Obserwatorzy

Wiecie, że Garnier obchodzi w tym roku swoje 120-lecie!? Liczba zdecydowanie robi wrażenie! :D Sama dzięki Pure Beauty zaczęłam bardziej zwracać uwagę na ich produkty. Na przestrzeni ostatnich lat Garnier bardzo się rozwinął i w ich ofercie pojawiło się sporo nowości. Pod koniec kwietnia dotarł do mnie kolejny box, który powstał we współpracy Garnier i Pure Beauty. 

Nazwa pudełka to 'Green On' - wygląd opakowania idealnie do niej pasuje. 

W środku jak zawsze znalazłam ulotkę z krótką prezentacją produktów, a zawartość została zapakowana z dbałością o najmniejsze detale :)

Jakie produkty krył box Green On? Już wszystko pokazuje!


GARNIER PURE ACTIVE NAWILŻAJĄCA EMULSJA OCZYSZCZAJĄCA

Emulsja jest stosunkową nowością, którą zdążyłam jednak dość dobrze poznać. Aktualnie kończę moje pierwsze opakowanie i już wiem, że będzie stałym bywalcem w mojej łazience ♥ Z pewnością mogę ją umieścić w moim TOP 3 produktów Garnier, więc nowe opakowanie bardzo mnie ucieszyło! Moja cera pokochała połączenie ceramidów, glinki i kwasu hialuronowego. Więcej pisałam o niej w zeszłym miesiącu w tym poście :)

Cena sugerowana: 39,99 zł/250 ml

GARNIER PURE ACTIVE BHA + NIACYNAMID FLUID PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM DO TWARZY Z SPF 50+

Kremy SPF 50+ to również jedne z ostatnich nowości w ofercie marki. Wersję z kwasem salicylowym i niacynamidem mam po raz pierwszy i przyznam, że ten wariant przekonuje mnie najbardziej :) Moja mieszana cera lubi te składniki aktywne. Do tego bardzo odpowiada mi jego matowe wykończenie. Oprócz ochrony przed promieniowaniem UV ma również zapobiegać powstawaniu niedoskonałości i redukować ślady po nich. 

 Cena sugerowana: 64,99 zł/40 ml

GARNIER VITAMIN C ROZŚWIETLAJĄCY FLUID Z SPF 50+ DO TWARZY NADAJĄCY BLASK

Fluid SPF 50+ z serii Vitamin C pojawił się już w jednym z poprzednich box'ów. Przeciwnie do wcześniej opisywanego kremu z serii Pure Active wersja Glow posiada lekki, uniwersalny kolor. Myślę, że będzie super wyborem na lato dla osób, które w tym okresie rezygnują z podkładów :) Obie wersje fluidów są bardzo komfortowe - nie pozostawiają białych śladów, nie są tłuste ani klejące. 

Cena sugerowana: 67,99 zł/40 ml


GARNIER FRUCTIS REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW PAPAYA HAIR FOOD

Maski z serii Hair Food to zdecydowanie klasyki Garniera! Kiedyś nawet postanowiłam, że wypróbuję wszystkie dostępne wersje, jednak... do tej pory mi się to nie udało :D Wersję papaja akurat znam, bo była to pierwsza wypróbowana przeze mnie maska z tej serii. Opisywałam ją na blogu w 2018 roku (!) w tym poście. W ostatnim czasie maski Hair Food zostały 'odświeżone' - nie tylko pod względem wyglądu, ale i formuły. Jestem ciekawa jak po 6 latach nowa wersja tej maski wypadnie na moich włosach :)

Cena sugerowana: 27,99 zł/390 ml

GARNIER FRUCTIS WYGŁADZAJĄCA MASKA DO WŁOSÓW COCOA BUTTER HAIR FOOD

Wydaje mi się, że wersja z masłem kakaowym jest najnowszą z serii Hair Food. Jeszcze nie zdążyłam jej poznać, więc bardzo ucieszyłam się, że będę mogła nadrobić zaległości i skreślić kolejną pozycję z mojej listy :D Zwłaszcza, że dedykowana jest włosom puszącym się i niesfornym, czyli dokładnie takim jak moje. Nie mogę doczekać się pierwszego użycia i na pewno dam znać jak wypadła!

Cena sugerowana: 27,99 zł/390 ml

Wśród zawartości box'a Green On znalazłam kosmetyki, które znam i lubię, a także totalne nowości. Na pewno wszystko mi się przyda, ale moim faworytem jest maska Cocoa Butter Hair Food. Jestem jej bardzo ciekawa! ♥

Jak się Wam podoba zawartość? Coś znacie? Coś szczególnie Was zaciekawiło?

@garnierpolska #garnier #greenon #skincare #haircare

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

4 komentarze:

  1. Emulsję oczyszczającą oraz Fluid przeciw niedoskonałościom muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się składniki aktywne w tych kosmetykach Garnier. Box zacny, na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki jak i pudełko 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!