Obserwatorzy

Heeej! :)

Dziś przychodzę do Was z planami zakupowymi na ten nowy rok, pomysł na ten post pojawił się już w grudniu. Podobne wpisy wiedziałam także i u Was - z przyjemnością je czytałam. Mam nadzieje, że i Wam spodoba się taka forma wishlisty :) Oczywiście pod koniec roku postaram się podsumować co udało mi się kupić, a co też nie. Ale póki co, bez zbędnego przedłużania - zapraszam do czytania, jeśli jesteście ciekawe o co chciałabym się wzbogacić :)

Na początek kolorówka - czyli kategoria zawierająca chyba najwięcej pozycji :D



1. Pomadki w odcieniach nude - planuję kupić chociaż dwie. Na zdjęciu akurat joko - widziałam ja u siebie w mieście i wpadła mi w oko. Druga to essence nr. 15 oh so matt - przepiękna! Widziałam ją u której z Was i wtedy mi się tak spodobała. Mam nadzieje, że jest dostępna jeszcze i będzie moja. Bo bardzo mi się podoba jej kolor! :)
2. Podkład - postanowiłam poszukać jakiegoś lepszego fluidu i przy okazji przetestować coś nowego. Nie chcę czegoś bardzo drogiego, ciężkiego i mocno kryjącego jak np. Revlon. Szukam czegoś raczej na co dzień, z przyzwoitym kryciem :) Pomyślałam o Rimmel stay matte - znacie go, używacie? Macie może coś do polecenia? :)
3. Pędzle do cieni i pudru - na razie wystarczą mi ecotoolsy z Rossmanna, nie chcę jakiś super-profesjonalnych drogich.
4. Żel do brwi z wibo - szukam czegoś do brwi i ten produkt z wibo ma sporo dobrych opinii. Gdybyście miały coś wartego polecenia - byłabym wdzięczna :)
5. Korektor - kamuflaż Catrice - wiele dobrego o nim słyszałam, do tego ma przyzwoitą cenę, więc powinien być mój. Jak macie jakieś inne propozycje odnośnie korektorów też dajcie znać :D

Jeśli chodzi o paznokcie i pielęgnacje to nie ma tego tak dużo. Z lakierów kupując je ograniczam się tylko teraz do kolorów, których nie mam, albo jakichś niespotykanych :) Z pielęgnacji kupuję raczej na bieżąco to co chcę, kusi mnie tylko to co jest niedostępne u nas. 

1. Żel do skórek - jeden z najważniejszych celów. Tutaj wymarzony Sally Hansen, ale może skuszę się na coś tańszego :)
2. Lakiery Colour alike - chyba nie ma osoby, która o nich nie słyszała! Mi nie dane było jeszcze ich spróbować... Kuszą szczególnie holosie, najbardziej podoba mi się figa z makiem, która jest na powyższej grafice :)
3. Top coat (np. Nyc) - jedyny produkt w tym poście, który już miałam u siebie. Pojawił się, bo zachwycił mnie na tyle, że chcę kolejne opakowanie.  Tylko nie wiem gdzie je znajdę :( Jeśli nie kupię go, to wypróbuję coś innego. Tutaj też czekam na Wasze propozycje sprawdzonych i lubianych przez Was top coatów :)
4. Płytka od B. - flower power - jest przepiękna! Z moim ulubionych motywem kwiatowym, gdyby była moja byłabym w niebie :D Ale ze względu na jej cenę to bardziej takie chciejstwo, raczej nie realne :D
5. Balsam do ust eos.
6. Rosyjskie szampony - na zdjęciu love 2 mix organic, miałam z tej firmy z efektem laminowania i byłam zachwycona działaniem. Chętnie wypróbuję inne z tej firmy, albo i innej rosyjskiej marki :)
7. Żele Balea z najnowszej serii kuszą mnie od chwili ich pojawienia. Szczególnie purple kisses chciałabym mieć.
8. Balea - szampon lub odżywka z serii profesjonalnej - chyba najbardziej wychwalana seria do włosów tej niemieckiej marki.

