Obserwatorzy

Na dzisiaj zaplanowałam open box kolejnego pudełka od Pure Beauty! Pod względem nowych box'ów jestem na prawdę rozpieszczana ♥ Tym razem nazwa pudełka to S-BEAUTY - dla mnie brzmi równie tajemniczo jak poprzednie nazwy box'ów. Jeśli dla Was także skrót jest niewiadomą to zapraszam do dalszego czytania, już wszystko wyjaśniam :)

S-BEAUTY to skrót od Scandinavian Beauty - nowego trendu inspirowanego skandynawską pielęgnacją. Charakteryzuje się on prostotą, naturalnością i skoncentrowaniem na zdrowiu skóry i włosów.

Skandynawki stawiają na holistyczną, minimalistyczną pielęgnację. Wybierają produkty skuteczne i bezpieczne, oparte na naturalnych składnikach. Często w skandynawskiej rutynie pielęgnacyjnej można spotkać produkty o lekkiej konsystencji, które nawilżają skórę bez uczucia ciężkości. Ważnym punktem ich pielęgnacji jest ochrona przed szkodliwym promieniowaniem UV. Stałym elementem pielęgnacji Skandynawek są kremy z filtrem SPF stosowane przez cały rok.

Box S-BEAUTY został wypełniony produktami marki Garnier - kilka z nich to kultowe kosmetyki, częściowo w odświeżonej formie. Nie zabrakło jednak również nowości - zapraszam na open box!

GARNIER VITAMIN C ROZŚWIETLAJĄCY FLUID NA DZIEŃ Z FILTREM SPF 50+

Zaczynamy od świeżych nowości w ofercie marki! Lekki fluid na dzień łączy rozświetlającą moc witaminy C z filtrem SPF50+ o bardzo wysokim stopniu ochrony. Po jego aplikacji skóra jest chroniona przed promieniowaniem UVB oraz UVA, co pomaga zapobiegać oznakom fotostarzenia, tj. przebarwienia. 

W box'ie znalazłam dwie wersje tego produktu:

  • nadająca blask - delikatnie koloryzująca formuła nadająca blask skórze. Dobrze łączy się z różnymi typami i odcieniami skóry, nie pozostawia białych śladów.
  • niewidoczna - nie pozostawia białych śladów, nie jest tłusta, klejąca ani komedogenna. Na wszystkich typach i odcieniach skóry pozostaje niewidoczna.
Cena sugerowana: 64,99 zł/40 ml.

GARNIER SKIN NATURALS PŁYN MICELARNY Z WITAMINĄ CG

Jeden z moich ulubieńców! Pokazywałam go w kosmetycznych hitach II kwartału 2023 r. Dla mnie jest jeszcze lepszy od różowego klasyka. Wersja z witaminą Cg jest przeznaczona do matowej i zmęczonej cery. Szybko i skutecznie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia oraz pozostawia skórę pełną blasku. 

Cena sugerowana: 29,99 zł/400 ml. 


GARNIER VITAMIN C SERUM NA PRZEBARWIENIA

Mój kolejny hit tej marki! Serum pojawiło się w moich całorocznych ulubieńcach 2023 r, także jak się domyślacie kolejna buteleczka bardzo mnie ucieszyła! ♥ Składniki serum to: pochodna witaminy C, niacynamid i kwas salicylowy. Na mojej cerze to serum działa cuda - oprócz redukcji przebarwień i ujednolicenia kolorytu wspaniale utrzymuje ją w ryzach. Buzia jest gładka, pełna blasku, a niedoskonałości pojawiają się zdecydowanie rzadziej.

Cena sugerowana: 54,99 zł/30 ml. 


GARNIER FRUCTIS MASKA DO WŁOSÓW BANANA HAIR FOOD
 
Nowa wersja kultowej bananowej maski z serii Hair Food. Oprócz odnowionej szaty graficznej zyskała nową formułę opartą w 97% na składnikach pochodzenia naturalnego. Maska ma intensywnie odżywiać, nawilżać i wygładzać włosy. Miałam starą wersję tej maski, więc jestem ciekawa jak wypadnie w porównaniu do niej ta nowa :)
 
Cena sugerowana: 27,99 zł/390 ml.
 

GARNIER FRUCTIS SZAMPON DO WŁOSÓW BANANA HAIR FOOD

Kolejny produkt Garnier w nowej odsłonie. Szamponu akurat totalnie nie znam, nawet w poprzedniej wersji. Jego lekka formuła została wzbogacona substancjami odżywczymi i ekstraktem z banana. Ma delikatnie oczyszczać i nawilżać pasma, bez ich obciążania.
Takie nieco bardziej nawilżające szampony często obciążają moje cienkie, przetłuszczające się pasma, więc mam lekkie obawy co do tego produktu. Ale kto wie, może nie będzie tak źle i okaże się hitem?!

Cena sugerowana: 24,99 zł/350 ml. 


Dzięki Pure Beauty miałam okazję poznać kolejną nową dla mnie rutynę pielęgnacyjną! Wśród żółtej zawartości box'a S-BEAUTY znalazłam swoich ulubieńców, a także nowe dla mnie kosmetyki ♥ Dziękuję ekipie Pure Beauty za wspaniałą przesyłkę i nowości do testów :)

Słyszałyście już o pielęgnacji w stylu S-BEAUTY?
 
Znacie kosmetyki z box'a? Jak sprawdziły się u Was?
 
[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

3 komentarze:

  1. Micel i serum oczywiście pamiętam z Twoich wcześniejszych wpisów. Ciekawie brzmią spfy i szampon. Maska podejrzewam, że będzie podobna co stara wersja. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam w starej odsłonie bananową maskę do włosów, a także od niedawna testuje płyn micelarny z witaminą C 😉 Najbardziej ciekawią mnie rozświetlające fluidy na dzień SPF 50+ (szczególnie wersja niewidoczna) 😉 Od dawna mnie kusi Serum na przebarwienia muszę w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!