Obserwatorzy

 W tym miesiącu zostałam na maksa rozpieszczona przez ekipę Pure Beauty, bo łącznie trafiło do mnie 4 box'y ♥ Dziś prezentacja ostatniego z nich stworzonego we współpracy z marką L'Oreal Paris.

Wygląd pudełka zdradza jakie kosmetyki kryją się w środku, to stosunkowo nowa seria Bright Reveal. Jest to linia ukierunkowana na redukcje przebarwień różnego pochodzenia: związanych z wiekiem, potrądzikowych i posłonecznych. Kosmetyki zapewniają efekt równomiernego kolorytu cery. Sama borykam się z przebarwieniami potrądzikowymi, więc bardzo ucieszyłam się z tej przesyłki ♥

Całość została jak zawsze pięknie zapakowana, a w środku czekała ulotka z krótkim opisem produktów. Jakie kosmetyki znalazłam w pudełku? - zapraszam na open box!

L'OREAL PARIS BRIGHT REVEAL UV FLUID REDUKUJĄCY PRZEBARWIENIA Z SPF 50+ NIACYNAMID + KWAS LHA

Wersja z witaminą C szybko stała się bestsellerem, więc czuję, że z tą będzie tak samo! Tym razem w składzie znajdziemy niacynamid i delikatnie złuszczający kwas LHA. Obietnice producenta to: widoczne zmniejszenie przebarwień, ochrona przed ich powstawaniem, wyrównanie kolorytu skóry, nawilżenie i rozświetlenie. Produkt ma niewidoczne wykończenie, dzięki któremu idealnie nadaje się pod makijaż.

Dodatkowo w kartoniku znalazłam próbkę serum z tej samej serii - bardzo miły dodatek, który zdecydowanie doceniam :)

Cena sugerowana: 99,99 zł/50 ml

 L'OREAL PARIS BRIGHT REVEAL SERUM REDUKUJĄCE PRZEBARWIENIA 10% [NIACYNAMID + KWAS AMINOSULFONOWY]

Główne składniki serum to:
- niacynamid - pomaga zredukować widoczność przebarwień i ma działanie łagodzące,
- kwas aminosulfonowy - zapewnia delikatne złuszczanie.
Pierwszy raz spotkałam się z takim rodzajem kwasu, więc jestem bardzo ciekawa jego działania! Serum ma przyjemną konsystencję i nieklejącą się, lekką formułę, która idealnie sprawdzi się jako baza pod makijaż. Jest odpowiednie również dla skóry wrażliwej. 

Tym razem w kartoniku znalazłam próbkę fluidu SPF 50+ opisywaną wyżej :)

Cena sugerowana: 99,99 zł/30 ml

L'OREAL PARIS BRIGHT REVEAL PEELING KWASOWY REDUKUJĄCY PRZEBARWIENIA NIACYNAMID + 25% [AHA + BHA + PHA]

Ostatni produkt to peeling kwasowy o obłędnym metalicznym kolorze, który zdecydowanie zachęca do testowania :D Zawiera:
- niacynamid
- alfa-hydroksykwasy [AHA] - pomagają wyrównać teksturę skóry,
- beta-hydroksykwasy [BHA] - zwężają pory, redukują niedoskonałości,
- polihydroksykwasy [PHA] - delikatnie złuszczają martwy naskórek.
Oprócz redukcji przebarwień peeling sprawia, że skóra wygląda na odnowioną, jest wyraźnie gładsza i rozświetlona. Producent zaleca nakładanie go na 15 minut, maksymalnie 4 razy w tygodniu (najlepiej wieczorem), a następnie dokładne mycie twarzy. 

Cena sugerowana: 99,99 zł/25 ml

Zawartość box'a bardzo mnie ucieszyła, bo kosmetyki są idealnie dopasowane do potrzeb mojej cery. Niacynamid i kwasy to składniki, które bardzo lubię i często stosuję w mojej pielęgnacji. Jestem ciekawa jak to trio sprawdzi się na mojej skórze :)

Znacie serię Bright Reveal? Jak sprawdziła się u Was?

Który produkt najbardziej Was ciekawi?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

7 komentarzy:

  1. Cały zestaw wygląda obłędnie! Z całej trójki najbardziej ciekawi mnie peeling kwasowy! Także z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam się z tym fluidem :) Bardzo przyjemny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tę serię. Najbardziej zaciekawił mnie fluid. To może być game changer ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta seria. Mam przebarwienia, więc już nie mogę się doczekać jak zacznę używać tego trio 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!