Obserwatorzy

 Dziś post z cyklu 'powrót do przeszłości' :D Zapraszam Was na recenzję i przede wszystkim prezentację brokatowego lakieru od Miss Sporty. Kiedyś regularnie publikowałam takie wpisy, więc z sentymentem do nich wracam :) Dzisiejszego bohatera znalazłam w ostatnim box'ie od Pure Beauty - Sunny Time. Pochodzi on ze stosunkowo nowej linii Crazy Glitter


 Buteleczka ma charakterystyczny dla tej firmy kształt kulki i pojemność 7 ml. Dla mnie taka ilość jest optymalna do zużycia lakieru do końca. Przerobiłam już kilkanaście lakierów tej marki i nie miałam jeszcze problemu z tym, że zgęstniały i nie nadawały się do użycia. Za to zdarzyło mi się wracać do ulubionych kolorów.

Lakiery Miss Sporty lubię między innymi ze względu na wygodne pędzelki. Są one szerokie i zaokrąglone - tak jak lubię najbardziej. Pozwalają na precyzyjne pokrycie płytki nawet przy brzegach, bez zalania skórek. Konsystencje też mają idealną - ani nie za gęstą, ani też nie za rzadką. 

W serii Crazy Glitter znajdziemy 4 odcienie brokatowych top coatów - złoty, srebrny, różowy i niebieski. Mój ma numer 010, a drobinki mają złoty kolor. Według mnie jest najbardziej uniwersalny z całej 4 i pasuje do wszystkich kolorów. Sama używam go właśnie jako top coat na kolorowe lakiery, ale równie dobrze można stosować go solo :)


 Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się na moich paznokciach. Wypróbowałam go na lakierach po które często sięgam w różowym i niebieskim kolorze :)

Jak dla mnie prezentuje się przepięknie! Uwielbiam takie subtelne brokatowe paznokcie i zawsze chętnie sięgam po tego typu lakiery ♥ Pozwalają wyczarować efektowy, przyciągający wzrok manicure w kilka minut. Oprócz tego zauważyłam, że lakier Miss Sporty przedłuża trwałość lakieru bazowego.

Jeśli tak jak ja jesteście srokami i lubicie błysk na paznokciach to lakier Miss Sporty zdecydowanie jest dla Was! U mnie na jednej buteleczce się pewnie nie skończy :D Znajdziecie go w Rossmannie za ok. 11,50 zł, a na promocji jeszcze taniej. 

Jak Wam się podoba? Lubicie taki efekt na paznokciach?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, lubię lakiery tej marki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie, ale nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam lakieru do paznokci - obecnie hybrydy używam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda, aż mi się zachciało wrócić do malowania paznokci 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!