Obserwatorzy

 Wiele razy wspominałam Wam, że dzięki Pure Beauty mam okazję poznać sporo nowych dla mnie marek, ale oprócz nich dzięki dodatkowym box'om również marki - klasyki! W ostatnim czasie dotarły do mnie przesyłki z kosmetykami marek, których nie sposób nie znać :) Dziś zapraszam Was na prezentację pierwszego pudełka - Dermobox Vichy!

Szata graficzna jak zawsze przy dermokosmetykach jest minimalistyczna i estetyczna. Tym razem jest w moim ulubionym błękitnym kolorze ♥ Razem z pudełkiem z dermokosmetykami dotarł do mnie najnowszy numer magazynu Glamour

Dermobox krył same bestsellerowe dermokosmetyki Vichy do nawilżającej i ochronnej pielęgnacji na dzień. Już je pokazuje dokładnie! :)

1. OCHRONA PRZED POTEM

VICHY ANTYPERSPIRANT 48H KURACJA PRZECIW NADMIERNEMU POCENIU 48-GODZINNA SKUTECZNOŚĆ

  • gwarantuje ochronę do 48 godzin,
  • zapewnia uczucie komfortu,
  • pozostawia skórę świeżą i elastyczną.

Cena sugerowana: 56,99 zł.

 

2. OCZYSZCZANIE 

PURETE THERMALE MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE 3 W 1 DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY TWARZY I OCZU

  • oczyszcza i nawilża skórę,
  • usuwa makijaż twarzy i oczu,
  • tonizuje.

 Cena sugerowana: 94,99 zł.

3. NAWILŻENIE 

MINERAL 89 BOOSTER WZMACNIAJĄCO - NAWILŻAJĄCY 

  • nawilża,
  • wzmacnia barierę ochronną skóry,
  • wyrównuje koloryt skóry.

Cena sugerowana: 119,99 zł.

MINERAL 89 NAWILŻAJĄCO - ODBUDOWUJĄCY KREM NA DZIEŃ O BOGATEJ KONSYSTENCJI

  • zapewnia długotrwałe i intensywne nawilżenie przez 100 h,
  • łagodzi uczucie ściągania skóry,
  • redukuje zaczerwienienia.

Cena sugerowana: 106,99 zł.

4. OCHRONA UV

CAPITAL SOLEIL UV - AGE DAILY SPF 50+ BARDZO WYSOKA OCHRONA UVA + UVB FLUID PRZECIWFOTOSTARZENIU SIĘ SKÓRY 

Zapobiega powstawaniu zmarszczek i przebarwień. Działa przeciw stresowi oksydacyjnemu spowodowanemu przez promienie UV i zanieczyszczenia powietrza.

Zawiera technologię filtrów przeciwsłonecznych NETLOCK oraz następujące składniki aktywne:

  • frakcje probiotyczne - wspierają regenerację bariery ochronnej skóry,
  • niacynamid - zapobiega powstawaniu przebarwień,
  • peptydy - działają przeciwzmarszczkowo.

Ma bardzo lekką, niewidoczną formułę. Nie pozostawia tłustego uczucia na skórze, ani białych śladów - jest niewidoczny. Odpowiedni pod makijaż. Hipoalergiczny, testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną. 

Cena sugerowana: 125,99 zł.

Jestem pod ogromnym wrażeniem zawartości Dermobox'a od Vichy! Jak wspominałam zawiera on same bestsellerowe kosmetyki marki, których sama zapewne bym nie kupiła. Tym bardziej cieszę się, że mam możliwość ich poznania ♥ Za wyjątkiem fluidu SPF 50+, który znalazłam w box'ie #skinstreaming reszta produktów nie jest mi znana. Najbardziej z całego zestawu jestem ciekawa antyperspirantu 48 h i boostera wzmacniająco - nawilżającego :)

Jak dobrze znacie markę Vichy? Macie wśród ich kosmetyków swoje hity?

Jak oceniacie zawartość Dermobox'a? 

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

5 komentarzy:

  1. Mam ten box, mam te kosmetyki! Bardzo się cieszę, bo uwielbiam tę markę :) Świetnie sprawdza się na mojej skórze. Większość z pudełka to dla mnie nowość, tym bardziej miło będzie to wszystko przetestować :) Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jaki wpsniały zestaw :) Bardzo fajna kosmetyczna marka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Booster już miałam i był fajny. Najbardziej ciekawi mnie ten fluid ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!