Obserwatorzy

W tym miesiącu pokazywałam Wam już dwa dodatkowe box'y od Pure Beauty, a teraz nadszedł w końcu czas na standardową - comiesięczną edycję! Dla mnie najbardziej oczekiwaną ♥

Nazwa kwietniowego pudełka to Rozkwitaj! Pasuje idealnie do tego wiosennego miesiąca, kiedy wszystko budzi się do życia po zimowej przerwie :) Szata graficzna utrzymana w kwiatowym klimacie retro również została idealnie dopasowana do box'a. Pod względem wizualnym to chyba mój faworyt wśród tegorocznych pudełek :D

SORAYA PLANTE NATURALNIE ZŁUSZCZAJĄCY SCRUB DO CIAŁA OWIES

W box'ie znalazłam dwa produkty, które miałam okazję używać już wcześniej. Peeling do ciała to pierwszy z nich i znam go nawet bardzo dobrze, bo miałam go kilkukrotnie! Co prawda zużyłam więcej opakowań wersji z czarną porzeczką, ale wariant z owsem również miałam. W pudełku można było trafić na obie wersję :) Ucieszyłam się z obecności tego produktu, bo to mój wielki hit i nr 1 wśród peelingów ♥ Obecnie już ciężko go dostać, bo został wycofany ze sprzedaży, więc tym bardziej się cieszę!

Cena sugerowana: 23,49 zł/200 g

MIYA COSMETICS REGENERUJĄCO - ODŻYWCZY  KREM DO TWARZY Z MASŁEM SHEA

Drugi i zarazem ostatni produkt, który znam. Pamiętam, że wersja z masłem shea była za ciężka dla mojej cery i ostatnim razem ją zapchała. Z tego względu będę musiała poszukać dla niej nowego właściciela. Trochę żałuję, że nie jest to nowa wersja kremów My Wonder Balm. Widziałam, że przeszły metamorfozę i zmieniła się ich formuła właśnie na lżejszą. Jestem ciekawa jak wypadłaby w porównaniu do starej wersji. Ale wszystko przede mną! :)

Cena sugerowana: 34,99 zł/75 ml

BOURJOIS TUSZ DO RZĘS VOLUME GLAMOUR LIFT & STRETCH

Produkt, który pojawił się w zapowiedzi przy prezentacji grafiki pudełka i nie jedną osobę przekonał do zakupu :) Sama bardzo się cieszę, że marka Bourjois pojawiła się po raz pierwszy w pudełku! Ich kolorówka ma super jakość, więc jestem niesamowicie ciekawa tego tuszu do rzęs. Szczoteczka jest silikonowa, czyli taka jaką lubię najbardziej. Ma zapewniać efekt 'otwartego' oka - unosić i wydłużać rzęsy, a formuła wzbogacona witaminą C ma zapewniać odświeżone i pełne energii spojrzenie.

Cena sugerowana: 65,99 zł/12 ml

PERSPIREX COMFORT SKUTECZNY ANTYPERSPIRANT DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ

Kolejna nowa marka w pudełkach Pure Beauty! Lato coraz bliżej, a wraz z nim nadejdą wyższe temperatury, więc antyperspirant na pewno się przyda. Wersja comfort jest odpowiednia nawet dla skóry wrażliwej. 

Cena sugerowana: 47,99 zł/20 ml

RIMMEL MULTI-TASKER BETTER THAN FILTERS 

Pure Beauty w tym box'ie szaleje z nowymi markami! Co oczywiście mnie cieszy :) Bardzo lubię kosmetyki Rimmel i chętnie zobaczę je w box'ach częściej, a wiem, że w majowej edycji również się pojawią! Ale nie uprzedzając faktów, w obecnej znalazłam nowość - multifunkcyjny produkt 3 w 1, który łączy właściwości bazy pod makijaż, lekkiego podkładu glowboostera i rozświetlacza. Przyznam, że sama nieco się go obawiam :D Mój odcień to 003 (środkowy w palecie) - wydaje mi się, że może być za ciemny, ale będę jeszcze sprawdzać. 

