Obserwatorzy

Pudełka Pure Beauty stały się moim comiesięcznym rytuałem, który uwielbiam ♥ Po zapowiedzi marcowej edycji byłam do niej bardzo pozytywnie nastawiona, więc z niecierpliwością wyczekiwałam box'a. Czy się zawiodłam? O tym przekonacie się czytając dzisiejszy wpis :) Zapraszam na open box pudełka Floral Fusion!

Szata graficzna tej edycji jest bardzo kolorowa, trochę w klimacie orientalnym, trochę folkowym. Z pewnością kojarzy się z wiosną! Jakie kosmetyki znalazłam w środku?

MIYA COSMETICS BEAUTY.LAB SERUM Z PREBIOTYKAMI DO SKÓRY PROBLEMATYCZNEJ

Zaczynamy od serum do twarzy Miya, które jest jedynym znanym mi produktem z box'a. Kojarzę, że był to jeden z moich pierwszych kosmetyków tej marki, więc chętnie go sobie przypomnę. Ma działać przeciw niedoskonałościom, zmniejszać widoczność porów, ale również nawilżać i regenerować.

Cena sugerowana: 49,99 zł/30 ml

LASH BROW MASKA DO BRWI SPA BROWS

Ten kosmetyk totalnie mnie zaskoczył! Nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak maska do brwi :D Zawiera ona 11 orientalnych ziół leczniczych. Ma właściwości odżywcze i stymulujące wzrost brwi, zapobiega ich wypadaniu oraz widocznie je pogrubia. Jestem bardzo ciekawa czy faktycznie działa! Moje brwi są dość liche, więc będzie miała okazję się wykazać. Tester o pojemności 5 ml będzie idealnym rozwiązaniem by poznać produkt przed zakupem pełnowymiarowego opakowania.

Cena sugerowana: 19 zł/5 ml

SHECARE LABORATORIES SYNBIOTYCZNA MASKA W PŁACHCIE AKTYWNIE REWITALIZUJĄCA

W poprzednich edycjach pojawiały się maski do stóp z linii shefoot oraz do rąk z linii shehand. Jak pisałam przy okazji jednego z open box'ów liczyłam na coś z linii shecare dedykowanej pielęgnacji twarzy i się doczekałam! Ostatnio dość często w pudełkach pojawiają się maski w płachcie, co bardzo mnie cieszy, bo zdążyłam polubić się z taką formą relaksu :)

Cena sugerowana: 15,99 zł/szt.

SORAYA KOMBUCHA REGENERUJĄCE SERUM DO CIAŁA

Jeśli się dobrze orientuje to ta seria Soraya została już wycofana z drogerii stacjonarnych. Miałam z niej produkty do pielęgnacji twarzy (tonik, krem oraz peeling) i wszystkie świetnie się u mnie sprawdziły. Produktów do pielęgnacji ciała nie zdążyłam kupić, więc cieszę się, że dzięki Pure Beauty będę miała okazję nadrobić zaległości :) Serum wydaje się dość lekkie, więc będzie idealne na lato.

Cena sugerowana: 21,99 zł/30 ml


VIANEK PREBIOTYCZNY ŻEL POD PRYSZNIC NAWILŻAJĄCY

Gdy w zapowiedzi pojawił się opis 'wielkiej premierowej nowości marki kosmetyków naturalnych, która już nie raz pojawiła się w naszych boxach' obstawiałam właśnie coś z nowej linii prebiotycznej Vianka. Jak widać trafiłam! :D Żeli nigdy dość, więc na pewno się nie zmarnuje. Chociaż kuszą mnie również produkty do włosów z tej serii, zwłaszcza wcierka :)

Cena sugerowana: 19,90 zł/400 ml


REGENERUM REGENERACYJNE SERUM DO RZĘS I BRWI

Drugi produkt do brwi w tym box'ie. Nie był  on niespodzianką, bo pojawił się w zapowiedzi i już wtedy bardzo mnie ucieszył! Zawiera 2 końcówki i formuły: serum z eyelinerem na linię rzęs i serum ze szczoteczką do stosowania na całej długości rzęs i brwi. Ma intensywnie pielęgnować oraz regenerować rzęsy i brwi, sprawiając, że staną się dłuższe, grubsze i wzmocnione. Sama myślałam o kupnie tego typu produktu, więc bardzo mnie on ucieszył. Już nawet rozpoczęłam stosowanie :)