Na koniec coś z ubrań i dodatków :)
1. Koszule - widzieliście już ją w grudniowym liście do M. :) Od tego czasu marzy mi się taka, lub w podobnych kolorach.
2. Sweterki - często noszone przeze mnie, kilka nowych sztuk się przyda :) Podobały mi się takie grube, długie i rozpinane, ale nie znalazłam takiego, żeby Wam pokazać, ten też jest całkiem, całkiem :)
3. Torebka listonoszka - przyda się na studiach. Obecna nie jest już w latach swojej świetności :D Więc teraz to już musi być moja! :D
4. Zegarek z ciekawą tarczą - też pojawił się w liście grudniowej. Jeszcze mi nie przeszło i już zaczęłam poszukiwania :D
5. Lusterko na biurko - pozycja do kupienia w jednej z pierwszych kolejności :) Przyda się do porannego makijażu.
6. Szczotka TT - nad tą pozycją w sumie jeszcze się waham, czytałam różne opinie o niej. Znacie? Jakie macie zdanie? :)

I to byłoby na tyle :)
Jak wyglądałaby Wasza lista? Co jest Waszym celem zakupowym w tym roku? :)
Jeśli macie do polecenia jakieś produkty o które pytałam we wpisie dajcie znać w komentarzu. Będę bardzo wdzięczna :)

79 komentarzy:

  1. Więc tak.. :D
    Pomadki w odcieniach nude mnie nie kręcą :D (chociaż kiedyś zabiłabym za jak najjaśniejszą :D) ..ale jak kupisz to liczę na swatche na ustach :D
    Podkład Stay Matte mam i niedługo postaram się o recenzję :)
    Żel do brwi jest okej, nie czuję potrzeby inwestowac w lepszy :D choc ja i tak nie rozstaję się z moją brązową kredką z Lovely, to numer 1 :)
    A korektor Catrice i za mną chodzi..zobaczymy :D (ps. może też stworzę taką listę niedługo :D)

    Z paznokci i pielęgnacji nic..no oprócz rosyjskich szamponów, bo chętnie bym wypróbowała :D

    A ostatni kolaż - cały mój :D Wszystko bym chciała, no może oprócz listonoszki :D bo już miałam i teraz mi niepotrzebna w sumie :)
    Sweterek też mam podobny, ale wiadomo - ich nigdy dosc :D

    Szczotka TT to Ci powiem że ja muszę ją miec :D Siostra kupiła i jej podkradam, bo naprawdę jest super :)
    Jestem w szoku, ale ona naprawdę jest wyjątkowa! <3 ..nie wierzyłam, dopóki nie wypróbowałam :D
    A zegarek śliczny :) chyba ostatnio Frambuesa chwaliła się tanioszkami z Ebay'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja całkiem jasnej może takiej nie chcę, ale tylko w jasnych wyglądam okej, inne odcienie raczej do mnie nie pasują :( W porównaniu do Cb. :D :*

      Poproszę o recenzję bardzo :)
      Stwórz stwórz koniecznie!

      nic? żadnego lakieru? :o

      Ja też mam sweterki i koszule ale właśnie - ich nigdy dość :) A jeszcze jakbym dorwała ten konkretny model koszuli ^^

      Gdzieś właśnie czytałam jak pisałaś o tym tt :) Też byłam do niego sceptycznie nastawiona, zresztą teraz sama też nie wiem czy go chcę :)
      ja nie ogarniam wgl. ebaya także wiesz :D ale widziałam, widziałam :)

      Usuń
    2. ale te są spoko :D (albo te co na maila mi wysłałaś :D)

      okej, będzie będzie :* z efektem oczywiście :D

      tzn. ogólnie mam..ale z tych Twoich nie :D jakoś przeszedł mi szał :D myślę powoli o hybrydach, ale to dopiero jak zarobię :D

      ja też byłam sceptycznie..ale już nie jestem *.* hihi
      coś czuję że od siostry mogę na urodziny dostac :D

      Usuń
    3. nie zmawiałam tamtych :D

      ja muszę właśnie uzupełnić braki :D Bo kilku sztuk się ostatnio pozbyłam :)

      to fajnie, fajnie :)

      Usuń
    4. nie było takich fajnych, wolałam poczekać i kupić jakie chcę, a nie takie co przeleżakują w szafce nieużywane :)

