Obserwatorzy

 Czas na open box kolejnego pudełka Pure Beauty - Pumpkin Seanson! Tak jak się spodziewałam jest to pierwsza jesienna edycja, co widać już po nazwie i pięknej szacie graficznej!

Wygląd pudełka zdecydowanie wpisuje się w moją estetykę! Idealnie nada się do przechowywania drobiazgów i przy okazji będzie stanowiło ozdobę wnętrza :)

ZESTAW 3 PRODUKTÓW MATRIX W ROZMIARZE TRAVEL SIZE Z LINII INSTACURE BUILD - A - BOND:

ODBUDOWUJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH

ODBUDOWUJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH

ODBUDOWUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH

Na początek nowa linia kosmetyków fryzjerskich Matrix przeznaczona do włosów zniszczonych. Jej główne składniki aktywne to skwalan i kwas cytrynowy. Mamy tutaj szampon - delikatnie oczyszcza włosy i zapewnia ich lekkość oraz odżywkę i maskę - odżywiają włosy, pozostawiają je miękkie, wygładzone, lśniące i łatwe w rozczesywaniu. Na pewno się nie zmarnują :)

Cena sugerowana szamponu i odżywki: 77 zł/300 ml

Cena sugerowana maski: 108 zł/250 ml

EFEKTIMA KREM DO TWARZY Z OLEJEM KONOPNYM CERA SUCHA

Wydaje mi się, że poza płatkami pod oczy nie miałam jeszcze okazji używać produktów do pielęgnacji twarzy tej marki. Co prawda krem nie jest dedykowany do mojego typu skóry, ale zimą potrzebuję większej dawki nawilżenia, więc powinien być idealny! Oprócz mojej wersji w box'ie można było znaleźć również krem do cery mieszanej i tłustej/dojrzałej oraz krem pod oczy lub maskę całonocną. 

Cena sugerowana: 22,99 zł/50 ml

SYLVECO DERMO ŁAGODZĄCY TONIK DO TWARZY

Kolejny produkt z nowej linii Sylveco Dermo, który pojawia się w box'ie. W poprzedniej edycji znalazł się płyn micelarny, a teraz do kompletu mamy łagodzący tonik do twarzy. Kosmetyki Sylveco zawsze mnie cieszą, a jesienią jeszcze chętniej sięgam po takie bardziej skoncentrowane toniki. Ten ma łagodzić podrażnienia, nawilżać i poprawiać ogólny stan skóry.

Cena sugerowana: 39 zł/200 ml

LASH BROW ŻEL DO BRWI BROWS ME UP LAMINATION EFFECT GEL

Do brwi używam tylko żeli z kolorem. Te bezbarwne dla moich lichych brwi nie są wystarczające, więc raczej poszukam mu nowego właściciela. Ale jest to coś nowego w box'ach, co doceniam! :)

Cena sugerowana: 29,90 zł/10 ml

Dodatkowo na hasło: 'purebeauty' macie -20% na całą markę Lash Brow na stronie www.sklep.lashbrow.pl. Kod ważny do końca 2024 r. 

 

RIMMEL LASTING PROVOCALIPS SZMINKA DO UST

Bardzo rzadko udaje mi się trafić w pudełkach na 'mój' odcień pomadki, a ten na prawdę mi się podoba! Kolor 210 to ciemny brudny róż - często sięgam po produkty w tym kolorze i bardzo dobrze się w nich czuję. Ta pomadka jest dwuetapowa: 1 etap to płynna pomadka o intensywnym kolorze, a 2 to balsam nawilżający, czyli warstwa utrwalająca. Ma zapewniać trwały intensywny kolor i nawilżenie do 16 h. Jestem jej bardzo ciekawa!

Cena sugerowana:41,99 zł/2,3 ml

DR IRENA ERIS ALGORITHM SERUM ODMŁADZAJĄCE DZIEŃ/NOC

Kosmetyki Dr Irena Eris to już stali bywalcy box'ów! Myślę, że dla wielu osób to nawet faworyci :) Tym razem w pudełku pojawiło się serum w formie skoncentrowanej lekkiej emulsji. Ma za zadanie wygładzać powierzchnię skóry, przywracając jej wypoczęty i promienny wygląd.

