Obserwatorzy

Hej! :)
Nie wiem jak u Was, ale dla mnie ten tydzień był jednym z najgorszych - mnóstwo nauki. Jestem wyczerpana - przemęczona i niewyspana, bo nawet w weekend nie miałam czasu dla siebie. I do tego jeszcze chora. Na szczęście już niebawem weekend! :) 
Ale dość marudzenia, dziś przychodzę do Was z dość przyjemnym wpisem..
W poście z podsumowaniem kulturalnym 2014 roku, wiele z Was opowiedziało się za postami kulturalnymi co miesiąc. Ucieszył mnie ten fakt, bo sama bardzo lubię takie posty przygotowywać :) Dlatego z przyjemnością spełniam Waszą prośbę i już teraz przychodzę do Was z podsumowaniem stycznia. We wpisach z tej serii będą pojawiać się głównie książki, muzyka i filmy.

Zacznę od muzyki, standardowo :) Przyznam jeszcze na wstępie, że trudno mi było się ograniczyć do kilku piosenek tylko. Nie chciałam jednak, żeby zdominowała ona resztę pozycji z innych kategorii, dlatego wybrałam kawałki, których słuchałam najczęściej :)

Na początek nie zastąpiony Grzegorz!  :) Piosenka odkryta przeze mnie na nowo nie dawno i słuchana non stop. Gdybym miała powiedzieć, którą najczęściej słuchałam zdecydowanie byłby to ten kawałek! :) Mało piosenek tego wykonawcy doczekało się teledysku, w tym ten także. Ale ja znalazłam go z fajną animacją z mojej ulubionej bajki - Kraina lodu. Pasuje idealnie :)

 

 Jedyna zagraniczna piosenka w zestawieniu. Strasznie motywująca dla mnie - za to ją najbardziej lubię. Świetny tekst! :)
Believe in every dream that you've got
You're only livin' once so tell me
What are you, what are you waiting for?
You know you've got to give it your all
And don't you be afraid if you fall
You're only livin' once so tell me
What are you, what are you waiting for?


Przyznaje, że po 'trójkątach i kwadratach' nie byłam przekonana do Dawida. Ale po jego piosence do Kamieni na szaniec zaczęłam go lubić. I to właśnie jeden z tych utworów, który mi się podoba :)

W tym miesiącu udało mi się skończyć dwie książki - w końcu! :)
Od razu zaznaczam, że nie przepisywałam opisów, jak ktoś będzie zainteresowany to okładka jest podlinkowana do lubimy czytać. Tam jest opis :) Ja zamieszczam tylko swoją opinię.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/233591/wybor
Pierwsza z nich to książka mojego ulubionego autora - Sparksa. Może 'wybór' nie jest jego jedną z najlepszych pozycji, ale i tak jest bardzo dobra i podobała mi się! :) Mamy do czynienia w książce z historią miłości, jednak nie jest to do końca banalna historia. Jakże zaskoczyła mnie 2 części książki! Gdy wydawało mi się, że po pierwszej już wszystko wiadomo, cała akcja w niej odwróciła się o 180 stopni. I właśnie ta część mnie bardziej wciągnęła :) Wielbicielką Sparksa ta pozycja na pewno się spodoba, a tym z Was które nie znają jeszcze twórczości autora - polecam książkę jeszcze bardziej :)

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/48115/tylko-ciebie-chce
Kolejna książka autora, którego także cenię :) Tym razem jest to 2 część trzech metrów nad niebem - Tylko Ciebie chcę. Pamiętam jak pisałam Wam, że pierwsza część mnie nieco rozczarowała. Film po prostu był dla mnie o dziwo znacznie lepszy, w książce brakowało mi chociażby cytatów, które były w filmie. Jednak mimo wszystko sięgnęłam po kolejną część, czyli powyższą pozycję. W tym wypadku zostałam pozytywnie zaskoczona. Po oglądaniu filmu byłam nim rozczarowana, a książką wręcz przeciwnie! Bardzo szybko mi się ją czytało, wciągnęła mnie niesamowicie (tz. jak sięgnęłam po nią po przerwie :D). Także jak najbardziej Wam ją polecam, szczególnie wielbicielkom ekranizacji! :)

