Obserwatorzy

 Jak co miesiąc zapraszam Was na open box najnowszej edycji pudełka Pure Beauty. Październikowa nosi nazwę 'Zrelaksuj się', a więc idealnie na jesień, prawda? :) W końcu dłuższe wieczory sprzyjają domowemu spa! Jako ich fanka byłam na maksa zaintrygowana tym co znajdę w środku pudełka!

Szata graficzna idealnie nawiązuje do nazwy box'a! Jest tajemnicza, elegancka i taka.. uspokajająca! 

SKYN NATURALLY ENDLESS ŻEL NAWILŻAJĄCY

Nieco kontrowersyjny produkt. To trochę jak przy kalendarzach adwentowych, gdzie także pojawiają się takie żele - dla jednych jest to okej, inni woleli by kosmetyk. Ja zaliczam się akurat do tej drugiej grupy.

Cena sugerowana: 34,99 zł/80 ml

SHEHAND LABOLATORIES ZŁOTA ZMIĘKCZAJĄCA MASKA DO RĄK W FORMIE RĘKAWICZEK

Shehand podobnie jak shefood to jedna z podmarek Bielenda. W poprzednim box'ie znalazłam złotą maskę do stóp w formie skarpetek, a teraz do kompletu mam maskę do rąk w formie rękawiczek. Obu produktów jeszcze nie użyłam, więc szykuje się niezłe spa! Jako, że jestem fanką pielęgnacji twarzy to bardzo ciekawi mnie jeszcze linia shecare - może pojawi się w jednym z kolejnych box'ów? :)

Cena sugerowana:24,99 zł/1 para

BIELENDA PROFESSIONAL ŻELOWY PEELING Z KWASAMI AHA I PHA 9%

Kolejny produkt od Bielenda, tym razem z linii profesjonalnej. Bardzo mnie ucieszył, bo nie miałam okazji poznać dobrze tej serii. Miałam dosłownie kilka produktów, więc wciąż mi mało! Raczej wolę peelingi mechaniczne, a kwasów używam najchętniej w serum, ale jestem ciekawa jak ten produkt wypadanie u mnie.

Cena sugerowana: 44,99 zł/50 ml

FEEDSKIN SKIN DRY OVER SERUM NAWILŻAJĄCE

Dość szybko idzie mi zużywanie serum do twarzy, bo używam ich rano i wieczorem. Rano najchętniej sięgam właśnie po te nawilżające, zwłaszcza podczas zimniejszych pór roku, więc chętnie sprawdzę to od Feedskin. Wcześniej z tej marki używałam serum w wersji rozświetlającej.

Cena sugerowana: 59 zł/30 ml

MUJU KOREAN BEAUTY WEGAŃSKIE PŁATKI POD OCZY Z KOLAGENEM I ALOESEM 

Ostatnio myślałam o kupnie płatków pod oczy, więc trafione idealnie! Jestem fanką większych opakowań w tego typu produktach, a tutaj w saszetce mamy 30 płatków, więc super! Sama marka jest dla mnie nowością, więc tym bardziej cieszę się, że mogę ją poznać. Płatki są dostępne w Rossmannie, więc jeśli okażą się hitem to będę często do nich wracać :)

Cena sugerowana: 9,99 zł/30 szt.

ARTISHOQ MASKA REGENERUJĄCY MUS DO WŁOSÓW 

Jestem fanką wszelkich nietypowych konsystencji w kosmetykach, więc widząc nazwę 'mus' od razu zostałam kupiona :D Jestem bardzo ciekawa formuły i działania, więc z niecierpliwością czekam na testy! Z tej marki miałam już szampon, który dobrze się mi sprawdził oraz odżywkę, ale ją akurat oddałam.

Cena sugerowana: 31,99 zł/150 ml

STARS FROM THE STARS REGENERUJĄCA NOCNA MASKA DO CIAŁA MOONBEAM

Jedyny kosmetyk z box'a, który już znam. Maska super się u mnie sprawdziła, więc z przyjemnością zużyję drugie opakowanie. Już nawet wylądowało w mojej łazience i nadal jestem nim zachwycona! Przy poprzednim nie zdążyłam napisać recenzji, ale teraz na pewno nadrobię. Cieszę się, że w pudełku pojawił się balsam, bo w sumie nie bywają w nim zbyt często, a to mój ulubiony typ produktu do pielęgnacji ciała! :)

Cena sugerowana: 16,99 zł/200 ml

MIYA COSMETICS MASKA UJĘDRNIAJĄCO - ODŻYWIAJĄCA Z KOMPLEKSEM WYGŁADZAJĄCYM [8%]

Wieczór spa bez maseczki do twarzy dla mnie nie istnieje! Tej z Miya jeszcze nie znam, więc to zdecydowanie jeden z moich hitów tej edycji :) Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Ma nawilżać buzie, napinać, wygładzać i odżywiać, a także ujędrniać - całkiem sporo obietnic działania. Zobaczymy jak sprawdzi się u mnie!

