Obserwatorzy

 Wiedzieliście, że nieco ponad tydzień temu - 30 lipca obchodziliśmy międzynarodowy dzień przyjaźni? Z tej okazji Pure Beauty w kolaboracji z marką Garnier przygotowało specjalny box #sharewithyourbestie. Zamysłem tej wyjątkowej edycji było docenienie naszych przyjaciół przez małe gesty i wspólne spędzenie czasu :)

#garnier #skincare #pureactive #czystaskóra  

Nie wiem jak Wy, ale ja widząc opakowanie pudełka od razu skojarzyłam je z marką Garnier i jedną z ich serii :D Także zostało ono idealnie dopasowane! 

Jeśli jednak nie odgadliście od razu jakie kosmetyki znalazłam w środku to zaraz wszystko dokładnie pokażę w open box'ie :)

Muszę zwrócić uwagę na to, że jak zwykle całość została zapakowana z dbałością o każdy szczegół ♥ W środku znajdowała się również ulotka z prezentacją zawartości.

GARNIER PURE ACTIVE SERUM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM 

Główny bohater box'a, z którym od razu skojarzył mi się wygląd pudełka! Serum pomagające utrzymać cerę w dobrej kondycji to must have w mojej pielęgnacji! Produkt Garniera ma redukować niedoskonałości i przebarwienia oraz wyrównywać koloryt skóry - bzmi świetnie! Druga sztuka powędruje oczywiście do mojej bestie i będziemy razem testować jego skuteczność ♥

Cena regularna: 49,99 zł/30 ml

GARNIER CZYSTA SKÓRA OCZYSZCZAJĄCY PŁYN MICELARNY W ŻELU

Jako fanka nietypowych formuł jestem na maksa zaintrygowana tym produktem! Pierwszy raz spotkałam się z płynem micelarnym o konsystencji żelu. Producent deklaruje, że można go używać nawet bez płatków, więc super! Lubię takie 'ekologiczne' rozwiązania, które są również łagodniejsze dla skóry. Oprócz oczyszczenia buzi dzięki zawartości węgla i kwasu salicylowego ma wpływać na jej stan. Jestem go niesamowicie ciekawa - wydaje się idealny dla mojej mieszanej cery :)

Cena regularna: 22,99 zł/400 ml

GARNIER SKIN NATURALS WĘGLOWA MASKA OCZYSZCZAJĄCA NA TKANINIE Z EKSTRAKTEM Z LIŚCI CZARNEJ HERBATY

Ostatni produkt to maseczka w płachcie, którą już kiedyś miałam i z tego co pamiętam była bardzo przyjemna. Chętnie jednak ją sobie przypomnę, bo było to już jakiś czas temu. Dedykowana jest ona skórze przetłuszczającej się. Ma zapewniać oczyszczenie, dzięki zawartości węgla i ekstraktu z czarnej herbaty. Kolejny produkt, który idealnie wpisuje się w potrzeby mojej cery. 

Cena regularna: 14,99 zł/28 g

Jak na fankę pielęgnacji twarzy przystało zawartość pudełka #sharewithyourbestie bardzo przypadła mi do gustu! Box został wypełniony produktami idealnie dopasowanymi do mojej mieszanej, problematycznej skóry. Bardzo podoba mi się również zamysł celebracji przyjaźni przez wspólne spędzenie czasu umilone testowaniem kosmetyków, które.. uwielbia każda kobieta! :D Dziękuję marce Garnier i ekipie Pure Beauty za prezent dla mnie i mojej bestie! ♥

Znacie produkty z węglowej serii Garniera? Co najbardziej Was zaciekawiło?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty]

9 komentarzy:

  1. Mnie też bardzo się podoba zawartość. Tak ja mojej bestie. Cieszę się, że Pure Beauty wpadło na taki pomysł 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa zawartość, chociaż niekoniecznie dla mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł aby się podzielić :) Przyjemna czarna seria, która mnie fajnie eis spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na spędzenie czasu z przyjaciółką 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega super jest ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość! Najbardziej zaciekawiło mnie serum! 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłabym zadowolona, bo węgiel super działa na mieszane skóry. Żel micelarny bardzo mnie zaciekawił. Liczę na recenzję. Micel, maseczka, serum.. brakuje kremu i byłaby pełna pielęgnacja. Ale i tak myślę, że to bardzo fajny box. Jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel mnie też bardzo zaciekawił! Planuję recenzję, ale znowu... bliżej kolejnego lata :D Teraz muszę wziąć w obroty olejkowe produkty z zapasów :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!