Obserwatorzy

 Jak co miesiąc nadszedł czas na open box kolejnego pudełka Pure Beauty! Czerwcowa edycja nosi nazwę 'Symfonia barw' - zapowiada się, więc bardzo kolorowo! :D

Spójrzcie same - grafika pudełka idealnie nawiązuje do nazwy! Muszę przyznać, że zaskoczyła mnie, jest bardzo oryginalna. 

Jak to zazwyczaj bywa kosmetyki nie zmieściły się do docelowego pudełka i znajdowały się również poza nim. Część możecie zobaczyć już na zdjęciu wyżej, jeśli ciekawi Was cała zawartość zapraszam do czytania dalej :)

MIYA COSMETICS BOGATA ODŻYWKA - MASKA 2IN1 

Zaczynamy od produktu, który bardzo mnie uciszył. Wiele razy wspominałam, że Miya to marka, która bardzo mnie ciekawi i dobrze się u mnie sprawdza. Sporo ich produktów miałam okazję poznać właśnie dzięki box'om Pure Beauty! Ostatnio zdenkowałam ich szampon do włosów, a teraz będę miała okazję poznać odżywkę - maskę.  

Cena sugerowana: 34,99 zł/150 ml

ACERIN DEZODORANT DO OBUWIA I STÓP KOMFORT

Jeden z wielu iście letnich produktów w box'ie. Tego typu kosmetyki są przydatne do odświeżenia zwłaszcza podczas ciepłych miesięcy, więc fajnie, że dezodorant znalazł się w pudełku. Na pewno się przyda!

Cena sugerowana: 19,90 zł/150 ml

#acerin #pielęgnacjastóp #odświeżeniestóp

FACEBOOM SEBOOM MIKROZŁUSZCZAJĄCY KREM DO TWARZY NA NOC

Teraz coś bardziej na jesień niż lato ze względu na zawartość kwasów. Lubię tą markę, więc cieszę się, że ich produkty pojawiają się regularnie w box'ach. Chociaż kremów do twarzy akurat mam zapas, więc nie wiem czy mimo tego, że jestem go bardzo ciekawa nie podam go dalej. 

Cena sugerowana: 29,99 zł/50 ml

BIELENDA PROFESSIONAL VIT-C ACTIVE KOFEINOWY KREM POD OCZY Z KMPLEKSEM ENERGETYZUJĄCYM 6,5%

Jedyny znany mi produkt z pudełka. Bardzo miło go wspominam, więc chętnie do niego wrócę :) Ma ciekawą żelowo - kremową lekką konsystencję - dzięki której jest dobrym wyborem na lato czy pod makijaż. Lekko nawilża i rozświetla spojrzenie, a dzięki zawartości świetlika przynosi ulgę zmęczonym oczom. 

Cena sugerowana: 59,99 zł/15 ml

BIELENDA TOTAL NAIR REPAIR ODŻYWKA DO PAZNOKCI SERUM 7W1

Widziałam, że obecność tej odżywki wzbudziła mieszane uczucia (sporo osób robi hybrydy). Mnie jednak ucieszyła - jest to coś innego! Nawet kilka razy spoglądałam w jej stronę, więc będę miała okazję ją przetestować. Nawet już mi się to udało - przez ostatnie tygodnie miałam przerwę od malowania paznokci i używałam jedynie tej odżywki. Nadaje ona lekko mleczny kolor, więc dobrze sprawdza się właśnie do malowania solo. 

Cena sugerowana: 17,99 zł/10 ml


BIOKAP NUTRICOLOR SZAMPON W KOSTCE ODBUDOWUJĄCY

Wieeeki nie miałam już szamponu w kostce, ale taka forma dobrze się u mnie sprawdzała, więc bardzo ucieszyła mnie obecność tego produktu! Zwłaszcza, że tradycyjny szampon Biokap z jednego z poprzednich box'ów super się u mnie sprawdził. Ten od razu powędrował do łazienki, więc możecie spodziewać się jego recenzji :) Jest to również super opcja na wyjazd, bo kostka zajmuje mało miejsca w walizce. 

Cena sugerowana: 42,90 zł/60 g

URIAGE ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL DO DEMAKIJAŻU Z EKSTRAKTEM Z SZAROTKI ALPEJSKIEJ

Nie jest to zwykły żel do mycia, ale produkt do demakijażu w ciekawej formie galaretki. Jako fanka wszelkiego typu nietypowych konsystencji od razu się nim zainteresowałam. Dodatkowo marka Uriage nie jest mi znana, więc w końcu będę miała okazję coś od nich przetestować. W box'ie znalazłam miniaturę o sporej pojemności równej 1/3 właściwego opakowania - można solidnie poznać produkt, ale też i zabrać go na wakacje :)

Cena sugerowana: 69,99 zł/150 ml, w box'ie pojemność 50 ml

BIOLIQ MINERALNA EMULSJA OCHRONNA SPF 50 

Przyznam, że marka Bioliq jest totalnie mi nie znana, jakoś nigdy ich produkty mnie szczególnie nie interesowały. W jednym z poprzednich box'ów pojawił się krem do twarzy, a teraz mamy mineralną emulsję ochronną z filtrem - kolejny produkt idealny na lato! Jest to jedyny w tym pudełku pełnowymiarowy produkt wymienny, oprócz mojej wersji SPF 50 można było trafić również na SPF 30.

