Obserwatorzy

Jakiś czas temu w jednym z dodatkowych box'ów od Pure Beauty znalazłam nawilżającą emulsję oczyszczającą od Garnier Pure Active. Jest to stosunkowa nowość w ofercie marki, która od razu mnie zaciekawiła, jako że pielęgnacja twarzy to zdecydowanie mój konik :D Chętnie testuje nowości z tej kategorii, a emulsja dodatkowo zaintrygowała mnie składnikami aktywnymi - ceramidami, glinką i kwasem hialuronowym. Chciałam jak najszybciej ją wypróbować, żeby napisać dla Was recenzję i dzisiaj nadszedł ten dzień :D 

Opakowanie to płaska, plastikowa butelka o całkiem sporej pojemności 250 ml. Warto wspomnieć, że jest ona w 100% wykonana z plastiku z recyklingu. Szata graficzna jest minimalistyczna, ale miła dla oka - charakterystyczna dla marki Garnier :)

Dużym atutem produktu jest wygodny aplikator w formie pompki. Jedno jej naciśnięcie jest wystarczające do dokładnego pokrycia twarzy emulsją.

Jest to produkt bezzapachowy, więc będzie odpowiedni nawet dla skóry wrażliwej. 

Konsystencja jest żelowa i lekko mętna za sprawą glinki. Ma idealną gęstość - nie jest ani za rzadka, ani za gęsta. Nie przelewa się przez palce, ale wygodnie rozprowadza po twarzy. W kontakcie z wodą delikatnie się pieni, co mi bardzo odpowiada ♥ Zazwyczaj emulsje mają to do siebie, że ich formuły są nie pieniące, a tutaj pienienie jest widoczne :)

Emulsja z łatwością spłukuje się z buzi, która po jej użyciu jest wyraźnie oczyszczona i odświeżona. Sprawdza się zarówno w pielęgnacji porannej jak i wieczornej. Oczyszcza twarz z zanieczyszczeń, sebum, ale również pozostałości makijażu przy stosowaniu jako drugi etap wieczorem. Dzięki zawartości glinki sprawdzi się przy cerach mieszanych jak moja, ale i nie tylko. Po umyciu emulsją buzia nie jest przesuszona, ani napięta, a nawet przeciwnie - lekko nawilżona i ukojona. Ceramidy i kwas hialuronowy sprawiają, że nie narusza ona bariery hydrolipidowej.

Jej delikatna formuła sprawia, że mycie twarzy to przyjemność! Dokładnie oczyszcza cerę, ale jednocześnie nie jest agresywna i powoduje nieprzyjemnego ściągnięcia. Uważam, że jest to produkt, który sprawdzi się na każdym typie skóry. Połączenie glinki z ceramidami i kwasem hialuronowym sprawia, że równowaga mikrobiomu nie jest naruszona, a jednocześnie oczyszczanie skóry jest na bardzo wysokim poziomie.

Chętnie będę do niej wracać, a Wam polecam wypróbować tą nowość od Garnier. Obecnie (od 19.04 do 06.05.2024) Garnier Hydrating Deep Cleanser jest na promocji w Rossmannie za 23,99 zł, więc to idealny moment na testy :) Cena regularna wynosi 39,99 zł.

Miałyście okazję poznać tą nowość? Jak emulsja sprawdziła się u Was?

#garnier #skincare #pureactive #haircare

7 komentarzy:

  1. Moja skóra lubi emulsje gdy przechodzi trudne momenty i wiem, żę Ty masz tak samo. Skoro ta Ci się aż tak dobrze sprawdziła to wydaje mi się, ze ja też byłabym z niej zadowolona. Jeśli mi się uda to z chęcią zajrzę za nią do rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo nie ma konsystencji typowej emulsji - w pozytywnym znaczeniu :) Jest łagodna dla skóry, a jednocześnie dobrze oczyszcza. Myślę, że będziesz zadowolona, dla mnie to najlepsza emulsja jaką miałam :)

      Usuń
  2. Jest to bardzo dobry produkt, który zapewnia delikatne lecz skuteczne oczyszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku, ale lubię produkty Garniera. Interesuje mnie, zwłaszcza że zużywam sporo żeli do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw składników aktywnych! Może spróbuję jak wykończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta Emulsja, super się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!