Na koniec filmy. Długo zastanawiałam się, czy zamieszczać wszystkie filmy, czy tylko te co spodobały mi się.. Ostatecznie zdecydowałam zamieszczać te warte polecenia przede wszystkim. Chyba, że takich będzie niewiele to wtedy zamieszczę też i te średnie, lub gorsze :)
Plakaty przenoszą do opisu na filmwebie.

http://www.filmweb.pl/film/Rodzinne+rewolucje-2014-688289
Pierwszy film to Rodzinne rewolucje. Długo zastawiałam się czy film jest warty uwagi, ciągle go odkładając. W końcu się zdecydowałam i bardzo mi się spodobał! Idealna komedia na popołudnie, wiele momentów mnie rozbawiło :) Zasługuje na ocenę na filmwebie, jaką posiada :)
http://www.filmweb.pl/film/Tata+do+pary+II-2013-645599http://www.filmweb.pl/film/Tata+do+pary-2011-600332


Kolejne pozycje to Tata do pary 1 i 2, które oglądałam jeden dzień za drugim. Historia podobna do polskiego Tylko mnie kochaj, także jak komuś spodobała się ta pozycja to i zagraniczna go nie powinna rozczarować. Pozytywne filmy, potrafiące poprawić humor - takie lekkie komedie :) Osobiście mi bardziej podobała się 1, ale 2 nie pozostaje daleko w tyle i chyba nawet w tej części jest więcej zabawnych momentów :)
http://www.filmweb.pl/film/Miasto+44-2014-637019

Miasto 44 - film należący do najbardziej wyczekiwanych przeze mnie! :) Do tego Komasa jako reżyser! --> Liczyłam na wiele.. Po oglądnięciu miałam mieszane uczucia, liczyłam może na coś lepszego, ale i tak film mi się bardzo podobał :) Chociaż niektóre sceny, czy elementy były dla mnie zbędne, czy burzące temat filmu.. Miałam się, więcej rozpisać na temat tej pozycji, ale stwierdziłam że część z Was pewnie jeszcze go nie obejrzała więc nie będę spoilerować :)
Na pewno jest to film inny niż dotychczasowe historyczne produkcje, reżyser wprowadził nowe efekty - czy dobre przekonacie się oglądając film :) Dla mnie Kamieni na szaniec nie przebił i nie zachwycił mnie tak jak on, ale i tak podobał się. Dla wszystkich liczących na coś nietypowego - jak najbardziej polecam! :)

Znacie którąś z pozycji wymienionych przeze mnie? :)
Widzieliście Miasto44? 

Ps. Tak jak wspomniałam, może mnie być teraz nieco mniej. Dlatego przez następne 2 tygodnie raczej się tu nic nie pojawi, ale wrócę! :) Na pewno w lutym możecie liczyć na kolejne takie podsumowanie.




109 komentarzy:

  1. Miasto 44 oczywiście widziałam i zgadzam się, ze Kamieni na szaniec nie przebiło :) Co do efektów... no cóż... mnie bardziej odstraszyły i "zniesmaczyły" niż się podobaly :P
    Też ostatnio noszę się z zamiarem zrobienia "kulturalnych", ale jakoś nie mam kiedy się do tego zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo :) Dla mnie trochę nie pasowały do filmu bądź co bądź historycznego ;)
      Rób, rób koniecznie! :) Wiesz jak je lubię :D

      Usuń
  2. Krainę lodu oglądałam z chłopakiem :D. Na Mieście 44 byłam w kinie :) Rodzinne rewolucje mam w filmowych planach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak odczucia po mieście? :)

      Usuń
    2. Film mi się podobał ale pocałunek podczas ostrzału tak bardzo mnie rozśmieszył... I te światełka. To było zdecydowanie niepotrzebne.
      A studiuję kosmetologię na Łódzkim UMEDzie :D Miała być medycyna ale nie wyszło :D:)

