Obserwatorzy

Hej!

Tak, to właśnie dzisiaj mija drugi rok, odkąd jestem z Wami i prowadzę dla Was to miejsce! :) Dwa lata temu napisałam dla Was pierwszy wpis - moich początkowych postów nie wspominam zbyt dobrze (polowy i tak już nie ma, bo usunęłam :D). Bywało różnie, bo od początku bloga zmieniła się całkowicie tematyka - od roku już jest typowo kosmetyczna, od niedawna mam także nowy aparat, już od 3 czy 4 postów wstecz możecie zobaczyć nową jakość zdjęć - ale to jeszcze i tak moje początki z nowym sprzętem także będzie jeszcze lepiej mam nadzieję i dzięki czemu wpisy też powinny na tym zyskać.  Zdaje sobie sprawę, że i moja systematyczność zostawia wiele do życzenia.. Ale niestety nie obiecuję, że będzie lepsza, bo czeka mnie ważny i ciężki rok, ale będę się starać :) I tym bardziej dziękuje tym z Was, które zaglądają tu regularnie!
Liczb tym razem nie będzie, bo myślę, że nie są aż tak ważne - ważne jest, ze nadal mnie odwiedzacie i mam dla kogo pisać :) Za to Wam dziękuje! 
Mimo wszystko, cieszę się z tego, ze jestem z Wami! :)

Dziękuje też wspaniałym dziewczynom, które aktywnie się udzielają i są ze mną już od jakiegoś czasu! :*
 Na koniec pomyślałam, że część z Was może chciała mi coś powiedzieć, o coś zapytać może, albo ma jakieś uwagi/pomysły co do mojego miejsca w sieci, czy samych postów, może czegoś Wam brakuje? - dlatego też pomyślałam o ankiecie, gdzie będziecie mogły to zrobić :) Miło będzie jeśli się podpiszecie, ale nie jest to obowiązkowe :)


Czekam na Wasze opinie, które będą na pewno dla mnie pomocne :) 
I jeszcze raz dziękuje Wam wszystkim i każdemu z osobna za wszystkie Wasze komentarze, opinie napisane w ciągu tego czasu i wizyty! :)

74 komentarze:

  1. 2 lata-kiedy to zleciało! No cóż-życzę Ci kolejnych lat z blogiem i powodzenia w klasie maturalnej, dasz radę, pójdziesz na coś na uniwersytecie medycznym i może się tam spotkamy haha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) 2 lata to dużo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jednak nie usunęłam bloga, bo teraz dzięki temu mogę świętować z Tobą 2 rocznicę :)
    Gratuluję i życzę kolejnych lat i sukcesów :) rozwijaj się :) ja będę trzymała za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasieńka :) Ja też cieszę się, ze jesteś z nami nadal, bo już mówiłam co myślę na temat Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i dużo wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Uwielbiam Cię! Ale to wiesz. I wiesz wiele więcej :D
    Aleeee jest jedna rzecz którą musisz zmienić: CZEŚCIEJ POSTY! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. nie kasuj tych starych postów :D ja też swoich poczatkowych sie wstydzę, ale one sa historią mojego blogaska i muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych miłych lat blogowania. :) Moje pierwsze posty też mnie przyprawiają o irytację, część wykasowałam, część zdjęć poprawiłam o ile się dało, ale wprawiają one w takie miłe wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Mi też leci drugi rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zbieg okoliczności, u mnie dziś mija rok, a więc piąteczka :* i wielu owocnych lat blogowania kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście niesamowity zbieg okoliczności :D Nawzajem :*

      Usuń
  10. Gratulacje! :) życzę mnóstwa pomysłów na nowe posty i kolejnych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i życzę kolejnych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, gratulacje! :)))
    Ja w sumie co mam mówić to mówię, ale jak coś mi się przypomni to na pewno dam znać!
    Wiadomo- więcej postów! :) ale sama ostatnio ilością nie grzeszę więc się nie czepiam hihi :)))
    Wpadam regularnie i będę nadal! :)
    Uwielbiam to Twoje miejsce w sieci! Buziak :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, gratuluję :) życzę dalszej wytrwałości w pisaniu i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawał czasu :) gratulacje i życzę kolejnych lat w blogosferze! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Ja się właśnie kapnęłam, że mi zaraz stuknie 5 lat na blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby więcej takich dat Słońce ! :* ja też czasami zastanawiam się czy usunąć stare posty, ale po prostu tam nie zaglądam :D Jest mi tlyko wstyd jak widzę w stytystykach, że ktoś coś tam czyta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mi też trochę wstyd jak widzę, że te najstarsze recenzje są odwiedzane ^^ Ekhm.. nie są najlepsze :D

