Obserwatorzy

 Mamy końcówkę czerwca, więc każdy z nas powoli myśli o wakacjach i wyjazdach. Jakiś czas temu otrzymałam od CeraVe i Pure Beauty box stworzony z myślą o wakacyjnych przygodach. Chodźcie sprawdzić co znalazłam w pielęgnacyjnej walizce od CeraVe!

Czy to pudełko nie wygląda wspaniale!? Odkąd go zobaczyłam jestem nim zachwycona! Grafik miał genialny pomysł na szatę graficzną tego box'a! ♥

Zawartość walizki kryła zestaw dermokosmetyków od CeraVe, które zapewnią nam maksymalne nawilżenie podczas wakacyjnych przygód. Dzielą się one na kosmetyki do oczyszczania - pieniący olejek i nawilżającą emulsję do mycia oraz oczyszczania - nawilżająca emulsja i balsam. Już pokazuję je z bliska :)

NAWILŻAJĄCY PIENIĄCY SIĘ OLEJEK DO MYCIA CERAVE 

Jest to kosmetyk wielofunkcyjny - nadaje się do oczyszczania twarzy, ciała, a nawet okolic intymnych. Został przebadany ginekologicznie. Może być stosowany nawet przez dzieci i niemowlęta. Delikatnie oczyszcza skórę, jednocześnie ją odżywiając i co ważne - nie zostawia tłustej warstwy. Zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy, dzięki którym odbudowuje barierę hydrolipidową i nawilża.  Trójglicerydy i skwalan zapewniają odpowiednie nawilżenie. Bardzo odpowiada mi to, że się pieni, bo jest to u mnie kluczowa kwestia przy produktach myjących :)

NAWILŻAJĄCA EMULSJA CERAVE

Polecana zwłaszcza na dzień przez swoją lekką i nietłustą formułę. Szybko się wchłania, pozostawiając natychmiastowe uczucie nawilżenia. Skład oparty na 3 kluczowych ceramidach i kwasie hialuronowym pozwoli na szybką regenerację bariery hydrolipidowej. Emulsja zapewnia ukojenie i długotrwałe,  całodobowe nawilżenie skóry. Brzmi super, a do tego ma moją ulubioną formę opakowania z pompką!

NAWILŻAJĄCY BALSAM CERAVE

Przeciwnie do emulsji ma bogatą formułę przez to jest polecany zwłaszcza do stosowania na noc. Natychmiastowo nawilża i głęboko odżywia skórę dzięki zawartości 3 kluczowych ceramidów i kwasu hialuronowego. Mimo bogatej formuły nie jest tłusty i szybko się wchłania. Polecany jest skórze suchej i bardzo suchej - szybko poprawia jej stan i sprawia, że skóra jest gładka. Miałam okazję już go poznać i byłam zachwycona jego działaniem! ♥ Faktycznie cudownie nawilża skórę, a jednocześnie jej nie zapycha - z powodzeniem można go stosować również do twarzy.

MINIATURY NAWILŻAJĄCEGO BALSAMU I NAWILŻAJĄCEJ EMULSJI DO MYCIA

Dwie wersje miniaturowe, które idealnie sprawdzą się podczas wakacyjnych wyjazdów!  Oba produkty znam i mogę polecić :) Balsam opisywałam już wyżej - pojemność 50 ml idealnie nada się na kilkudniowy wyjazd do stosowania jako balsam do ciała i krem do twarzy. Natomiast emulsja przez swoją delikatną formułę według mnie jest idealna do porannego mycia buzi. Jeśli nie planujecie mocnego makijażu to sprawdzi się również w wieczornej pielęgnacji. Do mycia ciała zamiast żelu również będzie idealna. Jej pojemność to 88 ml.

Tak prezentuje się zawartość pielęgnacyjnej walizki od CeraVe. Jestem zachwycona pomysłem na ten box i dopasowaniem szaty graficznej! Kosmetykami oczywiście również ♥ Część z nich znam i świetnie się u mnie sprawdziły, więc jestem przekonana, że pozostałe sprawdzą się równie dobrze :)

Jak oceniacie ten box? Znacie produkty jakie w nim znalazłam?

 @ceravepolska #summerupyourbody #cerave #skincare #bodycare #ceravepoland

7 komentarzy:

  1. Jestem ZACHWYCONA zawartością ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na box rzeczywiście ekstra. Moi znajomi zachwycają się marką cerave. Sama nie miałam okazji nic od nich testować, choć jako alergik wielce prawdopodobne, że byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką walizką, to można podróżować :) Polubiłam tą markę więc dla mnie super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno grafika jak i zawartość walizeczki genialna :) Jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!