek też zrobił na mnie świetne wrażenie i sama nie wiem, która piosenka jest lepsza. Co do tego co katuję muzycznie na razie nie zdradzam, bo już niedługo uchylę rąbka tajemnicy :D Z twoich poleceń zapisałam sobie Oszustów do obejrzenia oraz Oszustki. Teen Drama i Romansidła to nie bardzo chyba, że w tureckim serialu, bo do tych mam słabość i lubię te tasiemce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Dawida i Korteza, Zalewskiego mniej, ale też słucham, więc Początek to był dla mnie SZTOS z wymarzoną obsadą :D Po tym utworze ciągle porównuję nowe do niego i nic niestety nie dorównuje :P Jestem ciekawa Twoich typów! Wydaje mi się, że mamy różny gust muzyczny. Wiem, że lubisz np. Harrego Stylesa, mi zdarza się go słuchać, ale bez szaleństw xD Jestem bardzo rozczarowana, że nie zwróciłaś (a może tylko nie napisałaś o tym) uwagi na 'w obronie syna' dla mnie był super! Jak go obejrzałam to miałam zamiar nawet napisać Ci o tym, że powinnaś obejrzeć, bo serio wydaje mi się, że spodobałby Ci się, a tu brak odzewu ehh :D Oszustów polecam jak najbardziej, ale Oszustki to tak sobie, bez wow ale przyjemny. Z tych na które zwróciłaś uwagę zdecydowanie lepszy i w Twoim guście moim zdaniem będzie w obronie syna :) A tureckich z kolei ja nie lubię, a nawet mogę powiedzieć nie toleruję xD

      Usuń
    2. Bo to nowe zawsze będzie inne, a to pierwsze jest najlepsze zawsze :P Takie mam przemyślenie na teraz. Nie tylko Harre'go Stylesa, a poza tym jego trzeba przesłuchać w większej ilości, aby poczuć ten vibe, ale z tego się wytłumaczę jak pisałam wyżej :D Nie napisałam, ale zapisałam w obronie syna na listę także spokojnie mojej uwadze nic nie mija :D Ja tureckie lubię, ale to dlatego, że trzeba mieć powiedzmy specyficzny gust żeby to oglądać i odrobinę za dużo cierpliwości, a jak tak mam właśnie, więc dlatego je lubię po prostu, ale nie wspominam w podsumowaniach, bo oglądam dla siebie po prostu te telenowele i najczęściej w oryginalnej długości :D :P

      Usuń
    3. Zgadzam się zupełnie z tym przemyśleniem :) Domyślam się też, że nie tylko, ale w sumie tylko jego kojarzę z Twojego bloga i to z etui na telefon, więc musi być fanka :D Do przeglądów muzyki nie dajesz z tego co pamiętam, ale musisz to chyba zmienić, bym mogła poznać! No to dobrze, bo warto!

      Usuń
    4. Kosmetyczne imponderabilia wspominaj tureckie seriale w Podsumowaniach bo może odkryje coś ciekawego czego jeszcze nie oglądałam :) Ja lubię telenowele zarówno te rodem z Meksyku jak i tureckie :D

      Usuń
    5. Ostatnio czytałam, że Harrego lubią nie tylko młode dziewczyny. Coś musi w tym być.
      No będzie ktoś jeszcze na pewno jeszcze Aniu to mogę obiecać 😁 I na pewno zobaczysz co ja tam katuje sobie. Nie wiem czemu tak rzadko daje muzykę. W sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam 😁

      Usuń
    6. O widzę, że znalazłam fankę tureckich seriali 😍 Postaram się w takim razie i w najbliższym podsumowaniu umieścić co nieco z tej kategorii takie świeższe pozycje, które obejrzałam ostatnio. Co prawda, nie ma tego jeszcze zastraszająco dużo ale może znajdziesz coś dla siebie 😉

      Usuń
  3. Przyznam, że tym razem nic mnie jakoś wyjątkowo nie zaciekawiło ;) Jeśli będę miała ochotę na coś lekkiego, to pewnie zdecyduję się na "Oszustki" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jesteś dość wymagającym widzem (po komentarzach), więc dla Ciebie z tego zbioru wybrałabym 'w obronie syna' :)

      Usuń
  4. Znam film Oszustki i dla mnie był więcej niż ciekawy, osobiście polecałabym go:D Obsada- zgadza się, super dobrana! Pozostałych pozycji nie widziałam, więc się nie wypowiem:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobał :) Może w tej chwili po prostu wydawał mi się zbyt lekki, sama nie wiem - czegoś na pewno zabrakło.