Cena sugerowana:199 zł/30 ml

SHECARE LABOLATORIES CAŁONOCNA MASKA - SERUM REWITALIZUJĄCO - UJĘDRNIAJĄCA

Jako maseczkomaniaczka bardzo ucieszyłam się z jej obecności! Maski tej firmy często zwracały moją uwagę na sklepowej półce, więc cieszę się, że będę miała okazję poznać jedną z nich. Jest to wariant na noc do skóry suchej, odwodnionej, o obniżonej jędrności i elastyczności. Możecie spodziewać się jej recenzji :)

Cena sugerowana:12,99 zł/10 ml

MOLLON PRO CAVIAR/BULION MANICURE SZKLANE KULECZKI DO ZDOBIENIA PAZNOKCI

Dla mnie to powrót do przeszłości, bo kiedyś kawior do paznokci był mega modny :D Tyle, że... w ogólnie nie chciał się trzymać lakieru i szybko odpadał. Może na hybrydzie by się lepiej trzymał? W pudełku znaleźć można było losowy kolor, oprócz mojego fioletu na pewno był jeszcze srebrny i złoty.

Cena sugerowana: 20 zł/24,5 g

BEBIO COSMETICS NATURALNY ŻELOWY OLEJEK DO UST COCONUT GLOSS

Ten produkt mnie zaskoczył - nie znam zbyt dobrze marki Bebio i nie wiedziałam o jego istnieniu. Najbardziej jestem ciekawa jego formuły! Jesienią i zimą moje usta są bardziej wymagające i często sięgam po balsamy do ust, więc na pewno się przyda :) Oprócz mojej kokosowej wersji trafić można było na miodową 'nutri honey' i owocową 'smooth berries'.

Cena sugerowana: 19,99 zł/10 ml

ZIAJA GDANSKIN OLEJOWY PEELING DO CIAŁA Z KRUSZONYMI MUSZLAMI

Regularnie sięgam po peelingi do ciała, więc obecność tego typu produktu bardzo mnie ucieszyła. O peelingu z serii Gdanskin słyszałam sporo dobrego, więc cieszę się, że będę miała okazję go poznać. Tym bardziej, że lubię morskie zapachy w kosmetykach i te 'kruszone muszle św. Jakuba' brzmią intrygująco! Od razu zabrałam go do łazienki :)

Cena sugerowana: 21,91 zł/300 ml


PRÓBKA KONCENTRATU ODBUDOWUJĄCEGO URIAGE CICA DAILY

Próbki tego produktu pojawiły się w jednym z poprzednich box'ów, więc miałam okazję go poznać. Pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Jest treściwy i otulający, więc dobrze nawilża i regeneruje skórę.

Cena sugerowana: 117,99 zł/50 ml

ZIELKO PŁYN DO MYCIA EKRANÓW MIĘTA

Na koniec coś praktycznego do sprzątania. Kilka produktów Zielko miałam już okazję poznać i dobrze się u mnie sprawdziły, więc z chęcią sprawdzę i ten. Idealnie sprawdzi się do czyszczenia ekranów laptopów, telewizorów czy telefonów.

Cena sugerowana: 12,99 zł/200 ml

Zawartość pudełka była jak zawsze bardzo różnorodna! W box'ie znalazłam: 3 produkty do pielęgnacji włosów (miniatury), 5 do pielęgnacji twarzy + próbka, 1 do pielęgnacji ciała, 1 do sprzątania i 3 z kategorii kolorówka. Tym razem moi faworyci to: peeling do ciała Ziaja, żelowy olejek do ust Bebio i maska na noc Shecare. 

Jak oceniacie zawartość tej edycji? Co najbardziej wpadło Wam w oko?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

5 komentarzy:

  1. ten box mnie zachwycił swoją zawartością

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kurczę z 5 lat temu używałam kosmetyków Ziaji z tej serii GdanSkin. Dla mnie zapach nie miał nic wspólnego z morzem :D ten peeling też miałam. Ogólnie przyjemny, ale musiałam odpuścić używanie na plecy bo mnie wysypywało po nim.
    Z pozostałych kosmetyków najbardziej ciekawi mnie ten bezbarwny żel do brwi (ja akurat tylko takich używam ;D) i olejek do ust Bebio - tak jak jakoś bardzo mnie ta marka nie interesuje tak te olejki wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!