Obserwatorzy

Dziś zapraszam Was na recenzję mojego hitu z box'a Happy Care od Pure Beauty. Z całej zawartości to właśnie szampon wzmacniający hamujący wypadanie włosów Dermedic Capilare zaintrygował mnie najbardziej. Wydawał się wręcz idealny dla moich cienkich pasm z tendencją do wypadania. Jak się sprawdził?

Opakowanie to plastikowa, zacieniona butelka o dość wąskim kształcie. Pojemność wynosi 300 ml. Aplikator jest zamykany na 'klik' - jest wygodny w użyciu i przede wszystkim dozuje optymalną ilość produktu. 

Zapach jest delikatny i naturalny - myślę, że każdemu będzie odpowiadał. 

Konsystencja jest przeźroczysta i średnio gęsta. Jak dla mnie jest optymalna - z łatwością rozprowadza się na włosach, a przy nakładaniu nie przecieka przez palce. 

Szampon bazuje na Sodium Laureth Sulfate, a więc należy do tych 'mocniejszych'. Chociaż warto wspomnieć, że SLES jest odrobinę delikatniejszy od SLS. Mi akurat skład totalnie odpowiada, bo zarówno moje włosy jak i skóra głowy lubią mocne szampony :)

Po nałożeniu na włosy szampon bardzo dobrze się pieni, gołym okiem widać jego działanie. Po umyciu pasma są porządnie oczyszczone i mają dobrą objętość. Po nałożeniu odżywki nie ma również problemów z ich rozczesywaniem. 

Szampon Capilare dedykowany jest włosom cienkim z natury jak moje, które mają również tendencję do wypadania. Jednak generalnie nie wierzę w działanie hamujące wypadanie czy stymulujące wzrost włosów przy szamponach. Znajdują się one na włosach jednak zbyt krótko by mogły zadziałać :) Jednak mimo to jestem zadowolona z tego produktu - dobrze oczyszcza moje kapryśne, przetłuszczające się pasma. Sięgam po niego z przyjemnością od ok. miesiąca, a zużyłam mniejszą połowę butelki, więc wydajność przy codziennym myciu jest na prawdę dobra!

Szampon jest łatwo dostępny w drogeriach Hebe. Jego cena regularna jest dość wysoka - ok. 45 zł. Ale aktualnie jest na promocji za 29 zł, więc to o wiele korzystniejsza cena :)

Znacie ten szampon? Jak sprawdził się u Was?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

5 komentarzy:

  1. Nie znam, ale wydaje się bardzo fajny jeśli chodzi o oczyszczanie bo w działanie hamujące wypadanie też nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdza się na moich włosach chociaż nie są cienkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze się zapowiada. Póki co mam mały zapas i kolejkę testowania szamponów, ale będę o nim pamiętać i zapiszę go na liście do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!