      Usuń
    3. Serio? Marzy Ci się? W życiu bym nie poszła na te studia chyba, że moi rodzice mieliby filie aptek albo gdybym miała fundusze na swoją. Ilość nauki jest straszna w porównaniu do zarobków jeśli pracuje się w aptece... Podziwiam :D

      Usuń
    4. No tak, ale po medycynie jest o wiele więcej opcji jeśli chodzi o pracę itp. :D W sumie po farmacji można też być przedstawicielem jakiejś firmy, to już by mnie bardziej kręciło ale chyba i tak po takich studiach ciężkich to by mi było za mało :D.
      Trzymam kciuki żebyś się dostała i spełniła swoje marzenie :* W tym roku maturka? :D

      Usuń
  3. "Trzy metry nad niebem" mi się bardziej podobało od "Tylko Ciebie chcę"
    Tak samo jeśli chodzi o Kokowaah - 1 kocham, przez 2 nie przebrnęłam :(
    Adama Sandlera ubóstwiam (choć o jego ostatnich produkcjach typu "Spadaj, tato" wolałabym się nie wypowiadać). Nie słyszałam o "Rodzinnych rewolucjach". Muszę nadrobić ;)
    a co do Sparksa - to jeden z moich ulubionych autorów ;)

    (chyba mamy podobne gusta ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o książki? :) Mi książkowe wersje nie, ale filmowo jak najbardziej się zgadzam :)
      1 jest genialna, 2 gorsza ale nadal godna polecenia :)
      Nie jest on moim ulubionym aktorem, ani nic :P Taki obojętny mi jest :P
      Mój też - zdecydowanie :)

      :)

      Usuń
  4. Miasto 44 widziałam, natomiast zainteresował mnie bardzo ,,Tata do pary", bo uwielbiam Tila Schweigera <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparksa również uwielbiam. To nie jest jego najlepsza książka ale i tak dobrze mi się ją czytało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za chwilę zabieram się za naukę, ale nie mogłam sobie odmówić przeczytania Twojego postu z podsumowaniem miesiąca. U mnie przegląd pojawi się jutro ;) Już jest napisany i czeka tylko na publikację. Widzę piosenkę z mojego zestawienia - mówię o What are you waiting for? ;). Sparksa uwielbiam i o ile nie czytałam tej książki, to koniecznie muszę to nadrobić ;). Tata do pary - oglądałam pobieżnie, ale chyba tylko 1 część, być może w wolnej chwili obejrzę na spokojnie całość. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać! :D Mi jeszcze dużo jego książek zostało do nadrobienia dopiero 2 przeczytałam :P

      Usuń
  7. Bardzo chce obejrzeć miasto 44. Ale poza polska tego nie puszczają :-( dopiero jak będę w pl to może się złapie na niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rodzinne rewolucje oglądałam już jakiś czas temu i bardzo mi się podobał :)
    Mam ochotę na Tatę do pary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba m.in po Twoim wpisie w końcu zdecydowałam się na ten film :D

      Usuń
  9. Oglądałam miasto 44 i jestem tym zachwycona! Jeszcze żaden film nie wzbudził we mnie tyle emocji. Oglądałam również "Tylko Ciebie chcę" i powiem szczerze, że film przypadł mi do gustu, mimo, że wszyscy twierdzą iż nic nie powtórzy sukcesu "3 metry nad niebem". A mnie podobał się nawet bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczyłam na coś lepszego, ale mimo wszystko i tak jest to dobra produkcja :)
      Mi nie, ale muszę jeszcze odświeżyć go sobie :)

      Usuń
  10. Miasto 44 chyba jest interesujący!Lubie tego typu filmy

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam Miasto 44, nawet podobał mi się ten film, o ile przy takiej tematyce można mówić o "podobaniu" . Mi teraz w duszy grają nieco bardziej elektroniczne/dubstepowe kawałki ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mieście takie się nawet pojawiły :D ale akurat te momenty z nimi bym wycięła :DD

