Obserwatorzy

Często w pudełkach Pure Beauty znajduję ciekawe produkty po które sama raczej bym nie sięgnęła. Tak było chociażby z maseczką do dłoni w formie rękawiczek od Purederm. Na co dzień nie sięgam po tego typu kosmetyki, ale tym razem zrobiłam wyjątek i pierwszym produktem z box'a jaki przetestowałam były właśnie rękawiczki!

Maseczka ma formę dość sporych rękawiczek. Myślę, że będą one odpowiednie nawet dla mężczyzn. Rozmiar jest na tyle uniwersalny, że będzie pasował wielu osobom i nawet przy małych dłoniach nie powinny nikomu przeszkadzać. Dodatkowo rękawiczki mają ciekawą grafikę z kolorowymi gwiazdkami (identyczną jak na opakowaniu) umilającą aplikację.


Rękawiczki zostały wyłożone od środka miękką włókniną nasączoną balsamem. Nieco zaskoczyła mnie jego formuła - stosunkowo rzadka i w moim odczuciu żelowo - kremowa. Spodziewałam się bardziej treściwej i otulającej konsystencji.

Zapach jest bardzo delikatny - jak dla mnie ledwo wyczuwalny. Być może przypomina miód czy propolis wymieniony w opisie na opakowaniu.

Producent zaleca stosowanie maski na umyte dłonie i pozostawienie jej na 20-30 minut. Sama jednak nałożyłam ją praktycznie na całą noc, by wydobyć jak najwięcej z jej działania. Po zdjęciu rękawiczek dłonie były przede wszystkim super gładkie i nawilżone. W momencie jej stosowania borykałam się z miejscowymi, większymi przesuszeniami i niestety maska nie poradziła sobie z nimi.
Dla mnie taka kuracja w formie rękawiczek jest idealna do domowego spa, jednak nie zastąpi ona regularnego dbania o dłonie. Jest dobrym uzupełnieniem do regularnego kremowania :)

Cena regularna maski to ok. 16 zł. Stacjonarnie jest łatwo dostępna w Hebe, gdzie można ją złapać taniej na promocjach. 

Stosujecie tego typu produkty? Znacie tą maskę? Jak u Was się sprawdziła?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

6 komentarzy:

  1. Może kiedyś z ciekawości się skuszę :) Rzadko sięgam po tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka świetna maska i ta grafika, super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak gadałyśmy na insta to produkt totalnie nie dla mnie. I serio podziwiam Cię, że dałaś radę spać w czymś na dłoniach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam taką maskę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie super, świetnie nawilżyły i sprawiły że moje dłonie były super po kilkugodzinnej, ciężkiej pracy w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje rękawiczki też już zużyte, wiesz o tym :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!