Obserwatorzy

 Końcem maja wraz ze standardową edycją pudełka Pure Beauty dotarł do mnie dodatkowy box z wymarzoną zawartością!

Jak widzicie po grafice w pudełku znalazłam trzy nowe sera od Mixa! Kusiły mnie od momentu premiery, więc bardzo się ucieszyłam, że mogę je poznać ♥

Każde z serum dedykowane jest innym potrzebom skóry: niedoskonałościom, przebarwieniom i przesuszeniom.  Dodatkowo formuły można dowolnie miksować, nakładać warstwami lub partiami na różne strefy twarzy. Zostały świetnie przemyślane! Wszystkie zostały przetestowane pod kontrolą medyczną, nie powodują zaczerwienień i podrażnień. 

SKÓRA SKŁONNA DO TRĄDZIKU ⤵

MIXA SERUM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM

Serum z kwasem salicylowym i niacynamidem widocznie redukuje niedoskonałości i rozszerzone pory oraz wygładza skórę. Testy kliniczne wykazują, że po 4 tygodniach stosowania ilość zaskórników powinna się zmniejszyć nawet do 90%.

To serum najbardziej mnie ciekawi, bo działanie wydaje się idealnie dopasowane do potrzeb mojej cery. Zarówno niacynamid jak i kwas salicylowy bardzo dobrze się u mnie sprawdza, więc jestem dobrej myśli :)

Cena regularna: 74,99 zł/30 ml

NIERÓWNY KOLORYT, MATOWA SKÓRA ⤵

MIXA SERUM PRZECIW PRZEBARWIENIOM

Serum z witaminą Cg i kwasem glikolowym widocznie redukuje przebarwienia, wyrównuje koloryt i rozświetla skórę. Testy kliniczne potwierdzają, że po 4 tygodniach stosowania widoczność przebarwień na skórze zmniejsza się o 23%.

Tutaj z kolei mam największe obawy, bo chociaż witaminę Cg lubię to kwas glikolowy.. nie do końca. Często mnie podrażnia, dlatego wolę inne rodzaje kwasów. Tutaj producent deklaruje brak zaczerwienień, więc liczę, że będzie inaczej :) Borykam się z nierównym kolorytem skóry, więc to serum również ma u mnie co robić!

Cena regularna: 74,99 zł/30 ml

 

SUCHA, WRAŻLIWA SKÓRA ⤵

MIXA SERUM NAWILŻAJĄCE PRZECIW PRZESUSZENIOM

Serum z kwasem hialuronowym i kwasem mlekowym natychmiastowo redukuje uczucie ściągnięcia skóry, intensywnie nawilża i odczuwalnie redukuje podrażnia dzień po dniu.

Co prawda nie mam cery suchej, ani wrażliwej, ale uważam, że serum nawilżające przyda się przy każdym typie skóry! W końcu każda cera potrzebuje nawilżenia i ukojenia. Sama najbardziej lubię stosować taki typ serum rano - pod makijaż, więc pewnie i z tym produktem będzie podobnie :)

Cena regularna: 74,99 zł/30 ml


Zawartość tego pudełka wyjątkowo mnie ucieszyła, bo jak wspominałam wszystkie sera bardzo mnie kusiły od momentu premiery ♥ Sama marka Mixa świetnie się u mnie sprawdza - z wszystkich kosmetyków jakie miałam byłam bardzo zadowolona. Ich klasyk - serum z kwasem hialuronowym to mój ulubieniec! :) O tej trójce z pewnością napiszę po dokładnym przetestowaniu, już nawet zrobiłam zdjęcia do wpisu :D Dziękuję Mixa i Pure Beauty za niespodziankę w postaci tego box'a! 

Miałyście okazję poznać już te sera? Które interesuje Was najbardziej?

 
[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

9 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy niesamowicie mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum przeciw niedoskonałościom najbardziej mnie ciekawi, bo z opisu wynika, że przy mojej cerze powinien sprawdzić się najlepiej. Co do ser ogólnie jestem dosyć ostrożna, bo zazwyczaj bardzo mnie zapychają i otrzymuje efekt odwrotny od zamierzonego, Nie poddaje się jednak i szukam ideału...być może to będzie właśnie ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Składniki aktywne w nich zawarte wyglądają fenomenalnie! Super, że można je mieszać ze sobą, żaden się nie zmarnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nawilżające jako wrażliwiec chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paczuszka i każdy znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ten box, też jestem mega ciekawa tych kosmetyków ♥ Zwłaszcza tego serum z witaminą C!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ich nie znam, ale firmę lubię, póki co mam sera dwa w życiu, ale te mnie też ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!