      Zaczarowane dziecię a Tobie życzę w blogosferze jak najwięcej latek i jak najwięcej ciepłych , oddanych czytelników. No i więcej czasu na więcej notek. Chociaż i tak się poprawiłaś. Ale nie dużo :p Chcemy więcej! Cieszę się, że jesteś :*

      Usuń
  17. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę jak najwięcej kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje i życzę kolejnych, owocnych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje Kochana!!! :*Ciesze się że trafiłam na Twój blogasek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybciutko zleciało :D Ajj pamiętam jak odkryłam Twego bloga bo po paznokciowym teamie trafiłam ^^ A teraz nawet nie mam czasu na zdobienia, a jak mam to paznokcie są w takim stanie.. ale co ja tu będę ^^ Cieszę się, że mimo nieczęstych wizyt, wciąż z nami jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez PT serio? ja mam wrażenie, ze jesteś ze mną od zawsze :D :*

      Usuń
    2. a co do tych wizyt - to w sumie ja odwiedzam Was regularnie rzadko się zdarzyło, żebym nie była u Was danego dnia, tylko u siebie jakoś tak czasu nie ma nie raz pisać...

      Usuń
  22. Fajnie, że dobrze idzie Ci blogowanie :) Życzę powodzenia w dalszej działalności na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję wytrwałości :) ja mam chyba do tego słomiany zapał xd trzymam kciuki za dalsze lata blogowania i za sukcesy w blogosferze :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cooo? To już dwa lata? :D Gratuluję Kochana :*
    Nawet nie wiedziałam, a buuuu :D
    P.S Napisałam głupotki w formularzu, ALE zadałam SENSOWNE pytanie, tak mi się przynajmniej wydaje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Ci odpisze na Twoje sensowne pytanie w mailu :D

      Usuń
    2. Czyli jednak jest sensowne? :D To spory wyczyn jak na mnie. :D

      Usuń
  25. Gratuluję kochana i życzę wielu jeszcze lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny blogowy wiek :) Kolejnych wspaniałych lat życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. i kolejnych życzę

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Moja. Gratuluję ogromnie aż dwóch lat!!! Mi dopiero oficjalnie pół roku minie, ale od kiedy założyłam blog to prawie rok. Może też coś powinnam z tym zrobić. Nie kasuj starych postów. Za to ja nie mam czego kasować, bo pisałam zwyczajnie za mało.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i kolejnych lat owocnego blogowania :) U mnie też niedługo miną 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje! nasze blogi są rówieśnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i obyś dalej miała zapał i chęci:) Mi niedługo stuknie roczek.

    OdpowiedzUsuń
  32. serdeczne gratulacje :) mam nadzieję, że zostaniesz z nami przez jeszcze wieelee lat :)

    OdpowiedzUsuń
  33. KOLEJNYCH OWOCNYCH LAT BLOGOWANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  34. życzę jeszcze wielu lat blogowania :)
    niezadowolenie z pierwszych postów jest chyba powszechne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i życzę wielu, kolejnych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Napisałam Ci coś tam w wiadomości :D Gratuluję dwóch lat :*

    OdpowiedzUsuń
  37. oo 2 lata? gratuluję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję dwóch latek! mnie też niedawno stuknęły :) no i życzę kolejnych lat blogowania, aby sprawiało Ci radość!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana gratuluję i życzę kolejnych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. e tam ja zielona brałabym bez zastanowienia xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję! Mój blog też za jakiś czas będzie miał drugie urodziny:)) Życzę Ci samych radości z blogowania:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje :)! Zapraszam do siebie :) Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje i wytrwałości w dalszym blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego najlepszego!
    Gratuluję rocznicy i wytrwałości
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluję wytrwałości i życzę sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  48. wooow 2 lata ;) Szmat czasu a tak szybko mija ze szok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. O którym fluidzie z Celii mówisz? Tym co był w Biedrze? Bo słyszałam, że jest całkiem dobry, ale nie zdążyłam upolować :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny wynik :) Kolejnych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję Kochana tych 2 lat i oczywiście życzę kolejnych oraz wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję 2 urodzin bloga! Oby tych lat było jak najwięcej :)

    U mnie niedługo też miną 2 lata blogowania. Ale ten czas szybko mija :)

    OdpowiedzUsuń
  53. You got a really good website, Happy I found it through search engines.



    My homepage please click the following web site

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!