Obserwatorzy

Myślę, że wrzesień każdemu kojarzy się z powrotem do szkoły. Pod koniec sierpnia otrzymałam box 'Back to school' stworzony we współpracy Pure Beauty i Garnier. Jego zawartość przygotuje naszą skórę i włosy do powrotu do codziennej rutyny po wakacjach.

Szata graficzna jak zawsze nawiązuje do motywu przewodniego. Myślę, że pudełko idealnie sprawdzi się do przechowywania szkolnych przyborów czy innych drobiazgów.

Całość została pięknie zapakowana ♥ A co kryło się w środku?

GARNIER PURE ACTIVE SERUM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM

Czarne serum ze skoncentrowaną 4% formułą niacynamid + AHA + BHA jest mi dobrze znane. Pisałam nawet w minionym miesiącu o nim recenzję. Jest idealne dla skór problematycznych i trądzikowych, ponieważ widocznie redukuje niedoskonałości i przebarwienia. Przy dłuższym używaniu koloryt cery staje się bardziej wyrównany. Co ważne mimo swojego czarnego koloru nie brudzi skóry - nie zostawia po sobie śladów i szybko się wchłania.

Cena sugerowana: 49,99 zł/30 ml

GARNIER PURE ACTIVE NAWILŻAJĄCA EMULSJA OCZYSZCZAJĄCA

Obecność tego produktu bardzo mnie ucieszyła, bo jest to jeden z moich ulubieńców tej marki! Jak na emulsję świetnie się pieni i bardzo dobrze oczyszcza cerę, a przy tym jest delikatny. W składzie znajdziemy ceramidy, glinkę i kwas hialuronowy. Mają one za zadanie minimalizować rozszerzone pory i nierówności, przy zachowaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia. Jego recenzję znajdziecie w tym poście.

Cena sugerowana: 36,99 zł/250 ml


GARNIER PURE ACTIVE BHA + NIACYNAMID FLUID PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM DO TWARZY Z SPF50+

Do kompletu do serum i emulsji mamy fluid przeciw niedoskonałościom SPF50+. Fajnie, że znalazł się w pudełku na koniec lata - ku przypomnieniu o ochronie przeciwsłonecznej przez cały rok :) Dzięki zawartości kwasu BHA i niacynamidu idealnie sprawdzi się do skór problematycznych pomagając niwelować niedoskonałości, rozszerzone pory i przetłuszczanie cery. Oprócz tego ma on matujące wykończenie i lekką konsystencję nie obciążającą skóry.

Cena sugerowana: 64,99 zł/40 ml

GARNIER FRUCTIS GOODBYE DAMAGE KERATIN FILLER ODBUDOWUJĄCY TREATMENT DO WŁOSÓW - KURACJA ODBUDOWUJĄCA OD ZEWNĄTRZ DO SPŁUKIWANIA

Nie zdążyłam jeszcze wypróbować tego produktu, ale jestem bardzo ciekawa tej odżywki! Jak tylko zużyję co mam otwarte to biorę się za testy! Formuła jest wzbogacona 19% keratynowym kompleksem odbudowującym. Przenika on przez powierzchnię włosa wypełniając i odbudowując włókna oraz domykając łuski włosów. 

Cena sugerowana: 22,99 zł/200 ml

GARNIER FRUCTIS GOODBYE DAMAGE SZAMPON ODBUDOWUJĄCY

Z tej samej serii co kuracja mamy również szampon do włosów - jeden z najpopularniejszych produktów tej marki :) Jego obudowująca formuła łączy ekstrakt z olejku amli i płynną keratynę, które odbudowują powierzchnie włosów i uzupełniają ubytki spowodowane stylizacją. Szampon działa regenerująco i odżywia włosy na całej długości.

Cena sugerowana: 17,99 zł/400 ml

Wśród zawartości box'a znalazłam produkty do pielęgnacji cery z serii Pure Active, które idealnie sprawdzą się przy niedoskonałościach i nadmiernym przetłuszczaniu cery. Natomiast produkty do włosów z serii Goodbye Damage dedykowane do przesuszonych, puszących się i zniszczonych pasm przywrócą ich dobrą kondycję.

Wszystkie produkty z box'a są mi znane, chociaż nie wszystkie miałam okazję wypróbować jak np. kurację odbudowującą do spłukiwania. Nie mogę się doczekać jej testów! Bardzo cieszy mnie również obecność emulsji do mycia buzi, którą uwielbiam ♥

Dziękuję marce Garnier i ekipie Pure Beauty za kolejną cudowną niespodziankę!

Jak oceniacie zawartość tego pudełka? Widzicie tutaj swoich ulubieńców?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

3 komentarze:

  1. Świetna grafika pudełka idealnie nawiązująca do tematyki! Muszę kiedyś wypróbować tą emulsję oczyszczająca oraz fluid przeciw niedoskonałościom :) Pozostałe produkty również brzmią ciekawie! Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze świetny zestaw od tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny box! Same ciekawe i mam wrażenie, że polecane produkty. Sama najbardziej chciałabym poznać emulsję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!