      Usuń
  12. Miasto44 bardzo mi ię podobało :) Tata do pary brzmi ciekawie zwłaszcza, ze tylko mnie kochaj bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety znowu muszę sobie zanotować twoje filmy do obejrzenia :)
    piosenki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie oglądasz filmy, znalazłaś jakiś darmowy player?

      http://jasminengirl.blogspot.com/2015/02/rozdanie-konkurs-dla-czytelnikow.html

      Usuń
    2. zazwyczaj na cda, czasami zalukaj jak nie ma na cda, a jak zalukaj się zacina tudzież nie ma nigdzie indziej a bardzo chcę zobaczyć dany film to kinoman :)

      Usuń
  14. A mnie się bardziej podobała książka Trzy metry nad niebem, drugiej części nie przeczytałam całej bo mnie znudziła. A film Rodzinne rewolucje to świetna komedia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piosenki nie znam żadnej, w wolnej chwili sobie odpalę :) "Wybór" od wakacji stoi na mojej półce, ale teraz przerabiamy lekturę za lekturą, więc nie mam czasu, aby go przeczytać :( Miałam w ogóle kupić sobie "Hopeless", bo strasznie chciałam to na święta, ale nie dostałam, a widziałam w Empiku, ale mam do przeczytania "Lalkę" i uznałam, że jak kupię tamtą, to lektura pójdzie na bok :D "Tylko ciebie chcę" może przeczytam kiedyś, bo moja koleżanka ma :) Z filmów znam tylko "Miasto 44", bardzo lubię, znasz zresztą moją dokładniejszą opinię ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też czeka książka sparksa, ale póki co czytam tylko ebooki na nudnych zajęciach np :D

      Usuń
  16. Uwielbiam głos Grześka, choć trochę denerwuje mnie jego wzorowanie się na One Republic. Jeszcze nie przesłuchałam całej płyty, stąd nie znałam wcześniej piosenki "Dług", ale już mi się podoba^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One Republic? Nie powiedziałabym nigdy :D Jak już to na lemonie może czasami :)

      Usuń
  17. ogolnie nie lubie 3 metrów nad niebem ;0 Muzyki nie znam a filmy widziałam wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jako jedna z niewielu :D Ale wiadomo sa różne gusta :)

      Usuń
  18. Wiesz, że ja się w tematyce miłosnej nieszczególnie lubuję, tak wiem, w przeciwieństwie do Ciebie :D Ale zainteresowałam mnie komedią, czasem mam ochotę na coś luźnego takiego o sympatycznego więc będzie w sam raz, a ocena na filmwebie 7. 0 to jeszcze może być okej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tym razem wyjątkowo nie ma za bardzo takich typowych filmów romantycznych także.. :)

      Usuń
  19. Juhuuuu! Moje posty *.*
    Dług – uwielbiam! Słucham na okrągło również <3
    Drugą bardzo lubię, a Dawida póki co nie wpadła mi w ucho, chociaż pierwszy raz jej przesłuchałam :)
    Książki wydają się być fajne..może uda mi się kiedyś przeczytać :D chociaż raczej życia zabraknie na wszystkie pozycje :D
    Rodzinne rewolucje – bomba! Bardzo fajny film :)
    Taty do pary JESZCZE nie oglądałam, a o mieście44 już rozmawiałyśmy :D
    Szkoda, że tak mało tych filmów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz :D
      Tak? nie sądziłam nawet :D Mi za pierwszym razem też nie :)
      hahah mi tak samo, mam strasznie duże zaległości książkowe..
      Oglądaj koniecznie :) Mało? hmm... myślałam że może jak dam więcej to może być za dużo, dlatego wybrałam tylko te naj. Następnym razem może bardziej się postaram :P
      Teraz czekam na Twój przegląd :)