Cena sugerowana: 58,99 zł/4 ml + 7 ml

ONLYBIO HAIR CYCLING REGENERUJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW I SKÓRY GŁOWY

Po zapowiedzi 'włosowej nowości znanej marki, która zaskoczy nie tylko działaniem, ale również odświeżoną szatą graficzną' liczyłam, że będzie to produkt z linii Hair Cycling od Only Bio. Znowu udało mi się trafić i cieszę się, że jest to właśnie szampon do włosów. Ich jeszcze nie miałam okazji używać nawet z linii Hair in Balance. Od początku zachwycił mnie on swoim obłędnym zapachem! ♥

Cena sugerowana: 24,99 zł/250 ml


 MAX FACTOR BŁYSZCZYK 2000 CALORIE LIP GLAZE

W pudełku znalazło się również coś z kategorii kolorówka - błyszczyk do ust Max Factor z serii 2000 calorie. Oprócz nadania ustom koloru ma również pielęgnować i nawilżać. Posiada formułę z kwasem hialuronowym, skwalanem i kompleksem 3 olejków. W box'ie znaleźć można było 1 z 6 losowo wybranych odcieni. Mi trafił się 150 Caramel Swish, czyli nudziak. Lubię takie odcienie, więc przypadł mi do gustu :)

Cena sugerowana: 44,99 zł/5 ml


PACHNĄCA SZAFA OLEJEK ETERYCZNY YOGA TIME

Nie używam tego typu produktów, nie mam nawet dyfuzora, więc będę musiała znaleźć mu nowego właściciela. Chociaż muszę przyznać, że nuty zapachowe brzmią ciekawie - czarny pieprz, dzika róża, paczula i drzewo sandałowe. 

Cena sugerowana: 13,39 zł/10 ml

Dodatkowo z kodem "BOX" macie rabat -30% na www.pachnacaszafa.pl

ILADIAN ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ 

Obecność żelu Iladian była zapowiadana jeszcze przed ujawnieniem grafiki marcowej edycji. Jak wiele razy wspomniałam lubię praktyczne produkty, a ten z pewnością się przyda :)

Cena sugerowana: 21,99 zł/400 ml

ARGANOVE PUMEKS HAMMAM I AŁUN W PUDRZE

Przyznam, że nie są to produkty, które stosuje na co dzień. Taki zestaw będzie idealny na przygotowanie stóp do lata, wiec może jeszcze się przekonam :) Pumeks Hammam wykonany jest w 100% z marokańskiej glinki czerwonej, bogatej w liczne minerały tj. cynk, magnez, selen, żelazo. Ałun w pudrze to naturalny dezodorant - zwalcza przykry zapach i hamuje rozwój bakterii. Oprócz tego oczyszcza i zmiękcza skórę stóp. 

Cena sugerowana: 9,99zł/szt - pumeks hamman i 3,99 zł/25 g - ałun w pudrze. 

W edycji Floral Fusion znalazłam 4 kosmetyki do pielęgnacji ciała, 2 - do twarzy, 2 - do brwi, 1 - do włosów i 1 z kategorii makijaż. Oprócz tego olejek eteryczny i pumeks hamman. Praktycznie wszystko mi się podoba! Zawartość jest różnorodna i sporo produktów to dla mnie totalne nowości. Wybór TOP 3 jest wyjątkowo ciężki, bo uważam, że marcowe pudełko jest najlepszym z tegorocznych! :) Ale, żeby tradycji stało się zadość - na miejsce na podium zasłużył z pewnością szampon Only Bio, serum do brwi i rzęs Regenerum oraz żel Vianek

Pudełko Floral Fusion możecie zamówić na Pure Beauty za 114 zł, a w subskrypcji jeszcze taniej. Cenowo wychodzi bardzo opłacalnie, bo wartość edycji to ok. 305 zł :)

Jak oceniacie zawartość tej edycji? 

