Obserwatorzy

Cześć :)
W kopiach roboczych powoli kończą mi się już posty wcześniej zaplanowane i napisane.. Pewnie za niedługo będzie mała przerwa w nadawaniu spowodowana też sesją. Ale po zdaniu wszystkich egzaminów (mam nadzieje :D) znowu wrócę do Was m.in z postem denkowym :)
Tymczasem zapraszam Was na dzisiejszy, krótki wpis.. Jakiś czas temu pokazywałam Wam fioletowy lakier od Kobo (tutaj) - tym razem chciałam pokazać Wam kolejny kolor od tej marki..  Nie będę skupiać się już tak na kwestiach technicznych, bo w obu emaliach są one identyczne. Krótko je omówię i zobaczycie jak wygląda na paznokciach :)
Buteleczka zawiera 7,5 ml emalii, a sam jej wygląd podoba mi się :) Pędzelek jest krótki i płasko ścięty - wygodny, nie zalewa skórek. Możliwe jest to także dzięki konsystencji, która nie jest zbyt rzadka.
 Wysychanie nie jest najmocniejszą stroną tego lakieru. Potrzebuje on sporo czasu na wyschnięcie więc konieczne jest raczej nałożenie wysuszacza. Ja używam insta-dri od Sally Hansen, który świetnie nabłyszcza i dodatkowo przedłuża trwałość lakieru nawet do tygodnia :)
Kolor jaki posiadam to 39 cherry flover, czyli taki typowy róż. Nie do końca dobrze czuję się z lakierem na paznokciach w takim kolorze. Jednak myślę, że fajnie wyglądałby z ciemniejszym odcieniem w gradiencie.. Tak też pewnie następnym razem go wykorzystam :)
Zdjęcie poniżej lepiej odzwierciedli jego kolor, u góry wyszedł trochę przekłamany :)

Co Wy o nim myślicie? Macie lakiery Kobo w swojej kolekcji? :)

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nie mam ani jednego lakieru z KOBO.Śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor obłędnie wygląda :) jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek :) zresztą..uwielbiam wszystkie odcienie różu na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnych lakierów kobo :) Ten całkiem mi się podoba, może się skuszę, bo i tak na lato chcę jakiś róż kupić :d

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, wakacyjny kolor :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam żadnego kosmetyku czy lakieru Kobo , nie mam w swojej bliższej i dalszej okolicy drogerii natura :/ Ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jakoś nie najlepiej czuję się w różu na paznokciach, ale ten wygląda naprawdę ładnie :D Bardzo delikatny i dziewczęcy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje :) Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam paznokcie normalnym lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek :) miałam kiedyś bardzo podobny

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny :) i pomyśleć, że nigdy nie miałam lakierów tej marki... Za to cienie ogromnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale równo pomalowane pazurki ♥ Piękny kolor - nie przepadam za różami, ale od czasu do czasu lubię jakąś odmianę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!