      Usuń
  5. uwielbiam lucyfera :D Fantastyczny serial. Czekam na 5 sezon

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę Lucyfera, poza tym reszty nie znam. Najbardziej bym chciała obejrzeć "W obronie syna".

    OdpowiedzUsuń
  7. 41 dni ... było ok tak do połowy, końcówka mnie zabiła ale wypada trochę nudnawo, The kissing booth fajny :D czekam na 3 :P Horyzont obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja połowę mniejszą oglądałam 'normalnie' i mi się dłużyło, resztę do gotowania obiadu i już lepiej. Więc nudnawa i najlepiej oglądać do czegoś :P Horyzont koniecznie - był super!!

      Usuń
  8. Z piosenek kojarzę jedynie "Męskie Granie" i to przesłuchałam z Twojego polecenia :) Serial "Jeszcze nigdy" może nie jest ambitny, ale przyjemnie mi się go oglądało i chętnie obejrzę 2 sezon :) Żałuję mocno, że nie przypadł Ci do gustu (czytaj abyś dalej oglądała) serial "Lucyfer" bo Ja go kocham i czekam już na 5 sezon, który jest niebawem! Z tego co pamiętam (a było to dawno to chyba 1 sezon był najsłabszym sezonem...)! Z kolei seriale "Oszuści" i "W obronie syna" mam w planach :) Film "Horyzont uczuć" to sztos nad sztosami (pomijając zakończenie) :) Żałuję, że ostatnio mało jest takich filmów czytaj dramatów/"wzruszaczy łez"/romansideł (ale nie takich tanich :D). "Oszustki" i "The Kissing Both 2" też mi się podobały :) Film "41 dni nadziei" zaczęłam, ale jakoś nie wciągnął mnie na dłużej... Trzymam kciuki aby w następnym przeglądzie pojawiła się chociaż 1 książka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA chyba też się skuszę z ciekawości na jeszcze nigdy, bo na rozluźnienie był super :) Właśnie tak domyślam się, że Lucyfer w 1 sezonie jest najsłabszy, może jeszcze wrócę. Oba seriale bardzo fajne i warte polecenia, zwłaszcza w obronie syna - super mi się go oglądało! Jak mało który serial ostatnio :D Mnie 41 dni też nie przekonały, ale że obejrzałam już połowę to dosłownie do robienia obiadu włączyłam, żeby skończyć :) Będę się starać :)

      Usuń
  9. Taco zawsze spoko :D. Czekam na płyty razem z Tobą. Piosenka Bednarka mi się podoba, a do nowego męskiego grania jeszcze nie do końca się przekonałam. Mi życzymy sobie i wam się podobało. Też tak miałam z never have i ever, choć ostatnie odcinki mnie zaciekawiły i z niecierpliwością czekam jak wszystko rozwiną w kolejnym sezonie. Oszuści brzmią fajnie. Zapamietam żeby go zacząć. Oszustki czyli the hustle oglądam dosłownie teraz, więc chyba zadziałała telepatia że o nim dzisiaj napiszesz :D. Mi się nawet podoba. Nie jest to szczyt wymysłu intelektualnego, ale w taki leniwy, gorący dzień fajnie się pośmiać głównie z Rebel. Anna jak zawsze fajna i idealnie dopasowana do roli. Wciąż się zachwycam, że każdy film jaki z nią oglądam pokazuje mi jej inne oblicze. The kissing booth obejrzałam i był całkiem okej, lubię tę serię. Wyróżnia się na tle bardzo kiepskich filmów dla nastolatków netflixa ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taco u mnie w lipcu leciał bardzo często jak na yt sprawdzałam najczęściej słuchane kawałki to było właśnie duuuużo taco :D Bednarka kocham jeszcze bądź przy mnie ♥ Więc w sumie też czekam na płytę :) Ja męskie porównuję teraz tylko do początku i świt bardziej mi podszedł :)
      Myślę, że never have i ever sprawdzę też kolejny sezon. Oszuści w pierwszym sezonie zwłaszcza są bardzo fajni myślę, że mogą Ci się spodobać! The kissing masz rację to jedna z lepszych trylogii, że tak to nazwę na netflix ;)