Cena sugerowana: 29-34 zł/30 ml


DERMIKA VIT C SKONCENTROWANE SERUM ROZŚWIETLAJĄCE ANTI-AGE

Kolejna marka znana mi jedynie z poprzednich pudełek Pure Beauty, w których znalazłam krem pod oczy. Tym razem mamy serum rozświetlające z witaminą C. Przyznaję, że widzę go po raz pierwszy, ale wygląda ciekawie - tak luksusowo :)

Cena sugerowana: 89,99 zł/30 ml


DR IRENA ERIS CLINIC WAY DERMOKREM KOMPLEKSOWO ODBUDOWUJĄCY 3° NA NOC

Jest to kolejne opakowanie kremu z tej serii - w poprzedniej edycji znalazłam wersję głęboko ujędrniającą, a teraz odbudowującą. Jest to linia dla cer dojrzałych, dedykowana cerom około 50 roku życia. Podobnie jak poprzednia wersja poleci on do mojej mamy. 

Cena sugerowana:155 zł/50 ml, w boxie pojemność 25 ml

SYLVECO DLA DZIECI PIANKA DO MYCIA CIAŁA I WŁOSÓW

Czerwiec to miesiąc z dniem dziecka, więc obecność pianki z serii dla dzieci Sylveco to zapewne nawiązanie do tego święta :) Nie widzę jednak przeciwwskazań by była używana również przez dorosłych.  Jak wszystkie produkty Sylveco jest oparta na naturalnych składnikach. 

Cena sugerowana: 25 zł/290 ml


FACEBOOM SEBOOM NORMALIZUJĄCO - OCZYSZCZAJĄCE CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU

Drugi produkt tej marki w tym pudełku i kolejny z tej serii jaki pojawia się w box'ach Pure Beauty. Był już produkt punktowy, serum z pigmentem, krem i teraz chusteczki. Można dobrze poznać linię :D Chusteczki do demakijażu są idealnym rozwiązaniem do zabrania w podróż, więc ich obecność w czerwcowej edycji jest jak najbardziej trafiona!

Cena sugerowana: 17,99 zł/250 g

REVERS COSMETICS REGENERUJĄCY ŻEL DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC SŁODKI BANAN

Zawsze cieszę się, gdy w box'ach pojawiają się nowe, nie znane mi jeszcze marki kosmetyków. Revers to dla mnie totalna nowość, bo nie znałam kompletnie ich asortymentu. Zawsze cieszę się, gdy w box'ach pojawiają się żele pod prysznic, bo to praktyczne produkty, które wiem, że na pewno zużyję :) Owocowe zapachy w tej kategorii lubię najbardziej, więc banan brzmi dla mnie super - stosunkowo mało kosmetyków ma ten zapach. 

Cena sugerowana: 12,99 zł/400 ml

SYLVECO ZIOŁOWY PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ

Sylveco postawiło tym razem na praktyczne produkty. Drugim produktem od nich jest płyn do płukania jamy ustnej - nie znam go, ale słyszałam sporo dobrego.

Cena sugerowana: 26 zł/500 ml

 

PRÓBKI FILORGA

Na koniec próbki nieznanej mi marki - Filorga. Jak wspominałam przy poprzednich edycjach lubię, gdy w pudełkach pojawiają się próbki, dzięki którym mogę poznać nowe dla mnie kosmetyki. Tym razem są to aż 3 próbki - serum, kremu do twarzy i pod oczy. Super!

W tej edycji można było również znaleźć próbki marki Must Have (produkt zamienny).

Podsumowując w czerwcowej edycji znalazłam 2 produkty do włosów, 3 do pielęgnacji ciała, 7 do pielęgnacji twarzy, 1 do higieny jamy ustnej i 1 do paznokci. Łącznie 14 produktów (w tym 2 miniatury) + próbki. Moje TOP 3 tej edycji to szampon w kostce, maska do włosów Miya oraz żel pod prysznic - praktyczne produkty :D

Łączna wartość pudełka to 513 zł, a na stronie Pure Beauty możecie zamówić tą edycję za 114 zł, więc bardzo opłacalnie.

Jak oceniacie zawartość pudełka Symfonia Barw? Co najbardziej Wam wpadło w oko? 

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

5 komentarzy:

  1. Te pudełka są super. Na pewno cieszyłaby mnie ich zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie letnia edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta edycja obfituje w letnie produkty i bardzo pomogła mi skompletować kosmetyczkę na wyjazd. Bardzo polubiłam Chusteczki, żel Uriage i piankę do mycia ciała. Na pewno wypróbuje też szampon w kostce bo to bardzo ciekawa opcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzednia edycja była mocna, więc jestem bardzo ciekawa jak wypadnie ta. Obecność produktów miya zawsze spoko. Dezodorant do obuwia też fajnie, że się znalazł. Też jestem ciekawa tego kremu faceboom. Głównie tego jego mikrozłuszczania. Tak myślałam, że ten krem pod oczy z bielendy będzie fajny. Kofeina w tego typu produktach zazwyczaj gwarantuje sukces :). Jak dla mnie odżywka do paznokci też jest spoko pomysłem. Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam paznokcie 🙈, a odzywka z pewnością by się im przydała. Szampon w kostce i żel do demakijażu to takie fajne produkty do zabrania ze sobą na wyjazd. Spf tym bardziej przydatny na lato. Serum z witaminą c bardzo w trendach. Ten krem z eris to już trochę nuda. Pianka do mycia ciała i włosów nawet jest ciekawa. Kiedyś był szał na mycie włosów szamponami dla dzieci. Szczerze jestem ciekawa jakby ten się sprawdził. Chusteczki do demakijażu na już muszę kupić, więc mam nadzieję że dasz znać czy te są spoko 😉. Żel pod prysznic i płyn do jamy ustnej to takie przydasie. Rzeczywiście taka bardzo mocno letnia edycja. Jak dla mnie spoko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!