Obserwatorzy

 W sierpniu dotarło do mnie moje drugie pudełko Pure Beauty. Muszę przyznać, że zawartość była jeszcze lepsza niż poprzednia! Wakacyjny box o idealnie dopasowanej nazwie Enjoy The Sunshine był wypełniony po brzegi samymi perełkami :) Ba! Zawartość nie zmieściła się nawet w pudełku, które widzicie na zdjęciu poniżej, ale była zapakowana luzem w dodatkowym kartonie.

Szata graficzna jak zwykle jest przepiękna i idealnie pasuje do nazwy edycji. Zawartość możecie podejrzeć na zdjęciu wyżej, a za chwilę dokładniej Wam ją przybliżę ;)

VIANEK ŁAGODZĄCY KREM BB SPF 15 

Pierwszy produkt i od razu hit! Bardzo ucieszyła mnie obecność tego kremu BB, bo myślałam nad jego kupnem. Miałam wcześniej kilka próbek i spodobały mi się na tyle, że chciałam kupić pełnowymiarową wersję. Póki co czeka na swoją kolej, bo muszę zużyć to co mam otwarte.

Cena regularna: 39 zł/50 ml

PHYSIOGEL BALSAM NAWILŻAJĄCY DO CIAŁA 

Totalnie nie znany mi produkt, nawet firmy zbytnio nie kojarzę. Ma wygodną pompkę - bardzo lubię takie opakowania, a pojemność jest ogromna!

Cena regularna: 60 zł/400 ml

FLOSLEK PEELLOVE PEELING DO TWARZY GOMMAGE Z KWASAMI AHA

W tym boxie po raz pierwszy trafił mi się znany mi produkt, chociaż nie do końca.. Rok temu miałam wersję z piwonią i bardzo miło ją wspominam. Cieszę się, że tym razem trafił mi się morski wariant :) Miło wspominam ten produkt, efekt 'gumkowania' mi się podobał - chętnie do niego wrócę!

Cena regularna: 15,49 zł/75 ml

BIELENDA MINTY FRSH FOOT CARE PEELING DO STÓP ODŚWIEŻAJĄCO - WYGŁADZAJĄCY

Jeden z produktów 'wymiennych', bo oprócz peelingu do stóp można było otrzymać peeling do ciała z serii Botanic Formuła. Trochę żałuję, że nie znalazłam w boxie wersji do ciała, zwłaszcza, że zapachy były ciekawe - mięta i cytrynowiec oraz imbir i dzięgiel. Peeling do stóp nie jest produktem, który używam na codzień, ale dzięki boxowi jest okazja by to zmienić ;) 2 z 3 saszetek nawet już zużyłam.

Cena regularna: 4,99 zł/10 g.


 SO!FLOW BY VIS PLANTIS BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Tegoroczna nowość od marki Vis Plantis, więc obecność takiej świeżynki na rynku cieszy! Chociaż wydaje mi się, że lepszą porą na stosowanie tego typu produktu byłaby u mnie wiosna. Teraz już produkty brązujące są mi zbędne, bo jestem wystarczająco opalona :D Ale ogólnie ciekawy produkt, chyba poczeka na wiosnę 2023! :D

Cena regularna: 51,99 zł/170 ml

PIERRE RENE LAKIER DO PAZNOKCI PROFESSIONAL 

Pewnie fanki hybryd nie byłby do końca zadowolone z jego obecności. Ale mnie jako wierną fankę tradycyjnych lakierów ucieszył. Tym bardziej, że kolor jest bardzo w moim guście - pastelowy fioletowo - różowy. Już nawet miał premierę na paznokciach - bardzo ładnie się prezentuje i ma dobrą trwałość! Będę często go nosić :)

Cena regularna: 12,99 zł/11 ml

ONLY BIO FACE IN BALANCE SERUM DO TWARZY ADAPTOGENNE ROZŚWIETLAJĄCE 

Kolejny hicior z tej edycji! W ostatnich miesiącach bardzo polubiłam tą markę, większość produktów jakie miałam okazało się perełkami. Chociaż serii Face in Balance jeszcze dobrze nie poznałam, bo miałam jedynie peeling, także jestem bardzo ciekawa serum!

