Obserwatorzy

W piątek po powrocie z pracy czekała na mnie kolejna miła niespodzianka od ekipy Pure Beauty. Dlatego zanim pokażę Wam standardową - styczniową edycję pudełka zapraszam na prezentację zawartości Dercos Box

Pewnie po nazwie część z Was już domyśla się jakie produkty znalazłam w środku :) Jest to trio do pielęgnacji włosów dla osób borykających się z łupieżem od Vichy. Już wszystko pokazuję dokładnie!

VICHY DERCOS DS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY WŁOSY NORMALNE I PRZETŁUSZCZAJĄCE SIĘ  

Jest to kuracja przeciwłupieżowa dla osób borykających się z problemem trudnego do usunięcia, nawracającego łupieżu. Zawiera 1% dwusiarczku selenu i 1% kwasu salicylowego i jest przeznaczony do włosów normalnych i przetłuszczających się.

Szampon:

  • eliminuje do 100% widocznego łupieżu,
  • zapobiega nawrotom łupieżu do 6 tygodni,
  • przywraca równowagę mikrobiomu po 4 tygodniach stosowania,
  • łagodzi i zmniejsza uczucie swędzenia skóry głowy. 

 

VICHY DERCOS DS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY WŁOSY NORMALNE I PRZETŁUSZCZAJĄCE SIĘ - REFILL

Nowość w ofercie marki! Jest to ten sam szampon, co opisywana wyżej wersja w butelce w nowym opakowaniu uzupełniającym - refill. To samo działanie i ta sama skuteczność w opakowaniu przyjaznym naturze. Szampon w wersji butelkowej można zakupić w dwóch pojemnościach - 200 ml i 390 ml. Refill z kolei ma aż 500 ml, więc kupując go mamy 200 ml/110 ml więcej niż w butelce! Jednocześnie zużycie plastiku jest o 77% mniejsze w porównaniu do butelki o pojemności 200 ml. Bardzo cienię takie ekologiczne rozwiązania! Po zużyciu butelki można ją uzupełnić aż 3 razy :)

VICHY DERCOS K PEELINGUJĄCY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY

Posiada delikatną formułę złuszczającą, dzięki której eliminuje widoczny łupież i jego pozostałości. Nawet te trudniejsze do usunięcia - przylegające do skóry głowy. Szampon jest hipoalergiczny, przetestowany na wrażliwej skórze głowy. Formuła posiada pH zbliżone do naturalnego pH skóry głowy wynoszące 5,5. Pomaga walczyć z łupieżem powstającym na skutek zachwiania równowagi mikrobiomu skóry głowy. Jego składniki aktywne to: 1,3% złuszczającego kwasu salicylowego, przeciwgrzybiczy pirokton olaminy i nawilżająca gliceryna.

Dziękuję ekipie Pure Beauty i marce Vichy za miły prezent ♥ Najbardziej ciekawi mnie zdecydowanie szampon peelingujący. Słyszałam, że jest świetnym zamiennikiem dla peelingu do skóry głowy! Z kolei szampon przyda się bliskiej mi osobie, która boryka się z łupieżem :)

Znacie serię Dercos od Vichy? Jak się u Was sprawdziła?

 
[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

6 komentarzy:

  1. Ciekawi zestaw! Fajna opcja z tym refillem szamponu! Więcej marek powinno mieć takie coś w ofercie :) Najbardziej ciekawi mnie Peelingujący szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pure beauty Cię rozpieszcza 🤣. Mega fajna przesyłka. Super, że robią refill szamponu. A ten peelingujący szczególnie mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Box jest super. Ten szampon peelingujący już używam i cieszę się, że mam teraz kolejny na tzw. zapas :D ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!