Obserwatorzy

Heeeej! :)
Pomyślałam, że dobrym pomysłem na pierwszy post w nowym roku będą moje kosmetyczne hity 2015 roku :) Sama bardzo lubię takie posty, bo dzięki nim mogę poznać nowe - sprawdzone kosmetyki. Dzisiaj przedstawię więc Wam 10 moich hitów kosmetycznych, które odkryłam w minionym roku :)

1. Olejek pod prysznic Isana, gruszka i melon
Ogólnie lubię żele tej firmy za ładne zapachy i niską cenę. Ale ta wersja zdecydowanie została moją ulubioną. Zapach jest obłędny, do tego nie wysusza on jak inne żele pod prysznic.. Będę do niego wracać! :)
2. Szampon do włosów Barwa, skrzyp polny
Szampon, który pomógł mi (i chyba nie tylko mi..) z wypadaniem włosów. Do tego dobrze oczyszcza --> przekonałam się, że moje włosy chyba jednak dużo bardziej wolą takie szampony od delikatnych :) Dlatego będę go kupować jeszcze przez jakiś czas, a zużyłam już chyba z 4/5 butelek.
3. Odżywka do paznokci Golden Rose, black diamond
Długo szukałam idealnej odżywki do paznokci po tym jakie szkody wyrządziła mi ta od eveline.. Do czasu, aż kupiłam tą - zdecydowanie jest to jeden z największych hitów ubiegłego roku! Dzięki niej praktycznie całkowicie pozbyłam się rozdwajania. Do tego nie zawiera formaldehydu - bardzo ją polecam jeśli jeszcze nie miałyście! :)
4. Kuracja z olejkiem arganowym Marion
Ideał do zabezpieczania końcówek! Fajnie nabłyszcza i chroni włosy, nie przeciążając przy tym ich.
5 Maska do włosów bananowa
Ulubiona maska z wszystkich przetestowanych do tej pory Kallosów i nie tylko. Dobrze dociąża włosy, ułatwia rozczesywanie i nawilża je. Do tego ma bardzo przyjemny zapach :)
6. Tusz do rzęs Wibo, growing lashes
Zna go chyba każdy :D Dobrze wydłuża rzęsy, nie sklejając ich przy tym przede wszystkim. Daje fajny dzienny efekt - jestem z niego zadowolona. Obok żółtego tuszu lovely - ulubieniec! :)
7. Podkład lasting finish Rimmel
Niedawno odkryty - podkład idealny! :) Chyba do tej pory nie miałam nic lepszego. Kolor idealny do mojej cery (przynajmniej teraz - zimą), dobre krycie i matowe wykończenie. Bardzo się polubiłyśmy, nie pożegnamy się szybko :)
8. Pasta liście manuka - Ziaja 
Nie pamiętam już ile opakowań jej zużyłam :D Peeling idealny, dobrze oczyszczający cerę. Pisałam o nim m.in tutaj.
9. Maseczka oczyszczająca Bania Agafii
Mój maseczkowy ideał! :) Świetnie oczyszcza, matowi i 'wycisza' cerę. Pomogła mi nawet w 'kryzysowych sytuacjach' o których możecie przeczytać tutaj.
10. Serum Bielendy
Tutaj dopiero się poznajemy, ale pozwoliłam sobie już umieścić go w tym zestawieniu :) Pomimo, że używam go dopiero od paru tygodni, już zauważyłam różnicę w stanie mojej cery. Bardzo ją polepszył - rozjaśnił blizny przede wszystkim i cała twarz wygląda dużo lepiej. Postaram się napisać coś więcej o nim jeszcze jak go trochę poużywam :)

To wszystko - mam nadzieję, że spodobało się Wam takie zestawienie :)
Znacie coś z moich hitów? Co u Was sprawdziło się szczególnie w ubiegłym roku? - Koniecznie podzielcie się swoimi typami w komentarzach :) 

Ps. Byłybyście zainteresowane kulturalnym podsumowaniem 2015 z małym dodatkiem prywaty? :) Zrobiłabym m.in zestawienie najlepiej ocenionych przeze mnie filmów i napisałabym może też coś od siebie, co ciekawego wydarzyło się u mnie w miesiącach ostatniego roku. Dajcie znać co myślicie koniecznie :)

40 komentarzy:

  1. No ja czekam na kulturalny :D

    Lubię żele z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel z Isany to i mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę pastę oczyszczającą Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie także odżywki z Kallosa sprawdzają się cudownie, a z Ziaji uwielbiam tę serię :) u mnie też pewnie niedługo się pojawi takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie maski już miałaś z kallosa? :)
      Z ziaji z tej serii jeszcze krem miałam tez lubiłam, ale serum zdecydowanie lepsze z Bielendy :)
      W takim razie chętnie zobaczę ;)