Cena sugerowana: 75,99 zł/30 ml

KABOS LAKIER DO PAZNOKCI SIMPLY

Należę do mniejszości, która pozostała wierna tradycyjnym lakierom. Chętnie przyjmuje więc każdy nowy egzemplarz. W box'ie można było znaleźć losowo wybrany kolor lakieru Kabos i niestety mi trafił się nude, których u siebie nie lubię. Bardzo żałuję, bo seria simply bazuje na składnikach naturalnych i ma 'oddychającą' formułę! Odcień jest na tyle uniwersalny, że z łatwością znajdę mu nowego właściciela.

Cena sugerowana: 24,90 zł/10 ml

STARS FROM THE STARS GLOW STARS BRIGHT BLINK ROZŚWIETLAJĄCY KREM POD OCZY

Nowość w ofercie marki Stars from the Stars, która bardzo mnie ucieszyła! Zawsze chętnie testuje premierowe produkty, a tym bardziej, gdy pochodzą z mojej ulubionej kategorii - pielęgnacja twarzy :D Krem zawiera bardzo ciekawe składniki aktywne - witaminę C, octy owocowe i ogórka. Od razu trafił do mojej łazienki, bo akurat poprzednik się skończył, więc idealnie trafione!

Cena sugerowana: 28,99 zł/15 ml

SHECARE LABORATORIES SYNBIOTYCZNY TONIK - ESENCJA REWITALIZUJĄCO - NAWILŻAJĄCY

Kilka razy wspomniałam, że marka Shecare mnie ciekawi, więc ucieszyłam się z możliwości poznania kolejnego produktu. W pudełku można było znaleźć tonik - esencję lub wodę micelarną. Mi trafił się ten pierwszy i jestem bardzo zadowolona, bo on interesował mnie zdecydowanie bardziej! :)

Cena sugerowana: 38,99 zł/200ml

CNF ICELAND ODŚWIEŻAJĄCA MASECZKA Z WYCIĄGIEM MANGO

Maski w płachcie to stały element ostatnich box'ów, co bardzo mi odpowiada. Zwłaszcza, że latem chętniej sięgam po taką formę maseczek, bo idealnie koją skórę podczas upałów :) Tym razem w pudełku pojawiła się płachta na bazie wody lodowcowej - swego czasu były one bardzo popularne, więc chętnie je poznam! 

Cena sugerowana: 5,29 zł/szt.

PACHNĄCA SZAFA ZAWIESZKI DO SZAFY

W tej edycji oprócz kosmetyków pojawił się również dodatek w postaci pachnących zawieszek do szafy. Można było otrzymać 2 z 3 losowo wybranych wersji. Mi trafił się wariant kwiatowy - 'tropical garden' oraz o zapachu morskiej bryzy - 'new morning'. Trzecim z dostępnych wariantów był owocowy i orzeźwiający 'summer time'.

Cena sugerowana: 14,29 zł/szt.

Przy użyciu kodu 'BOX' otrzymacie rabat -30% na www.pachnacaszafa.pl

SO!FLOW BY VIS PLANTIS RELAKSUJĄCE MLECZKO NAWILŻAJĄCE DO CIAŁA SŁODKA ŚLIWKA I JEŻYNY

Ostatni produkt wymienny w box'ie i znowu trafiony w 10! Oprócz mojej wersji dostępna była jeszcze 'soczysta pomarańcza z kardamonem', jednak śliwka i jeżyna ciekawiła mnie zdecydowanie bardziej. Zapach jest obłędny! ♥ Owocowy i słodki, ale nie przesadzony - będzie idealny podczas wszystkich pór roku :) Markę So! Flow znałam dotychczas z produktów do pielęgnacji włosów, więc cieszę się, że tym razem mogę poznać coś do ciała. Zwłaszcza, że lubię testować nowe balsamy - są moim must have w wieczornej pielęgnacji. 