      Usuń
    2. :* jupi jupi
      a widzisz :D
      no tak mi się wydaje :) tylko 3 :( a ile średnio oglądasz na miesiąc?
      będzie, będzie, ale najpierw miks bo już mam gotowe zdjęcia :D

      Usuń
    3. 4 - 2 części Taty do pary, ale 4. A na miesiąc to różnie do tej pory 8, ale jeszcze bede w ten weekend coś oglądać także będzie coś więcej :) Ogólnie to jest to dużo w porównaniu do poprzednich miesięcy, wtedy miałam więcej czasu, a teraz to po 1 filmie zdąża mi się tylko na weekendzie zobaczyć...
      Zawsze mnie tak przetrzymujesz :D

      Usuń
    4. a no tak, 4 :D
      dużo, czy mało miało byc? :)
      hehe ojjj nie specjalnie :(

      Usuń
    5. Mało, mało :D Pomyłka :)
      wiem, wiem :P

      Usuń
  20. Oglądałam Miasto 44 w internetach, bo po co płacić za kino, jednak wolę oglądać wszystko w swoich 4 ścianach :P i powiem Ci, że rozczarowałam się. Spodziewałam się czegoś lepszego, a tu taki klops, że gdybym poszła do kina to byłabym wkurzona, że wydałam kasę na bilet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamienie na szaniec oglądałam oczywiście ;) Nie mam konta na filmweb niestety :P

      Usuń
    2. Właśnie piszę "Przegląd filmowy" na bloga, ale nie mam pojęcia kiedy post się ukarze. Na razie szukam inspiracji, tak czy inaczej jak już się ukarze, to powinnaś być zadowolona :D

      Usuń
    3. Zobaczymy, nie mówię nie :P

      Usuń
  21. Na Mieście 44 byłam w kinie i film był świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Tila Schweigera, mam wrażenie, że te filmy z nim już widziałam, ale muszę sobie przypomnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam Cię, za tą róznorodność w piosenkach :) Ja mam tak, że jak słucham czegoś to non stop w kółko leci ta sama piosenka. Obecnie jest to "Za ostatni grosz" BUdki Suflera, ale w wykonaniu Romulada Czystawa (Mam nadzieję, że to się tak odmienia).
    Nickelback ---> Wiesz, jak go uwielbiam :D
    Dawida P. - nie lubię. i na tym zakończę swa wypowiedź o tym Panu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Dawida nie lubiłam, ale po Kamieniach na szaniec zaczęłam doceniać NIEKTÓRE jego piosenki (tz. 3 - nieznajomy, powiedz mi że nie chcesz i 4:30 właśnie). Jednak nie jest to słuchanie takie jak u Lemona np. że non stop :)
      a o Grzegorzu co myślisz? :D

      Usuń
    2. Grzegorz zdecydowanie lepszy - lubię Go nawet bym rzekła :)
      posłuchałam otatnio tej piosenki co podlinkowałaś i jest moc.

      Obejrzałam też Rewolcuje rodzinne - obśmiałam się jak norka :D

      Usuń
    3. Miło mi zwłaszcza, że muzyczne gusty chyba nie do końca mamy takie same :)

      A co do filmów to jeszcze bardziej mi miło! :D Jak ktokolwiek obejrzy film, który polecę to cieszę się jak mysz do sera , a jak Ty to już wgl :) I odetchnęłam z ulgą że podobał się :)

      Usuń
  24. Te rodzinne rewolucje musze opbejrzeć koniecznie ;)) Poza tym to nuty Hyżego nie znalam! A jest piękna :33 uwielbiam ją juz teraz natychmiast ;))

    w Lublinie studiuję Lingwistykę stosowaną na UMCS :) a Ty co planuejsz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo też fajnie ;) w takim razie powodzenia i do zobaczenia ;DD

      Usuń
  25. Nie miałam styczności z żadnym z rzeczy, które wymieniłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie tydzień był przyjemny,bo miałam ferie,ale niestety już koniec,od poniedziałku zaczynam męki :P
    Miasto 44 bardzo mi się podobało,cudowny film <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na odwrót całkiem hah bo zaczynam ferie ;)
      A mnie nieco rozczarował jak pisałam, ale i tak fajny :)