Cena regularna: 37,99 zł/30 ml

REDBLOCKER KOJĄCY OLEJEK DO OCZYSZCZANIA SKÓRY WRAŻLIWEJ I NACZYNKOWEJ

W ciągu minionego roku udało mi się poznać kilka olejkowych produktów do demakijażu i całkiem polubiłam taką formę! Zwłaszcza płynne olejki mi sprawdzały, wydaje mi się, że nawet lepiej niż te stałe w formie masełek. Cieszę się, że będę miała okazję poznać kolejny produkt o takiej formule. Sama raczej bym go nie kupiła, bo jakoś firma Redblocker nigdy nie była w kręgu moich zainteresowań (jest przeznaczona do innego typu skóry niż mój). Będzie więc okazja do pierwszych testów tej marki, a one już za mną :)

Cena regularna: 24,00 zł/145 ml

BIOKAP BELLEZZA MASKA DO WŁOSÓW REGENERUJĄCO - NAPRAWCZA

Kolejna totalnie nowa dla mnie marka i produkt. Cieszę się, że dzięki boxowi mogę poznać właśnie takie nowości, na które sama bym się pewnie nie zdecydowała. Maska ma mniejszą pojemność niż pełnowymiarowy produkt, ale to nawet lepiej, bo mam zapasy w tej kategorii :D

Cena regularna: 67,90 zł/200 ml, w boxie pojemność 50 ml

ARTISHOQ KURACJA DLA ZDROWEJ SKÓRY, WŁOSÓW I PAZNOKCI 

ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY ZE SKRZYPEM 

ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY Z BIOTYNĄ

To kolejne opakowania tych suplementów w pudełkach pure beauty - kontynuacja kuracji :) Ja mam je po raz pierwszy, ale zwłaszcza wersja ze skrzypem mnie ucieszyła. Ma wiele ciekawych składników aktywnych - już zaczęłam swoją kurację :) Wersja z biotyną jeszcze poczeka.

Cena regularna: 25,99 zł (wersja ze skrzypem), 20,99 zł (wersja z biotyną)

BIOLAVEN MGIEŁKA DO CIAŁA 

Jest to nowość, więc tym bardziej cieszę się, że takie 'świeżynki' znajdują się w Boxie! Dodatkowo bardzo lubię tą markę, więc zawsze cieszę się, że będę mogła poznać nowe dla mnie produkty. Mgiełka daje przyjemne odświeżenie, a do tego bosko pachnie winogronami jak cała linia! 

Cena regularna: 25,00 zł/200 ml.

SYOSS SUCHY SZAMPON DO WŁOSÓW 

Na co dzień raczej nie sięgam po suche szampony, ale nie raz przeszło mi przez myśl, że w sumie przydałby się. Zwłaszcza latem taki kosmetyk jest przydatny, więc dobrze wpasował się w zawartość boxa! 

Cena regularna: 16,99 zł/200 ml

ISDIN KREM DO TWARZY FOTOULTRA AGE REPAIR SPF 50

W boxie znalazły się także próbki - sama je bardzo lubię, często są jedyną okazją do poznania droższych kosmetyków :) Ten krem SPF jest tego przykładem, bo nie należy do najtańszych. Jedną próbkę udało mi się zużyć i muszę przyznać, że przypadła mi do gustu. Zaskoczyło mnie to jak zachowuje się na skórze, bo jest lekki i szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie żadnej warstwy.

Cena regularna: 119,00 zł/50 ml, w boxie 2 saszetki po 2 ml.

APIVITA WINE ELIXIR PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM POD OCZY I DO UST

Kolejne próbki, cieszę się, że w boxach pojawiają się w kilku sztukach. Można lepiej ocenić produkt. Jeszcze nie sprawdzałam, ale jestem ciekawa tego kremu!

Cena regularna: 174,99 zł/15 ml, w boxie 2 saszetki po 1,5 ml.

Tak prezentowała się zawartość boxa. Jak zawsze jestem pozytywnie zaskoczona różnorodnością produktów z każdej kategorii. W pudełku znalazłam 11 pełnowymiarowych produktów, 1 miniaturę, po 2 próbki 2 kosmetyków i 3 saszetki produktu o mniejszej pojemności. 