Co najbardziej wpadło Wam w oko?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

15 komentarzy:


  1. A beautiful box with great products.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecność jakiegoś serum na niedoskonałości to już trochę standard. Choć absolutnie nie mówię, że to źle. Maska do brwi mega ciekawa. Liczę na szczegółową recenzję. Shecare bardzo często przewija sie na dresscloudzie, choć rzeczywiścia zazwyczaj są to produkty do stóp i dłoni. Jestem ciekawa pielęgnacji twarzy. Ta seria soraya kombucha wydaje się, że była całkiem spoko. Nie widziałam jakiś rażąco negatywnych opinii na jej temat. Czyżby vianek zmieniał swoją szatę graficzną? Czy to tylko wyjątkowo w tej serii? Pytam, bo w tym aspekcie Ty jesteś o wiele bardziej na bieżąco 😁. Regenerum mega kojarzy mi się z moją koleżanką z liceum. Pamiętam, że regularnie używała tuszu i odżywki z tej marki. Niedawno skusiłam się na innąw wersję tego szamponu onlybio, choć stałam i już miałam w rękach ten czerwony. Chętnie wymienię się opinią 😉. Błyszczyk max factor ma mega fajny kolor. Olejek mi też wpadł w oko z nutami. Ja mam kominek, więc z chęcią bym go przetestowała. Mega polecam ałun w formie kamienia. Od lat używam i mega się przydaje czy to jako dezodorant czy na drobne ranki do posmarowania. Ja też muszę przyznać, że to była bardzo fajna edycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że bardziej serum ogólnie :) Ostatnie było chyba w grudniu na niedoskonałości - tak przynajmniej kojarzę. Ale w sumie to z Miya miałam i mogę powiedzieć, że ono nie jest w sumie tak typowo na niedoskonałości, bo też nawilża, więc myślę, że np. dla Ciebie byłoby akurat idealne. Recenzji maski do brwi nie planowałam, bo to tester, ale w sumie.. jest to na tyle nietypowy produkt, że chyba powinnam to przemyśleć ;) Póki co wziełam się za serum Regenerum, a maska czeka :D Mi też ta seria Kombucha się sprawdzała, więc liczę, że z serum do ciała będzie podobnie. Od Vianka to nowa seria, choć faktycznie jest totalnie inna od tej standardowej. Szczerze mówiąc myślałam przez to, że to linia Sylveco :P Jaką wersję szamponu wybrałaś? Ja swoją opiszę jeszcze w tym tygodniu :) Jestem ogromnie ciekawa szczególnie zapachów pozostałych linii!

      Usuń
  3. Mam ten pumeks Hammam i mimo, że podchodziłam do niego początkowo dość sceptycznie to jestem absolutnie zachwycona jego działaniem! Trzeba tylko uważać, żeby go nie stłuc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te pudełka są absolutnie bezkonkurencyjne, każde mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i fajne pudełko :) Masz ładny kolor błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i ja :) Pudełko jest naprawdę piękne. Zawartość zacna aż się prosi by ją przetestować :) Wiele ciekawostek, które chętnie sprawdzę na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ciekawi mnie ta maska do brwi :D i błyszczyk ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskoczeniem był dla mnie pumeks Hammam, jednak bardzo przyjemny w swym działaniu i użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna zawartość pudełka, jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też znam tylko serum Miya i miałam je tak dawno temu, że nie pamiętam już w sumie jego działania ;) Ogólnie zawartość fajna, bo jest ciekawa pielęgnacja, a z kolorówki błyszczyk, czyli też coś dla mnie. Jedynie dezodorant do stóp to nie moja bajka, bo nie potrzebuję takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Również jestem zaskoczona tym, że jest coś takiego, jak maska do brwi. Dla mnie zawartość pudełka, średnia. Widzę tutaj kilka produktów, które w ogóle by mi się nie przydały, ale może Tobie będzie się je fajnie testować. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!