Obserwatorzy

Czas na wpis z jednej z moich ulubionych serii z prezentacją najnowszego pudełka Pure Beauty! Nazwa sierpniowej edycji to Aloha Flamingo! 

Jak widzicie szata graficzna utrzymana jest jeszcze w wakacyjnym klimacie i idealnie nawiązuje do nazwy tej edycji! Zawartość też jest jeszcze nieco letnia, już wszystko dokładnie pokazuję! :)

VITA LIBERATA TINTED TANNING MIST MGIEŁKA SAMOOPALAJĄCA (WERSJA BARWIONA) 

Jedyny produkt wymienny w tej edycji. W swoim box'ie znalazłam mgiełkę samoopalającą, która pozwala uzyskać efekt naturalnie wyglądającej opalenizny. 'Moc' można stopniować od promiennego blasku, aż po głęboki plażowy brąz. Zamiast mgiełki w pudełku mógł pojawić się balsam stopniowo samoopalający. Sama nie używam tego typu produktów, ponieważ łatwo się opalam na ładny brąz. Ale mgiełka znalazła już nowego właściciela :)

Cena sugerowana: 119 zł/200 ml. W box'ie wersja travel size pojemności 50 ml.

ALOESOVE HYDROLAT Z ALOESU

W poprzednich edycjach pojawiły się produkty z niebieskiej i różowej serii Aloesove. Tym razem mamy hydrolat z aloesu z ich 'bazowej' zielonej linii. Bardzo ucieszyłam się z jego obecności, bo od jakiegoś czasu miałam go na oku ♥ Ma intensywnie nawilżać i koić skórę.

Cena sugerowana: 34 zł/100 ml

MAX FACTOR PODKŁAD FACEFINITY ALL DAY FLAWLESS 3W1

Tutaj mamy bestsellerowy podkład Max Factor o nowej formule. Ma on zastąpić 3 produkty: bazę, korektor i podkład. Byłam go bardzo ciekawa, ale podeszłam do jego obecności z rezerwą, ponieważ niestety rzadko znajduję w box'ach swój kolor podkładu. Tutaj było podobnie - odcień C50 natural rose jest dość ciemny i utrzymany w różowej tonacji, a ja preferuję 'żółte' odcienie. Byłam zmuszona znaleźć mu nowego właściciela i już mi się to udało :)

Cena sugerowana: 75,99 zł/30 ml

HIMALAYA DETOKSYKUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY Z AKTYWNYM WĘGLEM I ZIELONĄ HERBATĄ

Bardzo ciężko znaleźć stacjonarnie kosmetyki Himalaya, więc ich obecność w pudełkach szczególnie mnie cieszy! Detoksykujący żel z węglem będzie idealny na końcówkę lata - od razu zabrałam go do łazienki! Możecie spodziewać się jego recenzji na dniach :)

Cena sugerowana: 18,99 zł/150 ml

STARS FROM THE STARS HYDRA STARS MOIST & MILD NAWILŻAJĄCE SERUM BARIEROWE

Jeden z moich faworytów tej edycji! Kocham jak w pudełkach pojawiają się nowości, a to serum z pewnością nią jest! W jednym z poprzednich box'ów był krem pod oczy tej firmy z siostrzanej - rozświetlającej linii, który genialnie się u mnie sprawdził. Jestem więc bardzo ciekawa serum z linii nawilżającej. Nie mogę doczekać się aż go poznam ♥

Cena sugerowana: 37,99 zł/30 ml

DR IRENA ERIS INVITIVE PRZECIWZMARSZCZKOWY ODBUDOWUJĄCY KREM NA NOC 

W lipcowej edycji znalazłam wersję na dzień, a teraz do kompletu mam na noc. Jest to wersja przeciwzmarszczkowa dedykowana skórze dojrzałej, więc raczej oddam go mamie. Ale jestem przekonana, że dla wielu osób ten produkt będzie 'bohaterem' pudełka! W końcu jego wartość to 299 zł i znacznie przewyższa ona cenę pudełka!

Cena sugerowana: 299 zł/50 ml

RIMMEL OH MY GLOSS! LIP OIL NAWILŻAJĄCY OLEJEK DO UST

Kolejna nowość na rynku! Szczerze mówiąc wcześniej nawet nie wiedziałam o istnieniu tego olejku :D Jego obecność pozytywnie mnie zaskoczyła. Ostatnio przekonałam się do produktów do ust o takim błyszczącym wykończeniu, więc chętnie go przetestuję. Wygląda na prawdę kusząco! 

