Obserwatorzy

Chyba nie ma osoby, która nie słyszałaby o marce CeraVe. Jest ona bardzo popularna, jednak sama miałam okazję ją poznać dopiero niedawno. Łącznie przetestowałam 3 produkty tej marki: nawilżający balsam do skóry suchej i bardzo suchej, nawilżającą emulsję do mycia dla skóry normalnej i suchej oraz żel przeciw niedoskonałościom do skóry skłonnej do trądziku. Największe wrażenie zrobił na mnie zdecydowanie ten ostatni i dziś zapraszam Was na jego recenzję. Jest to stosunkowa nowość w ofercie marki, więc tym bardziej warto o nim wspomnieć :)

Opakowanie bardzo przypadło mi do gustu. Przede wszystkim jest bardzo wygodne - pompka umożliwia łatwą aplikację, a sam kształt sprawia, że plastikowa butelka jest stabilna i się nie przewraca. Kolejny plus to spora pojemność - 236 ml, u mnie wystarczyła ona na kilka miesięcy stosowania :)

Na wstępie warto zaznaczyć, że pompka dozuje sporą ilość żelu. Przy stosowaniu na twarz jedna to zdecydowanie za dużo, wystarczy przycisnąć ją do połowy. 

Jak na dermokosmetyki przystało żel nie posiada zapachu.

Konsystencja jest żelowa i lekko mętna za sprawą zawartości glinki. Zaczynając używanie żelu obawiałam się, że nie będzie się on pienił. Na szczęście robi to bardzo dobrze, przeciwnie niż wspomniana na wstępie emulsja, która wcale nie wytwarza piany. 

Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i pozostałości makijażu. Radzi sobie również ze zmyciem olejkowych produktów (stosowałam go np. w duecie z balsamem Alkmie). Po jego użyciu buzia jest dokładnie oczyszczona i odświeżona, tak jak lubię. Jednocześnie nie jest ściągnięta czy przesuszona. W swoim składzie zawiera on ceramidy, kwas salicylowy, białą glinkę i niacynamid, dzięki czemu jest idealny dla cer problematycznych i mieszanych. Lekko wpływa na stan cery zmniejszając niedoskonałości, chociaż wydaje mi się, że większe wrażenie pod tym względem zrobił na mnie żel Tołpa z serii Dermo Face Sebio + z kwasami AHA i LHA.

Cena uzależniona jest od miejsca zakupu, ale widzę, że można go dorwać za ok. 45 zł. Najłatwiej znaleźć go w aptekach czy Super Pharm.

Znacie ten żel? Jak sprawdził się u Was? 

Stosowałyście już kosmetyki CeraVe? Jeśli tak to jakie? - Podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach :)

8 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam nic od tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie używam emulsji do mycia twarzy i jest genialna 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie używam emulsji do mycia twarzy i jest genialna 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat z CeraVe lubię tą serię do skóry suchej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja :) Muszę powiedzieć, że miałam okazję poznać produkty marki nie raz. Zawsze byłam zachwycona, bo sprawdzały mi się naprawdę super. Niestety, tego produktu akurat nie miałam, za wiele o nim nie powiem, ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam jazdy na tą markę, ale w tym tygodniu co najmniej pięć razy słyszałam, że jest świetna. Jak zobaczyłam, że też o niej napisałaś to trochę się uśmiałam w duchu, że CeraVe zaczyna mnie prześladować 😅. Czuję się mega skuszona, przyjrzę się bliżej asortymentowi i coś sobie wybiorę. Trądziku i niedoskonałości raczej nie mam, więc dlatego wybiorę coś innego 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym go wypróbowała. Myślę, że byłby idealny dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!