Obserwatorzy

W ostatnim poście wspominałam Wam, że pod koniec stycznia otrzymałam przesyłkę od Pure Beauty. Obiecałam wtedy open box, więc dziś zapraszam na prezentację zawartości jednego z pudełek, które stworzono we współpracy z marką Mixa! W środku znalazłam kosmetyki idealne do zimowej pielęgnacji ciała. Jako fanka wszelkiego typu mazideł jestem wniebowzięta! ♥

Zacznę od strony wizualnej, bo pudełko prezentuje się przepięknie! Grafika jest minimalistyczna w jednym z moich ulubionych kolorów ♥ Po otwarciu wieczka jak zawsze czekała na mnie ulotka i pięknie zapakowana zawartość - zadbano o każdy szczegół :)


W ramach ciekawostki - wiedzieliście, że marka Mixa obchodzi w tym roku swoje stulecie? Ja byłam w szoku! Teraz przechodzę już do zawartości :)

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT MULTIFUNKCYJNY KREM ODBUDOWUJĄCY

W box'ie znalazłam 3 kosmetyki z linii Ceramide Protect. Pierwszy z nich to wielofunkcyjny krem odbudowujący, który nada się zarówno do pielęgnacji ciała i rąk, jak i do twarzy. Jego formuła opiera się na 10% kompleksie składników odżywczych: ceramidów, skwalanu i gliceryny. Ma intensywnie nawilżać skórę, wspierać barierę ochronną i nadawać się nawet do cery bardzo suchej i wrażliwej. Producent obiecuje także brak tłustego filmu i szybkie wchłanianie. Wydaje się, że będzie idealny na zimę, kiedy nasza skóra wymaga większej opieki. 

Cena sugerowana: 59,99 zł/400 ml

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT BALSAM DO CIAŁA

Tym razem formuła została oparta na 6% kompleksie składników aktywnych: ceramidów, lipidów i gliceryny. Producent obiecuje 24-godzinne nawilżenie i ochronę przed suchością oraz wsparcie bariery ochronnej skóry. Mam wrażenie, że jego konsystencja będzie nieco lżejsza od kremu. Jako fanka balsamów nie mogę się doczekać jego używania! :) 

Cena sugerowana: 49,99 zł/400 ml

MIXA SENITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT KREM DO RĄK

Jest przeznaczony nawet do bardzo suchej i wrażliwej skóry dłoni. Ma przynosić natychmiastowe złagodzenie i ochronę, a także zapewnić nawilżenie do 48 h. Zimą moje dłonie bywają bardzo wymagające, więc ten produkt może okazać się dla nich zbawienny! Za sprawą jego bogatej i odżywczej 10% formuły ma odżywiać i zabezpieczać skórę przed działaniem niekorzystnych czynników. Podobnie jak poprzednie produkty z linii Ceramide Protect zawiera ceramidy i glicerynę. 

Cena sugerowana: 24,99 zł/100 ml

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT UREA CICA REPAIR+ MULTIFUNKCYJNY KREM

Rodzynek wśród pozostałych produktów, pochodzący z odrębnej serii - Urea Cica Repair+. Składnikami aktywnymi są tu mocznik i niacynamid. Zapewnia intensywną regenerację oraz ochronę suchej i szorstkiej skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie. Sama aplikacja ma być bardzo przyjemna za sprawą gęstej i bogatej konsystencji, która jednocześnie szybko się wchłania. Podobnie jak krem multifunkcyjny Ceramide Protect nadaje się zarówno do ciała i dłoni, jak i do twarzy. Różni je jednak to, że wersja z mocnikiem posiada przyjemny zapach. Jak dla mnie jest on charakterystyczny dla marki Mixa - świeży kojarzący się z czystością :)

Cena sugerowana: 59,99 zł/100 ml

Każdy box od Pure Beauty sprawia mi mnóstwo radości, ale ten ucieszył mnie szczególnie! Właśnie dzięki ich pudełkom poznałam markę Mixa i bardzo ją polubiłam. Dotychczas miałam okazję używać jedynie kosmetyków do twarzy, więc cieszę się, że teraz mam okazję poznać również te do ciała :) Gdyby miała wybrać swoich faworytów to byłby to balsam do ciała i krem do rąk - te dwa produkty ciekawiły mnie od momentu premiery ♥ 

Bardzo dziękuję ekipie Pure Beauty i marce Mixa za miłą niespodziankę!

Znacie coś z tego box'a? Jak sprawdziły się u Was te produkty? Co najbardziej Was ciekawi?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

7 komentarzy:

  1. Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna zawartość jak i grafika! Najbardziej ciekawi mnie balsam do ciała oraz krem do rąk :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich kremy do twarzy i serum 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny ten box! Same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i przydatny zimą box. Tej zimy bardzo doceniłam treściwe konsystencję. Z mixy używałam tylko micel ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!