Cena sugerowana: 64,99 zł/4,5 ml

CLARENA GOLDEN (BOTOX-LIKE) EYE MASK MASKA ZE ZŁOTEM I ARGININĄ

Jako fanka wszelkiego typu maseczek bardzo ucieszyłam się z jej obecności! Nie znam tej marki zbyt dobrze, więc chętnie przetestuję tą maskę na oczy. Zawiera ona: argirelinę (wygładza i zapobiega powstawaniu zmarszczek mimicznych), kwas hialuronowy, alantoinę i ekstrakty roślinne (nawilżają i redukują obrzęki) oraz złoto (rozświetla, przywraca blask). Brzmi luksusowo :D

Cena sugerowana: 15 zł/1 szt.

Dodatkowo z kodem rabatowym 'Pure09' macie rabat -20% na zakupy na stronie www.e-clarena.eu. Przy zakupach za min. 150 zł, ważny do 31.10.2024 r.

URIAGE EAU THERMALE JEDWABISTY BALSAM DO CIAŁA

Kolejny świetny produkt! Jako fanka balsamów chętnie go poznam. Zwłaszcza, że aktualnie mam w użyciu balsam rozświetlający i przyda mi się coś 'bezdrobinkowego'. Miniatura o pojemności 50 ml idealnie sprawdzi się do zabrania w podróż lub po prostu poznania produktu przed zakupem :) 

Cena sugerowana: 114,99 zł/500 ml. W box'ie 50 ml.


 MARTINI SPA LUXURY ACTIVE GĄBKA DO DEMAKIJAŻU Z WĘGLEM AKTYWNYM

Słyszałam wiele dobrego o tych 'magicznych' gąbkach, ale jeszcze nie miałam okazji sprawdzić o co tyle szumu. Mają zmywać pozostałości makijażu i zanieczyszczenia jedynie przy użyciu wody! Jestem mega ciekawa czy faktycznie działają :D Jeśli tak to jest to świetna opcja na wyjazdy!

Cena sugerowana: 14,99 zł/2 szt.

DAX SUN OCHRONNE MLECZKO DO OPALANIA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCE SPF 30

Jeśli czytacie mnie od dłuższego czasu to pewnie się domyślacie, że mi się nie przyda, bo się nie opalam :D Wydaje mi się, że koniec sierpnia to już trochę zbyt późny moment na umieszczanie tego typu produktu w pudełku. Ale będę próbowała znaleźć mu nowego właściciela, bo termin jest do wiosny 2025, więc nowego sezonu nie doczeka..

Cena sugerowana: 45,99 zł/150 ml

ZIAJA MED KURACJA NAWILŻAJĄCA MOCZNIK 15% KREM DO STÓP

Jeszcze nie miałam okazji używać produktów z serii Ziaja med. Zresztą nie będę ukrywać... pielęgnacja stóp nie jest moją mocną stroną. Ale może właśnie obecność tego produktu zmobilizuje mnie do zadbania o tą partię ciała :D Krem zawiera wysoką zawartość mocznika, więc świetnie nawilży i zregeneruje nawet bardzo suchą skórę.

Cena sugerowana: 18,75 zł/100 ml

Aloha flamingo to kolejna udana i różnorodna edycja pudełka Pure Beauty! Tym razem nie mam żadnych problemów by wybrać moje TOP 3 box'a :D Będą to: serum do twarzy Stars From the Stars, hydrolat Aloesove i żel do mycia twarzy Himalaya. Ale bardzo chętnie przetestuję też maskę na oczy Clarena, olejek do ust Rimmel czy balsam do ciała Uriage.

Wartość edycji to aż 667 zł, a box można było zamówić na stronie Pure Beauty za 114 zł! Widzę, że ta edycja jest już niestety wyprzedana (czemu się nie dziwię), ale warto polować na kolejne. Jak widać wartość znacznie przewyższa cenę pudełka :)

Jak oceniacie zawartość sierpniowej edycji? Co najbardziej wpadło Wam w oko?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

5 komentarzy:

  1. przepiękne opakowanie i świetna zawartość, udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna zawartość i zdecydowanie polecam ten hydrolat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna zawartość, bardzo zachęcający box. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawartość! Niektóre kosmetyki już mi mignęły na blogach i mam już swoich faworytów do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!