      Usuń
    5. no pytałaś o te kolory z Essence :>

      Usuń
  2. Swoją podobną listę stworzyłam w grudniu, przed świętami, a gdy w końcu zamierzałam się nią pochwalić to okazało się, że mam z niej już praktycznie wszystko ;) także w najbliższym czasie marzę wyłącznie o kolejnym zestawie pędzli Zoeva, tym razem tylko do oczu :) A Tobie życzę powodzenia, w realizacji Twoich planów zakupowych :)
    ah i jesli chodzi o żel do brwi, to może Catrice? Sama używam też jednego z Sephory i w sumie jestem całkiem zadowolona, chociaz wole sam cień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja nie chcę takich 'specjalnych profesjonalnych' wystarcza z Rossmanna - podobno nie są złe :)
      Też właśnie słyszałam o nim! :) Muszę się mu bliżej przyjrzeć - dzięki! :)

      Usuń
  3. Sporo z tych rzeczy mam i z większości jestem zadowolona :) Ja nad swoją wishlistą jeszcze się nie zastanawiałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zazdroszczę ci tak krótkiej listy! Ja mam znacznie dłuższa : ( ten zel z wibo jest bardzo dobry - polecam! Lakiery z ca tez bardzo polecam! A rosyjskie kosmetyki i pędzle dalej będę zglebiac w tym roku : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są akurat takie rzeczy 'najbardziej potrzebne :) Lista jest znacznie dłuższa :) U góry w zakładce jest rozszerzona wersja :DD

      Usuń
  5. Ja też muszę sobie kupić nudziakowe pomadki, chociaż ubolewam nad tym że wycofali moje boskie eliksiry z wibo tam był mój ukochany na zawsze nudziak.
    "Na zdjęciu akurat joko - widziałam ja u siebie w mieście i wpadła mi w oko." Czy czujesz kiedy rymujesz? ;> :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam je wypróbować właśnie! :(
      nie widzę rymów :D marny polonista :D

      Usuń
  6. Bardzo polecam pomadki z Essence oraz kamuflaż z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łączę się z Twoją sympatią do nudziakowych pomadek. Żel SH nie jest jakoś kosmicznie drogii - dostępny w Rosmannie, ale na allegro znajdziesz go za 8-12zł + wysyłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są za około 12 rzeczywiście ale i tak z przesyłką to średnio mi wyjdzie :)

      Usuń
  8. Powodzenia w realizacji listy. Mam pędzle z Ecotools i są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadki z Essence są bardzo fajne, ale krótkotrwałe, mam ale w innym kolorze :)
    Kamuflaż z Catrice bardzo Ci polecam.
    A podkład z Rimmel mam, ale użyłam narazie 2 razy, więc ciężko coś stwierdzić- napewno krycie jest ok. Ja muszę się przyzwyczaić do jego takiej mocno kremowej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel do brwi z Wino ma dziwne złote refleksy co w słońcu wygląda dość komicznie ... polecam żel z Catrice :) Jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm o tym jeszcze nie widziałam.. W takim razie zastanowię się jeszcze ;)

      Usuń
  11. Podpisuję się pod listą z ubraniami i dodatkami:).

    OdpowiedzUsuń
  12. To słuchaj kochana, słuchaj :) włączaj sobie cicho w tle i nawet nie powinno Ci przeszkadzać w nauce :)
    Jasne, że widziałam i bardzo lubię całą sagę :) teraz zamierzam przeczytać, już dosyć dawno kupiłam więc najwyższy czas wziąć się za czytanie :)
    pomagają, nie pomagają bardzo lubię Twoje komentarze :)

