Obserwatorzy

Marzec za pasem, a więc coraz bliżej wiosny! Zresztą już od jakiegoś czasu da się zauważyć, że dni stają się dłuższe, a słońce pojawia się częściej. Sama zdecydowanie wolę te cieplejsze pory roku, więc nie mogę doczekać się nadejścia wiosny :) 

Wraz ze zmianą pór roku zmienia się również moja pielęgnacja. Już powoli myślę o przerzuceniu się na kosmetyki o świeżych zapachach, a przede wszystkim o lżejszych formułach! Ostatnia przesyłka od Pure Beauty z box'em stworzonym we współpracy z marką L'Oreal o nazwie 'Przygotuj skórę na wiosnę' zdecydowanie mi to ułatwi!

Grafika box'a z motywem nieba zdecydowanie przypadła mi do gustu - jest piękna! Do tego utrzymana w moim ulubionym fioletowym kolorze. Cudo ♥ Być może już sam kolor budzi Wasze skojarzenia co do serii jaka znalazła w środku?

Zanim jednak zdradzę Wam zawartość pudełka muszę wspomnieć o dbałości nawet o najmniejsze detale. Pure Beauty jak zawsze pod tym względem spisało się na medal :)

L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER SERUM DO TWARZY PRZECIWZMARSZCZKOWE 1,5 % CZYSTEGO KWASU HIALURONOWEGO

W pudełku znalazłam nawilżającą serię L'Oreal Revitalift Filler, która zapewnia kompleksową pielęgnację skóry odwodnionej po zimie. Pierwszym produktem jaki pojawił się w box'ie było serum do twarzy z 3 rodzajami kwasu hialuronowego (makro, mikrocząsteczkowy i  mikrowypełniający). Zapewnia natychmiastowy efekt nawilżenia oraz wygładzenia, a przy dłuższym używaniu wspomaga redukcję zmarszczek. Słyszałam o tym serum sporo dobrego, ale u mnie wciąż czeka w kolejce na wypróbowanie. Tej wiosny na pewno nadrobię zaległości! :D

Cena sugerowana: 63,99 zł/30 ml

L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER SERUM POD OCZY Z 2,5% CZYSTEGO KWASU HIALURONOWEGO + KOFEINY

Kolejny produkt z box'a to serum pod oczy, które oprócz kwasu hialuronowego zawiera również kofeinę. Kwas hialuronowy odpowiada za intensywne nawilżenie i redukcję zmarszczek wokół oczu, a kofeina pomaga zredukować cienie pod oczami. Aplikator ma formę trzech metalowych kuleczek, które mają zapewnić chłodzący masaż i pomagać w zmniejszeniu obrzęków. Aplikacja musi być mega przyjemna! To zdecydowanie produkt, który najbardziej mnie ciekawi ♥

Cena sugerowana: 77,99 zł/20 ml 


L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER INTENSYWNIE WYPEŁNIAJĄCY KREM NA DZIEŃ Z SPF 50

Ostatni produkt to dla mnie totalna nowość - intensywnie wypełniający krem do twarzy na dzień. Oprócz kwasu hialuronowego zawiera również filtr SPF 50. Pomaga przywrócić skórze sprężystość i chroni ją przed fotostarzeniem, nawilża i redukuje zmarszczki. Zaletą kremu jest jego lekka formuła, a także brak białych śladów i tłustego wykończenia po aplikacji. Na opakowaniu znalazłam informację, że jest on polecany dla kobiet 40+, więc z przyjemnością sprezentuje go mamie :)

Cena sugerowana: 55,99 zł/30 ml 

Tak prezentuje się zawartość box'a 'przygotuj skórę na wiosnę'. Mimo lżejszych formuł kosmetyki zapewniają dogłębne nawilżenie, regenerację oraz są idealne do odbudowania uszkodzonej bariery hydrolipidowej. Z nimi skóra z pewnością będzie gotowa na nadejście wiosny ♥

Znacie te produkty? Jak sprawdziły się u Was?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

#revitaliftfiller #skinbarrier #skincare @lorealparis

8 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, acz chciałabym przetestować, szczególnie to serum pod oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale koleżanka ostatnio polecała mi krem z tej serii tylko jakiś z pompką. Podobno bardzo dobry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że całą trójkę chętnie bym przetestowała. Zapowiadają się super. Uwielbiam kwas hialuronowy. Jedna z nielicznych rzeczy, która aktualnie mnie nie podrażnia. Tym bardziej czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych pudełek ostatnio dostajecie ;) Z tego najciekawszy jest dla mnie krem z SPF. Jestem ciekawa konsystencji i tego jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!