Cena sugerowana: 26,99 zł/400ml

DERMI BY DERMATOLOGIST POMADKA OCHRONNA RDZENIOWA KOKOS I AWOKADO

Na koniec totalnie nowa dla mnie marka, z którą spotkałam się po raz pierwszy! Oczywiście ucieszyłam się z możliwości jej poznania. Zwłaszcza, że pomadki do ust zawsze się przydadzą. Ta ma ciekawą dwukolorową formę (jak wskazuje nazwa :D) i słodki kokosowy zapach, który będzie idealny na zimę :)

Cena sugerowana: 12,99 zł/4,4 g

Box Rozkwitaj to kolejna bardzo udana edycja! Znalazłam w niej sporo ciekawych produktów, a znaczna ich część to nowości! Wśród zawartości było: 3 produkty do ciała, 5 - do twarzy, 3 - z kategorii kolorówka i 2 dodatki do domu. W moim TOP 3 ląduje tym razem tusz do rzęs Bourjois, mleczko So Flow i krem pod oczy Stars from the stars. Ale wybór był trudny! Zastanawiałam się jeszcze m.in nad emulsją SheCare. Bardzo cieszę się, że trafiły mi się dokładnie takie produkty wymienne jakie chciałam ♥

Wartość tej edycji to ok. 415 zł, a na stronie Pure Beauty zamówicie ją za 114 zł! Chyba nie muszę mówić, że zdecydowanie warto!? :)

Jak oceniacie zawartość edycji Rozkwitaj? Co najbardziej wpadło Wam w oko?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

7 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw. Chętnie bym go przygarnęła <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega interesujące pudełko 😍 aż ciężko wybrać co najciekawsze 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie był ten sam kolorek lakieru, ale ja akurat i takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana edycja w tym miesiacu, chyba go zamowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bardzo ładna szata graficzna edycji z tego miesiąca. Ten peeling z czarną porzeczką uwielbiałam, a owsa jakoś sie jeszcze nie złożyło i w końcu nie kupiłam. Dobrze, że mi przypomniałaś. Z chęcią nadrobię tę zaległość przy najbliższej okazji. Może to dobry pomysł, żebyś zorganizowała takie porównanie kremów miya? Lubię i ufam Twoim postom pielęgnacyjnym ;). Tusz bourjois super, że się pojawił. W ogóle uważam, że akurat tusze są tak uniwersalne, że powinno być ich więcej w pudełkach kosmetycznych. Perspirex mam w innej wersji, ale jeszcze czeka na testy. Ta baza z rimmela zbiera genialne recenzje. Zachęcam Cię i proszę o testy i recenzje. Jestem turbo ciekawa co Ty byś o niej powiedziała :D. Ten kolor lakieru bardzo ładny! Ostatnio myślę o powrocie do tradycyjnych lakierów. O tej marce kabos nie słyszałam, więc jeśli zdecyduje zrealizować myśli w czyny to na pewno coś u nich wybiorę. Stars bardzo ciekawy produkt. Tonik trochę mniej mnie zainteresował, ale tak myślałam, że Ty będziesz przeciwnego zdania :D. Tę maseczkę chyba już miałam. Wydaje mi się,że była spoko. Saszetki do szafy super. Jestem fanką zapachów, więc mi akurat taki dodatek się podoba. O balsamie już przed chwilą czytałam i się o nim wypowiedziałam ;). O tej marce dermi ja też nie słyszałam, ale pomadka spoko. Zawsze jakaś do torebki sie przyda. Ogólnie to świetna edycja. Baaardzo mi się spodobała i w zasadzie nie mam się do czego doczepić. Teraz tylko czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem przekonana czy jeszcze ten peeling kupić, stacjonarnie wydaje mi się, że nie, bo go wycofywali. Ale stacjonarnie może się udać :) Co do Miya jak będę w posiadaniu nowej wersji to chętnie to zrobię (ta z PB to jeszcze stara). Zobaczę co do Rimmela, muszę sprawdzić jak kolor będzie u mnie wyglądał. Gust do kolorów manicure mamy chyba odmienny :P Czyli opinie o pudełku mamy bardzo zbliżone :) Dziękuję za Twój wyczerpujący komentarz! ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!