    Co chodzi o lakiery to ja też staram się przystopować bo mam ich już masę, czasami ciężko się powstrzymać, ale staram się z tym walczyć ;)
    Ja również marzę o jakiejś płytce do paznokci, ale nawet nie wiem gdzie ich szukać, a widziałam u wielu dziewczyn, że wychodzą naprawdę przepiękne paznokcie :)
    Tangle teezer zawsze będę polecała, teraz w ciąży mam okropne włosy i tylko tt daje rade. Jak zdarzyło mi się zostawić szczotkę w pracy to mąż mnie przeklinał, zazwyczaj on czesze mi włosy :) i jak już facet zauważył różnicę to znaczy, że szczotka jest naprawdę dobra :) ale z kolei mojej siostrze nie podpasowała, kupiłam jej już rok temu, ale mimo tego ona jakoś za nią nie przepada i tym sposobem jesteśmy z mamą szczęśliwymi posiadaczkami tych szczotek :) W każdym bądź razie ja szczerze polecam :) ale zależy też jakie masz włosy czy długie krótkie? Bo jak krótkie to wtedy wydaje mi się, że tt to zbędny wydatek..,

    Brązowa torebka jest obłędna, jestem z tych co uwielbiają brązowe dodatki, buty, torebki, apaszki :)

    Tak po za tym świetny pomysł na posta :) chciałabym takiego napisać, ale ja chyba za dużo rzeczy chcę :P :P przemyślę sobie rozsądnie co mi jest naprawdę potrzebne i może naskrobię coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile sztuk? :)
      płytki na all napewno, a tak stacjonarnie to sama nie wiem :D
      włosy mam długie, do krótkich pewno ze nie. I właśnie tak czytałam że dla jednych świetna szczotka - ideał, a dra 2 stracone pieniądze..

      Mi już bardziej chodzi o model tutaj, ale brązowa wersja podoba mi się bardzo :) ale jak będzie inny kolor to też narzekać nie będe :P

      Zrób, zrób koniecznie :)

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że książki będą naprawdę fajne, kiedyś przeczytałam pół pierwszej części. Niestety tylko pół bo musiałam oddać już książkę, ale z tego co pamiętam bardzo mi się podobała i obiecałam sobie, że wrócę do niej :)
      Co do Belli, wydaje mi się, że komentarze na jej temat są słuszne.. aktorka jednej miny, ciągle ta otwarta buzia, dziewczyna ładna, ale za bardzo nie potrafi wyrażać emocji.
      Co masz w planach do czytania? Może się zainspiruje :) a może coś czytałam to powiem Ci czy mi się podobało :)

      Usuń
  13. Zacna lista kilka rzeczy sama bym chętnie przyganęła, np żel do skórek SH albo pędzle :). Powodzenia w realizacji :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampony Love2Mix również bardzo lubię i w najbliższym czasie mam zamiar wypróbować właśnie ten który masz na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ile rzeczy, ja właśnie piszę podobny post i jakoś nie mogę nic wymyślić, jakbym już miała wszystko co bym chciała :P
    Mam TT, te 2 pędzle z ET i Eoski :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość tych rzeczy znam i mam :) Również i mi marzy się płytka B. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ? nie wiem muszę kupić pędzel do pudru i chce zakupić jeszcze jedną szminkę z MAC . Kosmetycznej listy szczerze powiedziawszy nigdy nie robię , za to w tym roku chcę jak najwięcej podróżować .. :)
    No i powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczotka TT mam i nie zamieniłabym jej na żadną inną! Jako jedyna potrafi ujarzmić moje włosy. Koniec z płaczem i ciągnięciem za włosy ;) Polecam (ale tylko oryginalną)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy :) Tylko jak będziesz kupować torebkę to kup mocną, żeby Ci się nie zerwała pod ciężarem kserówek :D
    Ta szminka z Essence mi się podoba, ale nie powinnam kupować kolejnej szminki :D Z podkładów polecam Catrice All Matt Plus, całkiem fajny jest :)
    O, i zegarek by mi się przydał, wszystkie mi się popsuły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe okej :D
      muszę się mu przyjrzeć w takim razie :)

      Usuń
  20. Mam to lusterko, pięknie wygląda w sypialni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie chodzi już to konkretne, ale ogólnie o lusterko takie 'do makijażu' :)

