Obserwatorzy

 W ostatnim poście pokazałam Wam iście wakacyjną przesyłkę od Pure Beauty. Dziś mam dla Was open box kolejnego pudełka, które zawiera produkty szczególnie przydatne latem :) 


 Box powstał we współpracy Pure Beauty i L'Oreal Paris. Szata graficzna z kultowym fluidem SPF50+ zapowiada co znajdziemy w środku :D Swoją drogą bardzo spodobał mi się pomysł na wygląd tego pudełka stylizowany na powiadomienie z aplikacji na telefonie.


Pudełeczko jak zawsze zostało zapakowane z dbałością o każdy szczegół. W środku znalazłam również ulotkę z rozpiską zawartości.


LOREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL ROZŚWIETLAJĄCY UV FLUID 50+ Z WITAMINĄ C

Pierwszy produkt anty-aging w ofercie L'Oreal, który zdecydowanie stał się bestsellerem! Zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Jego formułę wzbogacono o witaminę C, która pomaga zapobiegać powstawaniu pierwszych oznak starzenia, wspiera redukcję przebarwień i drobnych zmarszczek. Fluid posiada ultralekką i nieklejącą konsystencję oraz jest niewidoczny na skórze. Idealnie nadaje się pod makijaż. 

 Cena regularna: 58,99 zł/50 ml

LOREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL SERUM DO TWARZY Z 12% CZYSTEJ WITAMINY C, WITAMINĄ E I KWASEM SALICYLOWYM 

Oprócz fluidu SPF w paczce znalazłam serum do twarzy z 12% czystej witaminy C. Witamina C jest silnym antyoksydantem i pomaga chronić skórę przed promieniami UV i wolnymi rodnikami. Serum stosowane przed fluidem wzmocni jego działanie. W duecie mają zapewnić aż 4 razy bardziej rozświetloną skórę! Serum widocznie poprawia 3 kluczowe, pierwsze oznaki starzenia się skóry: niejednolity koloryt, rozszerzone pory i drobne zmarszczki. 

Cena regularna: 77,99 zł/30 ml

 
Badania wykazują, że 80% starzenia się skóry spowodowane jest przez promienie UV. Stosowanie tego duetu - fluidu SPF 50+ i serum z witaminą C pomoże temu zapobiegać. 

Dziękuje Pure Beauty za kolejną wspaniała przesyłkę!

Znacie te produkty? Jak się u Was sprawdzają?
 

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

6 komentarzy:

  1. Ten SPF stał się moim ulubieńcem! Jest bardzo komfortowy na skórze, nie obciąża jej w żaden sposób, jest bardzo łatwy w aplikacji! No cudo normalnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten spf jest naprawde świetny! Serum jeszcze nie otwierałam, ale tez pewnie bedzie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przewijała mi się nie raz ta seria gdzieś, ale sama jej nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie używam tego SPF i jak narazie jestem zadowolona! Ciekawa jestem tego serum :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!