      Usuń
  10. Jakoś dawno nie widziałam dobrego filmu, może ten o żeglarzach spróbuję obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to dobry wybór, specjalnie nie polecam :P

      Usuń
  11. lubię od czasu do czasu posłuchać taco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego filmu, ani serialu nie widziałam, ale w obronie syna mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ci się spodoba, jeśli zdecydujesz się obejrzeć :)

      Usuń
  13. Chyba cię nie zdziwie ale po za muzyką nie znam nic . Ostatnio jakoś mało sił mam zarówno na filmy,seriale jak i czytanie książek;( Chętnie natomiast obejrzę z Twojego polecenia "w obronie syna " ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wieczorem jednak lubię coś obejrzeć :) W obronie syna bardzo polecam i myślę, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  14. "Oszustki" oglądałam i bardzo mi się podobały. <3 A "The Kissing Booth 2" mam w planach. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ten serial oszuści chętnie się skuszę i oglądnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne piosenki, wszystkie lubię i znam😊 serialu ani filmu żadnego nie kojarzę, bo rzadko oglądam 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. W obronie syna doskonały, tez oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Jestem w szoku ogólnie, że ktoś go zna, bo nie jest zbyt popularny :)

      Usuń
  18. Czekałam na ten post :) Oszustki obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! Myślę, że oszustki Wam mogą bardziej przypaść do gustu niż mi.

      Usuń
  19. Mnie na razie utwór Męskiego Grania nie powalił. Znacznie bardziej podoba mi się 'Początek'. Zresztą tamte trio to już miazga sama w sobie.
    Z filmów zaciekawił mnie 'Horyzont Uczuć'. Wpisałam sobie na listę do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się totalnie, jak pisałam w poście :)

      Usuń
    2. Obejrzałam wczoraj film i chyba miałam jakiś nieczuły dzień, bo mnie nie ruszył. A czasami potrafię płakać na reklamie xD

      Usuń
    3. Ja też na nim nie płakałam akurat co nie zmienia faktu, że mi się podobał! :) Cieszę się, że skusiłaś się na coś z mojego polecenia :)

      Usuń
  20. Z wymienionych filmów oglądałam tylko The kissing both 2, ale chętnie zobaczę też 41 dni nadziei :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. O Taco i Marmur to moi stali ulubieńcy :D Uwielbiam film Oszustki, a ten 41 dni nadziei mnie bardzo zaciekawił :D
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobny "zabieg" jak w filmie "41 dni" mnie się kojarzy z "Życiem Pi". Nie wiem czy oglądałaś? Ciekawa byłam Twojej opinii na temat Lucyfera i mnie zaskoczyłaś, bo ja Lucka uwielbiam, jego dowcip i relacje między nim a panią detektyw. Chociaż, któryś sezon bardzo mi się dłużył i oglądałam go jednym okiem, teraz będzie mieć premierę ostatni już sezon :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, ale oczywiście słyszałam. Może kiedyś go jeszcze obejrzę do końca, ale póki co wydaje mi się zbyt długi :D

      Usuń
  23. Właśnie sobie uświadomiłam, jak dawno na żadnym koncercie nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Serial Lucyfer bardzo fajny i wciągający. Kilka pozycji spisałam z twojego postu i mam zamiar oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam Lucyfera pierwszy sezon i podobał mi się, a zwłaszcza aktor haha reszty nie znam choć Oszustki chce obejrzeć. Dawno nic nie oglądałam, pewnie jesienią nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!