      Usuń
  27. Roidzinne rweolucje widziałąm i film jest rewelacyjny a cały czas próbuję dorwać Miasto 44 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę oglądnąć Miasto 44.
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeden z filmów również oglądałam i niedługo pojawi się w zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. To pierwsza piosenka Dawida Podsiadło, którą słyszałam w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałaś nigdy piosenek Dawida? Trójkąty i kwadraty? - niemożliwe! :D

      Usuń
  31. W piątek w końcu obejrzałam Miasto 44. Bardzo chciałam obejrzeć ten film i również czuję się nim rozczarowana ... Dla mnie totalnie nie potrzebne te dodatkowe efekty :/

    "Tylko Ciebie chcę" również czytałam - przyjemna książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, popsuły cały efekt.. Film ma zarówno przeciwników jak i zwolenników - dzielonych przez te efekty widzę :)

      Usuń
  32. Bardzo fajny post - muzycznie odpowiadają mi wszystkie kawałki, jeśli chodzi o książki i filmy, nie wszystkie znam, ale coś sobie z tego dla siebie wybrałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rodzinne rewolucje rowniez umilaly mi popoludnie w weekend!

    Zapraszam na duże rozdanie na mojego bloga!
    2 zestawy do wygrania, jeden aż 27kosmetyków!!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze ja byłam przekonana, że komentowałam już Ci ten post wchodzę a mnie ni ma ! :D
    Miasto 44 byłam na premiera na narodowym w pracy akurat ! Jeszcze na zywo śpiewali tą przecudowną piosenkę ! CUDO ! Aż się włos jezył :)
    FIlmy sobie zapisuje ! Ja też wolę komedie romantyczne ale mój mnie katuje własnie takimi bardziej akcji i kinowymi :P Musze się poświęcić czasami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam właśnie jak u Moniki o tym pisałaś hehe :D

      Usuń
  35. Przypomniałaś mi, że miałam w końcu obejrzeć ten film animowany! i jeszcze ten poprzedni zimowy, animowany ;) zaraz idę szukać tytułów :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku, zupełnie zapomniałam o tej książce Tylko Ciebie chcę - kupiłam nad morzem i tak sobie leży i kurzy się, bo wtedy nie miałam czasu na czytanie.. Muszę ją teraz nadgonić, skoro już się wzięłam za czytanie.. No i filmy tak samo - kurczę co się ze mną dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Tata do pary muszę koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr
    blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR
    blogs. And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at
    our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to
    your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my web site ... Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.

    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you
    can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My weblog ... Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  40. Wstyd, wstyd, ale mam tyły u Ciebie. :D
    Ostatnio śpiewaliśmy piosenkę Hyżego na lekcji .;D
    Moja koleżanka wciągnęła się w 3 metry nad niebem. :D Oglądała w TV i aż musiała poszukać, czy jest druga część. Chce jeszcze przeczytać książkę. :D
    Piosenkę Nickelback też lubię. :)
    Ej, dużo wycięłaś z opisu Miasta44 :D Ale okej, rozumiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstydaj sie wstydaj :P
      hahah :D z jakiej okazji? :D
      wie co dobre ^^
      a no :D Bo może za dużo tego było :) ale coś jednak jest w tej mojej opinii z tego co widzę :)

      Usuń
    2. Kajam się :D
      Na zaj. artystycznych z muzyki,a tam się śpiewa. :D

      Usuń
  41. Koniecznie muszę obejrzeć miasto44. Mam nadzieje że i mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szykuję wreszcie u siebie wpis kulturalny. Ale jak to u mnie będzie nietypowo :D
    Muzyka z filmu Frozen bardzo mi się podoba, ba nawet polubił ją mój M. co u niego rzadko się zdarza. Miasto 44 obejrzałabym z czystej ciekawości, ale Kamienie na Szaniec były suuuuper.
    Sandler i Barrymore wspólnie grali jeszcze w innym filmie komediowym. Oboje aktorów lubię i filmy z nimi również. Sa lekkie, przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czy inaczej czekam :)
      Mam w sobie tą moc --> o tą piosenkę Ci chodzi? :)
      Miasto wypadło dla mnie gorzej, ale i tak warto obejrzeć żeby się przekonać.
      Chodzi Ci może o 50 pierwszych randek?