      Usuń
  21. Niestety w nowym miejscu zamieszkania brak mi lusterka i jutro wybieram się na łowy - w sumie to tu ogólnie brak lusterka które byłoby młodsze ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Stay Matte mam i podoba mi się efekt - wystarczy niewielka ilość i nie jest tłusty, a twarz po nałożeniu jest matowa i to nawet na kilka godzin i ma jakby konsystencję musu, z tym, że na razie musiałam go odstawić bo jest za ciemny (odcień ivory). 2. Pędzle Ecotools - myślę, że będziesz zadowolona, ja ze swojego wielofunkcyjnego korzystam codziennie - jest mega miły i nie wypada mu włosie :) 3. Żel do skórek - ja też zamierzam w tym roku kupić, bo już długo przymierzam się do Sally Hansen, jak tylko napotkam go w dobrej cenie to na pewno kupię :)
    4. Jeśli chodzi o top coat to zdecydowanie polecam Insta Dri, jeśli jeszcze nie miałaś - lakier szybciej schnie i ma ładny połysk :)
    5. Kosmetyki rosyjskie też są na mojej liście do wypróbowania, myślę właśnie o szamponach, odżywkach i może czymś do ciała ;)
    6. A na TT chyba i ja się skuszę - w hebe w promocji można ją dorwać za 25zł? a dzięki biedronkowej wersji polubiłam się z taką formą szczotki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. U mnie właśnie też podkłady są teraz za ciemne, ale mam puder który trochę mieli skórę, więc jest okej :) dziękuje za opinię i pewnie się w takim razie skuszę :)
      2. Właśnie nad wielofunkcyjnym też myślałam :) Może dodam go jako dodatkowy jeszcze :D
      3. ja też poczekam na jakąś promocję
      4. Nie miałam jeszcze, może na promocji się skuszę właśnie :)
      5. Mi najbardziej na włosowych kosmetykach zależy :)
      6. Ja właśnie strasznie żałowałam potem że nie skusiłam sie na tą podróbkę :(

      Usuń
  23. kosmetyki nie mój przedział, ale jeśli chodzi o ubrania i dodatki mamy kilka rzeczy wspólnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. może zrobię coś podobnego u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z essence mam z tej serii pomadkę jedyny jej minus to zapach.
    Co do TT zdecydowanie polecam jest znakomita. =)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna lista :)
    ja to bym chciała się w jakieś nowe szmatki zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyjaciółka niedawno kupiła ten podkład z Rimmel i jest nim wręcz zachwycona. Świetnie matuje i nie uwydatnia skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja wishlista jest dłuuuga! :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Sally Hansen i TT to moi faworyci - z pewnością będziesz zadowolona z zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim największym planem na 2015 jest kupno zestawu pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. A wiesz może czy te z Essence mają jakieś drobinki? :)
    Ja TT jakoś szczególnie nie polecam u mnie się nie sprawdziła:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają, jeśli chodzi o tą serię - matowe wykończenie :)
      O tym właśnie mówiłam - dlatego jeszcze się wstrzymam :)

      Usuń
  32. Pomadki z Essence są swietne i tanie. ^^ Ładna ta pomadka, którą podałaś, tylko nie wiem, czy nie będzie dla mnie za jasna hm.... :D
    Stay Matte bardzo lubię, dla mnie 100 Ivory jest idealna. Dość długo się trzyma, matuje niezbyt długo, ale ma ładne krycie i nie robi efektu maski. Trzeba szybko aplikować, bo szybko "zasycha". Lubi podkreślić też suche skórki, ale ja nie mam z tym problemu. ;)
    Nie ma lepszego korektora w tej półce cenowej od Catrice. :D
    U mnie odżywka z tej serii Balea nie zrobiła efektu WOW, szampon był całkiem fajny, ale przyspieszał przetłuszczanie. ;) Za ciężki chyba dla mnie.
    TT podoba mi się głownie dlatego, że czyszczenie jej to dosłownie 2 minuty - nigdy tak szybko nie czyściłam żadnej szczotki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak chcę balea :D
      haha :D To nie ja nie chcę jej kupić dla czyszczenia :P

      Usuń
    2. Haha, ale tak poza tym to jest spoko. :D

      Usuń
  33. Niezłe plany zakupowe. Kilka rzeczy mam, i rozumiem chciejstwo. Tangle teezer jest dla mnie numerem jeden. To niby plastik, ale najlepsza szczotką jaką w życiu miałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie pytki od B. są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja chciałabym nowe sweterki, ale ostatnio ciężko dostać jakieś fajne (ja lubię długie) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having
    backlinks from high PR blogs. And you also know how costly
    it can be to have backlinks to this high PR blogs.



