Obserwatorzy

W ciągu ostatnich miesięcy miałam okazję poznać sporo produktów do pielęgnacji od Garnier. Jak wspominałam wcześniej nie specjalnie zwracałam na nie uwagę na sklepowych półkach i jak się okazuje.. sporo traciłam :D Jednak ostatecznie nadrobiłam zaległości i dziś przygotowałam dla Was post z moim TOP 3 do pielęgnacji cery problematycznej :)

Słowem wstępu - kosmetyki pokażę od 3 miejsca na podium do 1. Jednak cała trójka świetnie się u mnie sprawdziła i z czystym sumieniem mogę ją polecić do pielęgnacji cery mieszanej i problematycznej jak moja :)

Moimi ulubionymi produktami Garnier do pielęgnacji skóry twarzy są:

MIEJSCE 3 - GARNIER PURE ACTIVE SERUM DO TWARZY PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM AHA + BHA + WĘGIEL

Do jego używania podeszłam z pewną rezerwą przez zawartość węgla i czarny kolor. Na szczęście serum nie pozostawia widocznych czarnych smug i nie 'brudzi' buzi. Pierwsze efekty jakie zauważyłam to widoczne wygładzenie skóry. Jest ona gładka i pozbawiona nierówności. Serum dobrze radzi sobie również z niedoskonałościami zmniejszając je. Przy dłuższym używaniu zauważyłam również lekkie zwężenie porów oraz wyrównanie kolorytu.

MIEJSCE 2 - GARNIER SKIN NATURALS PŁYN MICELARNY Z WITAMINĄ Cg

Mój nowy ulubieniec do demakijażu! Uwielbiam jego świeży cytrusowy zapach, który dodaje energii i umila aplikację ♥ Sam płyn jest bardzo skuteczny - bez problemu radzi sobie z moim codziennym makijażem (podkład, korektor, puder, produkty do brwi i ust, tusz do rzęs). Nawet trwały tusz do rzęs, z którego zmyciem miewałam problemy, nie jest mu straszny. Szybko usuwa makijaż i dokładnie oczyszcza buzię bez zbędnego pocierania i podrażnień. Dodatkowo zawartość witaminy Cg, słynącej z właściwości rozświetlających pozytywnie wpływa na matową cerę dodając jej blasku.

MIEJSCE 1 - GARNIER SKIN NATURALS SERUM NA PRZEBARWIENIA Z WITAMINĄ C

Moim ulubionym produktem Garnier do pielęgnacji skóry twarzy jest zdecydowanie to serum! Pokochałam je za składniki aktywne, które szybko wpływają na wygląd skóry. Oprócz zawartości witaminy C serum zawiera także niacynamid i kwas salicylowy, czyli jedne z moich ulubionych składników ♥ Wspaniale działają one na moją problematyczną cerę - szybko poprawiając jej stan nawet przy większych niedoskonałościach. Zmniejszają widoczne zmiany, które znikają w ciągu kilku dni, a nowe niedoskonałości pojawiają się zdecydowanie rzadziej. Cera jest zdecydowanie gładsza, bez podskórnej 'kaszki'. Przy regularnym używaniu znikają również przebarwienia pozostałe po niedoskonałościach, a cera zyskuje zdrowy glow. Uwielbiam! ♥

Znacie moich ulubieńców? Jak u Was się sprawdziły?

Jakie kosmetyki Garnier są Waszymi ulubionymi?

#garnier #skincare #haircare pielęgnacja twarzy • pielęgnacja włosów • włosy • cera • serum do twarzy • szampon do włosów

8 komentarzy:

  1. Cudowne zestawienie! ♥ Wiesz, że znam całą trójkę i całą trójkę równie lubię. Co więcej, chyba ułożyłabym je w takiej samej kolejności! Serum z witaminą C to prawdziwy must-have. Teraz używam innego produktu z tą witaminą i po prostu już nie mogę się doczekać, kiedy wrócę do tego od Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię produkty tej marki, ale już dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Micela Garnier kiedyś używałam regularnie, tego różowego. Nie miał wtedy sobie równych :D Serum żadnego nie miałam, ale jak zapewne wiesz, jestem fanką ich masek do włosów Hair Food. Miałam prawie wszystkie, również takie, których nie ma w Europie i większość sprawdziła się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn micelarny z witaminą C dopiero będę testować :) Chętnie kiedyś wypróbuje serum z witaminą C na przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i również bardzo lubię 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej przetestowałabym wszystko, ale przez moje przeboje ze skórą, jedyne na co mogę się skusić to płyn micelarny. Jak następnym razem będę jakiś kupować to z pewnością będzie to właśnie ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To serum z witaminką C super się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!