      Usuń
  5. Żel Isany ślicznie pachnie, chociaż dawno go już nie miałam, podobnie jak tuszu Wibo :)
    A o odżywce ciągle zapominam, nawet ostatnio robiłam zakupy w GR i nadal jej nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bananowa maska byla uzywana i przeze mnie :) lubie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum z Bielendy jest ze mną już 2 lata ;) Też podobał mi się zapach gruszka melon żelu Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z Twoich hitów znam tylko pastę i tusz do rzęs - podzielam zachwyty :) mam wielką ochotę na to serum Bielendy i czuję, że niedługo będzie moje ;)

    p.s. głosuję za kulturalnym podsumowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum i odżywkę chyba najbardziej polecam, więc kupuj koniecznie :)

      Postaram się, aby się pojawiło w takim razie jeśli jeszcze będą chętni :)

      Usuń
  9. Maskę bananową uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasta z ziaji też jest u mnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam 5 i 8 :-) i też baaaaaardzo lubię! :-)
    Na ten podkład mam ochotę :) kiedyś na pewno wypróbuję :) póki co mam zapasy.
    I zainteresował mnie ten szampon..zerknę u siebie w drogerii (bo w Ross chyba nie ma?), bo też mam problem z wypadającymi włosami..

    Co do podsumowania o którym piszesz na końcu, to ja jestem jak najbardziej za! :D
    ps. nowy rok, to może i nowe posty -> mobile mixyyyyy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ross raczej nie, poszukaj nawet w spożywczakach osiedlowych powinien być :) Warto wypróbować, bo już czytałam kilka opinii, ze pomógł z wypadaniem, może nie jest to jakiś super efekt ale widać różnicę :)

      Oki to postaram się napisać :)
      haha Ty cwaniaku :DD :* Zastanowię się :)

      Usuń
    2. Oki :) i zerknę u mnie w tej drogerii jak będe :) tam może być..

      Super :D
      Hehe, no obiecałaś że się postarasz, że coś będzie :D

      Usuń
  12. Uwielbiam Kallosa i tego bananowego również, teraz mam jagodową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum z Bielendy świetnie się u mnie sprawdza, ale odżywka do paznokci GR kompletnie nie przypadła do gustu moim paznokciom :( Zamiast pomóc, to pogorszyła ich stan :( Niestety, dalej szukam ideału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja bardzo lubię.. I w sumie chyba pierwszy raz spotykam się z negatywną opinią o niej :)

      Usuń
  14. Szampon z Barwy i tusz z Wibo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tutaj kilkoma kosmetykami :) Szczególnie tym olejkiem od isany bo pewnie jest tani :) Pasta Ziaji też i u mnie wpadłaby na taką listę :)

    Podsumowanie z prywatną jak najabrdziej na tak !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz chyba nawet ma promocji za 2,30? coś takiego :)

      Usuń
  16. Olejek pod prysznic z gruszką z Isany miałam i lubiłam. Odżywkę z Golden Rose mam i używam, ale niestety nie widzę dużych efektów. Nie używałam jeszcze maski bananowej, będę musiała kiedyś przetestować, jak już zużyję to co mam :). Uwielbiam ten podkład z Rimmela i też ujęłam go w moim zestawieniu, które czeka na opublikowanie. Co do Twojego PS to bardzo chętnie poczytam coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A długo używasz odżywki? Może jeszcze za jakiś czas efekty będą widoczne ;)

      Postaram się w takim razie napisać takie coś w wolnym czasie :)

      Usuń
  17. Z Kallosem i Ziają (manuka) mogę zgodzić się w stu procentach, reszty niestety nie testowałam, ale skoro polecasz, to czemu nie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie maska Kalloooossa bananowa nie zachwyciła :]
    Najlepszego w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bananowy kallos jest na mojej liście masek do wypróbowania w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  20. wspólnym ulubieńcem jest jedynie pasta ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maskara z Wibo i podkład Rimmel to również moje odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam prawie niczego z tych produktów, tusz Wibo kiedyś miałam, ale obecnie jestem zakochana w Maybelline Lash Sensational :D Odżywka GR spełniła moje oczekiwania, chociaż chyba wolę Nail Tek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka Twoich ulubieńców znam, a najlepiej pastę Ziaji i mam takie same odczucia. Bardzo ją lubię i również zalicza się do zeszłorocznych ulubieńców.
    Bardzo bym chciała Twoje podsumowanie filmowe, kulturalne. Lubie takie wpisy. U mnie kulturalnie na blogu też będzie i jak się wyrobię, to nawet dwa razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Część produktów używałam i również byłabym w stanie je polecić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tej odżywki z Golden Rose, teraz mnie przekonałaś. Mam nadzieję, że uratuje moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hihi - uderzyłam z rozdaniem w Twojego ulubieńca :D Ja teraz będę testować Blueberry (wzięłam równolegle z Banana dla Was), ale jak go skończę to chyba zakupię właśnie bananową ;)
    Pastę Ziaji uwielbiam i też będę do niej wracać :) Spróbuję również olejek pod rpysznic Isany i odżywkę z Golden Rose :)
    Dodaję Cię z radością do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam odżywkę do paznokci z GR i pastę z Ziaji :) jestem za kulturalnym podsumowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie muszę wypróbować Twoich hitów :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!