Obserwatorzy

Chyba nie ma osoby, która nie znałaby serii Hair in Balance od Only Bio. Cechą charakterystyczną tej linii są atrakcyjne owocowe zapachy. Jeśli myślałyście, że kosmetyki nie mogą pachnieć ładniej to jesteście w błędzie :D Nowa seria do włosów tej marki - Hair Cycling pachnie.. jeszcze lepiej - obłędnie! ♥ W skład Hair Cycling wchodzą łącznie 3 linie produktów do włosów, które w teorii należy stosować cyklicznie po sobie - regeneracja, nawilżenie i odżywienie. Wśród kosmetyków z tej serii znajdziemy: szampony, maski, odżywki, olejek, eliksir, serum. Sama poznawanie tej serii rozpoczęłam od regenerującego szamponu do włosów, który znalazłam w marcowym pudełku Pure Beauty. 


Seria Hair Cycling zdecydowanie przyciąga wzrok na sklepowej półce! Neonowe kolory kuszą do zakupu :) Wszystkie niezbędne informacje na temat produktu są zawarte na opakowaniu. Znajdziemy na nim nawet informację o mocy czy piramidę zapachową szamponu! Bardzo mi się to podoba :)

Szampon został zamknięty w plastikowej tubie zamykanej na zatrzask. Trzeba pamiętać by po każdym użyciu dobrze ją domknąć, żeby szampon nie potrzebnie się nie zmarnował :) Pojemność to 250 ml.

Konsystencja szamponu jest żelowa i przeźroczysta - taka jaką lubię najbardziej, bo nie obciąża moich łatwo przetłuszczających się pasm. Jest ona średnio gęsta - nie ucieka przez palce, ale łatwo nakłada się na włosy.

Zapach szamponu to jak wspomniałam największy jego atut! Pachnie bosko ♥ Zapach jest kwiatowo - owocowy i 'wielowymiarowy', zdecydowanie umila stosowanie. Na opakowaniu znajduje się piramida zapachowa produktu i muszę przyznać, że faktycznie da się wyczuć wszystkie wymienione 'składniki' zapachu!

Regenerujący szampon dedykowany jest włosom poddawanym stylizacji i koloryzacji. Sama akurat obu zabiegów nie stosuję, a mimo to na moich przetłuszczających się, cienkich pasmach sprawdził się idealnie! Zacznę od tego, że szampon intensywnie się pieni, co bardzo mi odpowiada - to jeden z najistotniejszych dla mnie aspektów w tego typu produktach. Często czytałam, że szampony z linii Hair in Balance kiepsko domywają włosy, na szczęście ten robi to bardzo dobrze. Po jego użyciu pasma są dobrze oczyszczone i pełne objętości. Nie straszne mu nawet zmywanie oleju :) Moc produktu została określona przez producenta jako średnia - u mnie takie szampony sprawdzają się na co dzień najlepiej. Szampon nie przesusza pasm, a nawet przeciwnie - przy moich niezniszczonych włosach mogłam sobie darować użycie maski/odżywki, a włosy i tak prezentowały się dobrze :)

Warto wspomnieć, że w składzie znajdziemy proteiny pszenicy, ceramidy, olej z awokado i olej sezamowy, które wspierają prawidłowe funkcjonowanie skóry głowy. Dzięki temu szampon sprawdzi się nawet u osób, które mają bardziej problematyczny skalp niż ja :) Zdecydowanie warto skusić się na ten produkt w Rossmannie. Sama będę polować na pozostałe wersje! Cena regularna to ok. 25 zł, ale pewnie cyklicznie będą pojawiać się na niego promocje :)

Miałyście okazję już poznać ten szampon? A może znacie inne produkty z tej serii?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

8 komentarzy:

  1. Polubiłam go i ogólnie jest to dla mnie przyjemna marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie otowrzyłam, ale po Twojej recenzji mam ochotę to zrobić :) Wydaje się, że bedzie odpowiedni dla moich wlosow, rowniez są cienkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachy w tej serii mają super :) Ja po nowe szampony sięgam rzadko, bo moja skóra głowy bywa kapryśna, ale ten nawet trochę mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 3 i nie wiem czy nie dokupię sobie pozostałych szamponów żeby rzeczywiście używać naprzemiennie. Też jestem z niego bardzo zadowolona. Też się fajnie pieni, ładnie pachnie i radzi sobie z moimi włosami. Choć ja to ostatnio stawiam bardziej na odżywienie niż mocne oczyszczenie. Tak mi sugeruje moja skóra głowy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie sprawdzę pozostałe, ewentualnie zamiast szamponu kupię jakąś maskę. Zależy mi na poznaniu głównie wszystkich zapachów :D One nie są zdecydowanie mocno oczyszczające, idealne na codzienne mycie :)

      Usuń
  5. Ta seria bardzo mnie kusi, zwłaszcza ten szampon! Ale chcę najpierw trochę uszczuplić zapasów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!