Obserwatorzy

Heej! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym lakierem do paznokci z mojej kolekcji. Jak możecie zauważyć staram się w każdym tygodniu pokazać Wam jakiś lakier. Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam to i lubicie takie posty tak samo jak ja :) W końcu to głównie dzięki nim mogę poznać kolejne perełki, które potem zasiedlają moją kolekcje.
Tym razem pokaże Wam piasek wibo z ubiegłorocznej limitki candy shop. Kolor jaki posiadam to numer 4 :)

 

Lakier znajduje się w klasycznej szklanej buteleczce, jeszcze w starej wersji.. Jego pojemność to 8,5 ml.
 Jak już wspominałam mój egzemplarz ma numerek 4. Jest to piękny piaskowy, czysty i mój ulubiony fiolet! :)
Pędzelek jest wygodny w użyciu, chociaż wąski. Nie mamy problemu z pomalowaniem paznokci, bowiem konsystencja jest idealna - nie gęsta, ani nie za rzadka. Nie wylewa się nam on na skórki :)
Kryje standardowo po 2 warstwach i wysycha także szybko.
 Ze zmywaniem nie ma większego problemu - wystarczy przytrzymać dłużej wacik ze zmywaczem.. Jak na piaskowe lakiery przystało trzyma się dość dobrze i względnie długo. Minusem jest jedynie to, że jak wszystkie lakiery o takiej strukturze łatwo się brudzi..
Na paznokciach prezentuje się tak:

 Nie wiem jak Wam ale mi się ogromnie podoba! :)

Z serii candy shop oprócz mojego fioletu były dostępne jeszcze 3 inne kolory. Chociaż jak dla mnie były one bardzo podobne, bo była to taka brzoskwinia i dwa odcienie róży.
Nie mam pojęcia czy są jeszcze dostępne, ale chyba nie. W tym roku do Rossmanna weszła nowa seria Garden - także piaskowa i część kolorów jest podobna do serii sprzed roku.. Nawet numer 1 nie wiem czy nie jest identyczny jak mój :D Jeśli któraś z Was go ma dajce znać czy nie jest podobny :)
Ich koszt to około 7 zł, jak wszystkie piaski wibo.

Jak Wam się podoba? Macie u siebie jakieś kolory z serii candy shop? 


Ps. Mogę już oficjalnie napisać - matura zdana! :)


44 komentarze:

  1. To chyba ten, który ja Ci wysyłałam nie, czy mi się coś pokićkało? Fajnie, że Ci się podoba, jak tak na niego patrzę u Ciebie to śliczny ten fiolet, chyba muszę sobie zakupić jakiś taki odcień, bo co ktoś pokazuje delikatny fiolet to mam ochotę.
    Gratuluję matury! Wiedziałam, że zdasz nie było przecież innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! :-) Chociaż brzoskwiniowy z tej serii bardziej bym u siebie widziała, ale ten prezentuje się ślicznie! :D Kolor jak milka :-) Mam taki kolorek, ale o kremowym wykończeniu :D

    Oficjalnie - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem który :D brzoskwinia jest tez teraz w tej serii garden z tego co pamiętam :)

      :**

      Usuń
    2. a wiesz nie planuję kupna żadnych lakierów, bo po powrocie z pracy planuję zakup Semilaców :D

      Usuń
  3. ale świetny efekt, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, kojarzy mi się z bzem. Gratuluję zdania matury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się kojarzy z fioletową krową Milką :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam dzisiaj w R. perfumowane lakiery z Wibo! :D Widać było, że ktoś odkręcał- pewnie chciał powąchać. :D Kolory są bardzo ładne, wiosenne, ale mam za dużo lakierów. Muszę je policzyć, ale aż się boję. :D
    Mam zamiar dzisiaj malować paznokcie, ale nie wiem na jaki kolor... To straszne! :D

    P.S nie ma to jak komentarze na temat. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie ciekawi jak to jest z tym zapachem :D

      hahah :D na temat czy nie i tak je lubie :D

      Usuń
  7. Gratuluję zdanej matury! :*
    a jeśli chodzi o lakier, to za każdym razem, gdy go widziałam, to od razu nabierałam ochoty na Milkę :D niestety nie kupiłam go, gdy był w sprzedaży, ale rzeczywiście przyjrzę się tej serii Garden :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      hahah :D To może dlatego nie kupowałaś? :D

      Usuń
  8. Z tej kolekcji mam różowy lakier i bardzo go lubię, ale za niedługo pewnie go wyrzucę bo już zrobił się ciągnący... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :o Mój nie, chociaż mam go już z rok dobry to dalej jest taki sam jak na samym początku :)

      Usuń
  9. ja mam różowy, neonowy, ale źle się czuję w takich intensywnych kolorach ;(
    ten dużo bardziej mi przypadł do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jeśli chodzi o neonowe lakiery :) Zdecydowanie bardziej wolę pastele :)

      Usuń
  10. piękny, uwielbiam lakiery piaskowe. zapraszam do siebie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze ale wygląda bosko! :)
    Kochana opowiadaj jak matura a nie :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękny odcień :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny!
    Gratuluję zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten sam kolor ale niestety już się skończył. :( Uwielbiałam go.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się, ja kocham taki piaskowy efekt bez drobin, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest naprawdę świetny! I kolor i tekstura :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny przyjemny kolor, matura do przodu! super gratuluję, to ważna rzecz w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ejj cudny jest! A przyznam, że rok temu wcale mi się nie podobał jak go oglądałam w Rossmannie :-p Teraz bardzo mi się podoba, no i muszę przyznać, że cudny jest! Dzisiaj akurat nosiłam róż z tej serii ;-)
    Gratuluję zdania matury - wiedziałam, że się uda :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mialam ten lakier i jeden z rozowych i zgadzam sie z tym co napisalas ;) gratuluje zdanej matury!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zdania Matury! :) A co do lakieru: kolor nieziemsko piękny, jednak wolę lakiery bez tego piaseczku. Wolę, kiedy mój paznokieć jest gładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go muszę kupić koniecznie :)
    Zapraszam do mnie i do obserwacji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi there, its fastidious paragraph on the topic of media print, we all understand media is a fantastic source of data.


    my website facebook

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, fajnie się prezentuje. Gratuluję jeszcze raz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor ladny ,ale nie lubie tego efekty na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny! Ja mam teraz czerwonego piaska z wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!