      Usuń
    2. Chodzi nie tylko o tą piosenkę, ale ogólnie muzykę z filmu. Inne piosenki też fajne :)
      Tak o ten film mi chodziło i był jeszcze jeden jak byli młodsi i Sandler miał dłuższe włosy, ale za Chiny nie pamiętam tytułu.

      Usuń
  43. Nie znam kompletnie nic z tego co pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  44. z całego przeglądu widziałam tylko Miasto 44. Film fajny pomijając efekty specjalne i muzykę, która według mnie kompletnie nie pasowała do filmu.
    Kochana pomadkę z MUA polecam :) wiem, że jest dostępna na mintishop za ok. 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja tez muszę najpierw coś zmacać i obejrzeć zanim kupię dlatego internetowe zakupy są nie dla mnie ;)
    Carte blanche mnie też interesuje. Jest to film o nauczycielu mojej koleżanki ze studiów ;) Bardzo zachwalała sobie tego Pana :) musze jeszcze coś od niej na jego temat wyciąnąc i wtedy ruszam na film :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z pozycji wymienionych przez Ciebie widziałam jedynie Miasto 44, który bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Miasto 44 koniecznie muszę zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this
    high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Feel free to visit my blog post; Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  49. piosenka Nickelbacka inna niż wszystkie poprzednie ale i tak jej ciągle słucham! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oglądałam film z Drew i całkiem fajny był

    OdpowiedzUsuń
  51. Z zaprezentowanego przez ciebie przeglądu oglądałam wraz z moją córka bajkę Kraina lodu ale tego utworu nie znam, widzę że mam sporo do nadrobienia i filmowej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utwór nie jest z filmu - jak pisałam jest tylko stworzony przez kogoś do piosenki :)

      Usuń
  52. Hello this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get
    guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!


    Also visit my page; Great

    OdpowiedzUsuń
  53. Zadnej z pozycji nie znalam wczesniej ;) Mam nadzieje, ze ze zdrowiem troche lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak dla mnie piosenki Grzegorza są fantastyczne, poluję na jego koncert ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hyży i Podsiadło - bardzo lubię ich piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  56. "Tylko Ciebie chcę" mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam książki Nicholasa Sparks'a! Chociaż tej powyżej nie czytałam, bodajże ;)

    Sama chwilowo choruję na powieści Mastertona i Kinga. Czytałam je namiętnie w gimnazjum i w liceum, a teraz ponownie do nich powracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie widzialam tego filmu z Sandlerem, z dziwne, bo bardzo go lubie, musze nadrobic :) Moja mama widziala Miasto44 i powiedziala, ze tragedia, wiec chyba raczej nie ogladne :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam książki Sparks'a ! :) Są niesamowicie wciągające i mądre. Przez ferie udało mi się przeczytać, w dni szkolne rzadko kiedy mam na to czas :(. Ostatnio udało mi się w końcu dorwać "3 metry nad niebem", chociaż wiedziałam co stanie się z Pollem i tak nie mogłam powstrzymać łez... Na "Miasto 44" wybierałam się do kina i się w końcu nie wybrałam, muszę koniecznie obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, niestety :(
      Ja na książce nie płakałam, na filmie w sumie też, ale i tak zrobił na mnie duże wrażenie! :D

      Usuń
  60. Ja nie wiedziałam wcześniej,że jest książka Love,Rosie ;c i żałuje...ale na pewno przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.

    And you also know how costly it can be to have backlinks to
    this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks
    to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My web blog: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!