Obserwatorzy

W styczniu ekipa Pure Beauty na prawdę mnie rozpieściła. Oprócz standardowej edycji na którą wyczekuję dotarł do mnie box Happy Veganduary i Serumixuj. Pierwszy z nich już Wam pokazywałam, a dziś czas na ten drugi - zapraszam na open box!

Pudełko Serumixuj jak sama nazwa wskazuje zostało wypełnione po brzegi różnymi rodzajami serum do twarzy. Wszystko po to by znaleźć idealne połączenie dla swojej skóry :)

Mam dobrą informację także dla Was - w Rossmannie aktualnie trwa promocja:

ᴡᴇź ᴜᴅᴢɪᴀᴌ ᴡ ᴀᴋᴄᴊɪ sᴇʀᴜᴍɪxᴜᴊ: ᴋᴜᴘ ᴅᴡᴀ sᴇʀᴀ, ᴀ ᴛʀᴢᴇᴄɪᴇ (ɴᴀᴊᴛᴀńsᴢᴇ) ᴏᴛʀᴢʏᴍᴀsᴢ ᴡ ᴘʀᴇᴢᴇɴᴄɪᴇ! ᴀᴋᴄᴊᴀ ᴛʀᴡᴀ ᴡ ᴅʀᴏɢᴇʀɪᴀᴄʜ ʀᴏssᴍᴀɴɴ ᴅᴏ 31 sᴛʏᴄᴢɴɪᴀ!

Być może mój open box pomoże Wam podjąć decyzję na które produkty się skusić :)

Już na wieczku pudełka mamy małą ściągę jak należy łączyć poszczególne składniki aktywne serum, by uzyskać konkretne efekty. W środku jak zawsze znalazłam ulotkę przedstawiającą zawartość box'a oraz to jak należy je ze sobą łączyć. 

Poniżej w skrócie przedstawię jakie składniki odpowiadają jakiemu działaniu:

- witamina C i kwas hialuronowy - rozświetlenie i nawilżenie,

- retinol i kwas hialuronowy - redukcja zmarszczek i odżywienie,

- kwasy AHA + BHA i kwas hialuronowy - wygładzenie i nawilżenie.

A teraz już przechodzę do zawartości!

WITAMINA C

L'OREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL SERUM DO TWARZY Z 12% CZYSTEJ WITAMINY C, WITAMINĄ E I KWASEM SALICYLOWYM

Zawiera czystą witaminę C, witaminę E oraz kwas salicylowy. Serum ma za zadanie poprawić pierwsze oznaki starzenia się skóry: niejednolity koloryt, rozszerzone pory i drobne zmarszczki. Skóra ma być bardziej rozświetlona, o wyrównanym kolorycie, z mniej widocznymi porami i drobnymi zmarszczkami. Brzmi obiecująco! Sama mam to serum po raz pierwszy i jestem ciekawa jak wypadnie u mnie. 

Cena sugerowana: 77,99 zł/30 ml

GARNIER VITAMIN C SUPER SERUM NA PRZEBARWIENIA

W serum znajdziemy pochodną witaminy C, niacynamid i kwas salicylowy. Producent deklaruje redukcję przebarwień skóry, gładkość i przywrócenie cerze naturalnego blasku. Zużyłam kilka buteleczek tego serum i jestem w nim zakochana! Jest idealne dla cer mieszanych z przebarwieniami i niedoskonałościami. Bardzo go polecam, a sama zawsze chętnie przyjmę kolejną sztukę tego cuda ♥

Cena sugerowana: 54,99 zł/30 ml

RETINOL

L'OREAL PARIS REVITALIFT LASER PURE RETINOL GŁĘBOKIE ZMARSZCZKI SERUM NA NOC

Zawiera 0,2 % czystego retinolu (pochodnej wit. A), które zapewnia wygładzenie i rozświetlenie skóry. Dodatkowo w formule znajdziemy kwas hialuronowy i odżywcze olejki zapewniające nawilżenie i komfort aplikacji. Nigdy nie miałam 'parcia' na modny w ostatnim czasie retinol, ale może w końcu się przekonam i zdecyduje na testy!? Serum zawiera stosunkowo niewielkie stężenie tego składnika, więc jest bezpiecznym wyborem dla początkujących jak ja :)

Cena sugerowana: 69,99 zł/30 ml

KWASY AHA + BHA

GARNIER PURE ACTIVE SERUM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM 

Czarne serum oprócz węgla zawiera niacynamid i kwasy AHA + BHA. Jest idealne do skóry skłonnej do trądziku - redukuje niedoskonałości i przebarwienia oraz wyrównuje koloryt skóry. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze czarnych śladów. Niedawno zdenkowałam moją pierwszą buteleczkę tego serum i zgadzam się ze wszystkimi obietnicami producenta! Chętnie do niego wrócę :)

Cena sugerowana: 49,99 zł/30 ml

KWAS HIALURONOWY

L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER SERUM DO TWARZY Z 1,5% CZYSTEGO KWASU HIALURONOWEGO

Zawiera 3 rodzaje kwasu hialuronowego: makro, mikro i mikrowypełniający. Tworzy na powierzchni skóry barierę zapobiegającą nadmiernej utraci wody, nawilża oraz stopniowo wypełnia drobne zmarszczki. Jeszcze nie zdążyłam wypróbować tego serum, ale słyszałam o nim mnóstwo dobrego, więc nie mogę się doczekać aż nadrobię zaległości!

Cena sugerowana: 63,99 zł/30 ml

MIXA HYALUROGEL SERUM NAWILŻAJĄCE Z KWASEM HIALURONOWYM

Dedykowane skórze wrażliwej, normalnej i suchej. Zapewnia intensywne nawilżenie, łagodzi podrażnienia, redukuje uczucie dyskomfortu i ściągnięcia skóry. To moje kolejne odkrycie z zeszłego roku! Uważam, że sprawdzi się przy każdym rodzaju cery. Zwłaszcza w zimniejszych miesiącach, czy podczas kuracji kwasami. Ma bardziej skoncentrowaną formułę niż większość serum. Z wielką przyjemnością zużyję kolejną buteleczkę ♥

Cena sugerowana: 51,99 zł/30 ml

Tak prezentuje się cała zawartość pudełka serumixuj. Osobiście znam 3 na 6 serum jakie się w nim znalazło: nawilżające Mixa, na przebarwienia i przeciw niedoskonałościom Garnier. Cała trójka świetnie się u mnie sprawdziła, więc zdecydowanie je Wam polecam! Sama z przyjemnością nadrobię pozostałą trójkę od L'Oreal.

Znacie któreś serum z tego pudełka? Jak się u Was sprawdziło?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

8 komentarzy:

  1. Pudełko idealne dla Ciebie ❤. Z całej tej gromadki najbardziej mnie kuszą sera z witaminą c, albo kwasem hialuronowym. To moje ulubione składniki 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mnie 😉 Serum z Mixa znam dzięki Ani. Kusi mnie niesamowicie Serum z witaminą C na przebarwienia z Garniera :)

      Usuń
    2. Zarówno mixa jak i Garniera z wit. C mogę zaliczyć do ulubieńców, więc warto dziewczyny :)

      Usuń
  2. Musze przyznać, że te składniki aktywne dobrze się sprawdzają na mojej skórze. Pomysł z boxem jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie osobiście poza tym z Loreal z witaminą C 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy box :) Życzę miłego testowania! Zainteresował mnie najbardziej produkt z firmy Mixa. Zwłaszcza, że już go testowałaś i polecasz :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!