    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as
    backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Also visit my site ... Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  37. Catrice'owy kamuflaż mam od niedawna, dlatego wstrzymam się z opinią ;). Żel do usuwania skórek SH znajdziesz za 12zł na allegro, więc nie szukaj tańszych zamienników! :D Powodzenia w realizowaniu wishlisty! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Przy mojej ostatniej wizycie w DM-ie skusiłam się na 3 żele marki Balea, w tym ten powyżej przez Ciebie wymieniony ^^ Jednak, jak dla mnie, jego zapach jest zbyt ciężki, kwiatowy. Nie w moim stylu ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Sama szukam czegoś do brwi, bo obie wersje "żelu" z Wibo przerabiałam. Fajnym patentem jest po prostu spryskanie tego grzebyczka do włosów (ale tego z "włosami", a nie spiralką) lakierem do włosów i wtedy przeczesanie ich. Ja chyba przy tym póki co pozostanę. Ta nowa wersja Wibo ma za małą szczoteczkę i często potrafi spierniczyć całą brew jedną, wielką plamą.. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, w takim razie może czegoś innego poszukam :)

      Usuń
  40. Ta pomadka Essence też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na pomadkę Essence też mam ochotę, ale jeszcze nie wiem jaki kolor :D ja sobie dziś kupiłam pędzel z Ecotools. Eosa też bym chętnie przygarnęła :D na TT może w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wygładzania makijażu :) ale kupiłam go głównie do podkładu ;)

      Usuń
  42. Świetny pomysl na taki post :)
    Masz moze stempelki do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  43. Aktualnie używam korektora do brwi Eveline - dużo lepiej sprawdza się u mnie niż ten z Wibo :) Z Twoich chciejstw podpisuję się pod szczotką z TT. Mam tradycyjną i klasyczną, które uwielbiam. Równie dobrze sprawdza się u mnie żel do skórek Sally Hansen. A z pędzli mogę śmiało polecić Hakuro, nie są tak drogie, a u mnie sprawdzają się idealnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie w tym roku czeka remont w pokoju więc przyda mi się duże lustro lub toaletka. Chciałabym również TT Compact balsamik z Eos :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja chcę kupić ten kamuflaż. Jak ostatnio zamawiałam kilka rzeczy to niestety nie było koloru, więc postawiłam na paletkę korektorów z tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. TT mam i bardzo polecam, bo u mnie świetnie się sprawdza :) nie wyrywa włosów, nie ciągnie, świetna :)
    I piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja w końcu się zebrałam i zakupiłam upragniony pędzel do różu :D ale z twoja listą pokrywa mi się jeszcze lusterko na biurko (co to za męczarnia malować się w łazience lub przy małym lustereczku!) i torba listonoszka. Niestety w mojej urwał się pasek i nadal nie mogę się zebrać, żeby ją naładować a szkoda mi ja wyrzucic bo jest dla mnie idealna :) Planuję tez kupić sobie jakąś paletkę cieni i wacham się nad Makeup Revolution , Sleekiem a W7. znalazłam takie piękne odcienie :D Luby obiecał mi jedną kupić jak zdam egzaminy :D taka mała motywacja :D

    a Ty szykuj się już na nadchodzącą apokalipsę :D dokładnie to samo czeka Cię po rozpoczęciu studiów :D ale nie przejmuj się tak bardzo to tylko kilka dni (2 tygodnie lub 3 :D) wyjęte z życiorysu :D reszta roku akademickiego jest całkiem znośna i przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks
    to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my site: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  49. Lista podobno do mojej ;P tylko Wibo do brwi bym wyrzuciła ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę sporo podobnych punktów - również chciałabym pędzle do makijażu, płytki do stempli, lusterko (najlepiej całą toaletkę!), koszulę czy rosyjskie kosmetyki ;)
    Mam póki co TT, lakiery z Colour alike i lubię ;)
    Podkład Stay matte sobie odpuść kochana - gorzej trafić byś nie mogła. Podobne zdanie ma Ola z Hidiamond czy Ala z KotekPstrotek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!