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z pudełka, bo niemal przy wszystkich produktach jestem pewna, że mi się przydają. Jedynie przy piance brązującej chyba poczekam do następnego roku.  Najbardziej ucieszyłam się z kremu bb Vianek, serum Only Bio, olejku Redblocker i mgiełki Biolaven :)

Podsumowując wartość produktów wynosi ok. 362 zł, a pudełko można zakupić na Pure Beauty za 99 zł (przy jednorazowym kupnie). Przy subskrypcjach miesięcznych jeszcze taniej, także wychodzi bardzo korzystnie! 

Co najbardziej wpadło Wam w oko? Na jakie recenzje czekacie?

11 komentarzy:

  1. Zawartość jest jeszcze lepsza niż poprzednio i jestem pewna, że praktycznie wszystkie kosmetyki zużyje. Kremu spf jestem ciekawa, bo jeszcze nie używałam, ale czuję się zachęcona. A krem pod oczy koniecznie sprawdź, bo jest mega 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna jest zachwycająca. <3
    Z produktów znam gumkowy peeling do twarzy. Fajny sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie boxy to prawdziwe cudeńka :D uwielbiam niespodzianki, więc zawsze klikam we wpisy, w których widzę jakiegoś boxa i oglądam co tam ciekawego :D akurat nie testowałamm jeszcze żadnej z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja jestem zadowolona z zawartości tego boxa! Jeszcze lepsza niż w poprzednim pudełku. Ta maseczka do włosów fajnie u mnie zadziałała - na razie użyłam dwa razy i jeszcze trochę mam. A opakowanie myślę, że zachowam do przelewania innych masek na wyjazdy itp. Serum i olejek bardzo przypadły mi do gustu. Balsam też sobie powoli testuję a kremu BB również jestem ciekawa, choć czeka na swoją kolej bo mam otwartych kilka innych produktów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już to pudełko i ciekawa zawartość, jedynie lakier nie dla mnie, a najfajniejsze produkty to krem BB, mgiełka, serum i maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a fun box. The box itself is so pretty.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jego zawartość :) Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wizualnie pudełko - bomba. Spokojnie może posłużyć do przechowywania. Też miałam gdzieś próbkę tego kremu BB. Ogólnie nie lubię podkładów w tubkach, bo zawsze wylewam ich za dużo, potem nakładam za dużo i tylko się irytuję. Teraz już dla świętego spokoju wybieram podkłady z pompkami. Jestem ciekawa tego balsamu do ciała. Wygląda niepozornie, ale może okazać się hitem. Pamiętam te peelingi gommage flosleka. Nawet mówiłam Ci wtedy że żałuję, że nie kupiłam w biedronce jak miałam okazję. Obecnie nie mam żadnego takiego standardowego peelingu (same kwasowe 😱) i właśnie nabrałam ochoty na taki "gumkujący się". Peelingi do stóp bywają przydatne latem, więc z chęcią przetestowałabym te saszetki. Jestem mega ciekawa tej pianki brązujęcej. Rzeczywiście lepiej jakby była w wiosennej edycji, ale może zamysł jest taki żeby stosować ją w pierwsze chłodne dni gdy opalenizna będzie stopniowo zanikać 😁. Lakier ma bardzo ładny kolor. A na recenzję serum baardzo wyczekuję. Kiedyś uwielbiałam olejki do demakijażu, ale poza bielendą ciężko je było znaleźć w rozsądnej cenie. Gdy bielenda je wycofała to już w ogóle nie było o czym mówić.. Muszę wrócić na trop i poszukać co by mi odpowiadało. Też nie znam tej marki biokap, ale nowe maski są zawsze ekscytujące. Suplementy zdecydowanie zamieniłabym na kosmetyki 🙈. Mgiełki latem są super. W ogóle ja lubię mgiełki i mogłabym się nimi pryskać non stop. Suchy szampon jest bardzo przydanty. Całkiem niedawno pomyślalam sobie, że muszę jakiś kupić, żeby mieć na wszelki wypadek. Próbki zawsze na plus. Ogólnie mi też bardzo się podoba to pudełko. Patrząc na cenę zawiera bardzo dużo produktów i to o "normalnej" pojemności 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!