Cena sugerowana: 44,99 zł/50 ml

APIVITA MINIATURA SZAMPONU WOMEN'S TONIC

Markę miałam okazję poznać dzięki miniaturom i próbkom z poprzednich edycji box'ów. Tym razem w pudełku pojawiła się mini wersja szamponu, który chętnie zużyłam. Pojemność 20 ml wystarczyła mi na 3 mycia, więc całkiem sporo. Sam szampon okazał się na prawdę fajny - myślałam, że będzie delikatny, a dobrze oczyszczał włosy jak lubię (nawet po olejowaniu) i dodawał im objętości. Cieszę się, że trafiłam na wersję wzmacniającą przeciw wypadaniu, bo idealnie pasuje ona do moich pasm! Oprócz niej można było trafić na wariant: color seal - ochrona koloru i sensitive scalp - do wrażliwej skóry głowy. Zamiast szamponu znaleźć można było kurację łagodzącą do skóry głowy Rated green w saszetce. 

Cena sugerowana: 80,99 zł/250 ml. W pudełku 20 ml.

SYLVECO WOW EMULSJA MYJĄCA DO TWARZY 

Zawsze cieszę się, gdy w pudełkach pojawiają się produkty od Sylveco. Szczególnie jeśli są to produkty do pielęgnacji twarzy! W tej edycji znalazłam emulsję myjącą z linii Sylveco Wow, która od razu mnie zaciekawiła :) Z tej marki miałam okazję poznać tylko serum normalizujące, które świetnie się u mnie sprawdziło, więc liczę, że tutaj będzie podobnie!

Cena sugerowana: 29 zł/190 ml

FACEBOOM NAWILŻAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCE CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU DELIKATNE ASYSTENTKI

Praktyczny produkt, który przyda się zwłaszcza gdy mamy mniej czasu wieczorem. Akurat jeśli chodzi o demakijaż to mam małe zapasy w tej kategorii i nie zużyłam jeszcze zielonej wersji chusteczek Face Boom z jednego z poprzednich box'ów. Różowe muszą poczekać na swoją kolej, ewentualnie oddam je komuś komu bardziej się przydadzą :)

Cena sugerowana: 17,99 zł/20 szt.

Muszę przyznać, że październikowa edycja jest na prawdę udana! Zawartość została idealnie dopasowana do nazwy box'a. Niemal wszystko trafiło w mój gust i mi się przyda, więc ciężko wybrać produkty, które zaciekawiły mnie najbardziej. Ale tradycji musi stać się zadość i tym razem do TOP 3 trafia: maska Miya, płatki pod oczy i maska do włosów. Chociaż emulsja Sylveco Wow również bardzo mnie ciekawi :D

Wartość produktów z box'a (321 zł) jak zawsze kilka razy przekracza koszt samego pudełka (114 zł). Także zdecydowanie warto się skusić i zakupić pudełko na stronie Pure Beauty! :)

Sama oczekuję już na listopadową edycję, która jest jednocześnie urodzinową! Pudełko wydaje się dwa razy większe od tych dotychczasowych comiesięcznych i już zostało wyprzedane! Tak więc zapowiada się super, nie mogę się doczekać!! :D

Tymczasem dajcie znać..

Jak oceniacie październikową edycję? Co najbardziej wpadło Wam w oko?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

7 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nie znam ani jednego produktu z tego pudełka. Myślę, że mogłabym z takiego relaksu skorzystać 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa zawartość pudełka. Zawsze jestem ciekawa, co jest w środku, jak widzę tego typu posty! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No mocno się zaczyna to pudełko 😅. Peeling kwasowy ekstra. Przypomniałaś mi, że sama mam jeden taki i czekał na użycie na zimnejsze miesiące, więc czas go wyciągnąć. Serum zawsze spoko, przyda się. Płatki pod oczy uwielbiam. 30 szt za 9 zł to mega cena i już googluję, żeby też je sobie kupić. Ten mus do włosów mnie też ciekawi. W takim razie czekam na recenzję balsamu stars. Jakoś mi umknął i nie słyszałam za wiele o nim. Obecnością maseczki miya jestem bardzo zaskoczona. Super, że się tu znalazła. Szampon brzmi bardzo ciekawie, tak samo jak ciekawa jest jego cena 😂. Emulsja spoko, zimą skóra łatwo się podrażnia, więc myślę że to rzecz, która przyda się większości posiadaczek pudełka. Kiedyś nie używałam chusteczek do demakijażu,a odkąd byłam zmuszona sobie kupić paczkę w wakacje to je zaczęłam doceniać. Zdecydowane warto mieć gdzieś w obwodzie tego typu chusteczki. Przydadzą się na awaryjne sytuacje do zmycia makijażu, przydają się w torebce po wizycie w rossmannie, albo gdy ubrania ubrudzą się makijażem. Jak zawsze super pudełko. Miłęgo testowania ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. super zawartość, ja również z niecierpliwością czekam na urodzinową edycję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nigdy nie miałam tego pudełka 😁 Podobnie jak Ty jestem ciekawa maski musu do włosów, zaintrygował mnie ten produkt 😃 W ogóle ta firma ostatnio często mi się przewija na Insta, skoro szampon się Tobie sprawdził, muszę wreszcie wypróbować 😄 Rzecz jasna gdy podenkuję zapasy 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!