Obserwatorzy

Cześć!
Nie wiem jak na Was, ale na mnie obecna pogoda wpływa ogromnie demotywująco - nic mi się nie chce :D Chociaż lubię lato i ciepłą pogodę wakacyjnych miesięcy to na dłuższą metę może ona być nieco męcząca.. Ale w końcu się zebrałam w sobie i mam dla Was kolejny lakier do pokazania! :)
Jest to jeden z nowszych nabytków, bo niedawno dostałam się do testowania kosmetyków u Gosi i dzisiejszy bohater znajdował się m.in w paczce :) Przy okazji dziękuję Ci jeszcze raz Gosiu za zaufanie i wyróżnienie. Które swoją drogą bardzo mnie ucieszyło! :) 
Całą zawartość paczki będziecie mogły zobaczyć na końcu wpisu. 
Ale najpierw co nieco o lakierze :) 

Lakier znajduje się w szklanej buteleczce z plastikową zakrętką. Jego pojemność to 5 ml - jest to więc maluszek :) Dla mnie taka pojemność jest idealna - umożliwia wykończenie lakieru do końca, zanim zgęstnieje. 
Co zwróciło moją uwagę w 'opakowaniu' to skład umieszczony na nakrętce - raczej nie spotka się go na lakierach. Plus dla producenta! :)

Konsystencja emalii należy do tych rzadszych, ale nie spływa nam na skórki. Dobrze pokrywa się nim płytkę także dzięki pędzelkowi. Jest on średni, ale dość precyzyjny :) Już po pierwszej warstwie można uzyskać całkiem niezłe krycie. Jednak kolor nie jest głęboki, nieco bardziej malinowy niż czerwony. Po drugiej warstwie jest idealnie.
Dość szybko wysycha on na naszych paznokciach - jak większość lakierów w taką pogodę zresztą. Co do trwałości - tutaj moje paznokcie nie są zbyt dobrym wyznacznikiem, jak już nie raz wspomniałam. Bowiem część z nich nadal się rozdwaja nieco.. Ale na paznokciach w dobrym stanie wytrzymał mi 3 dni bez odprysków, po tym czasie go zmazałam.
Mój egzemplarz ma numer 574, jest to jak już wspomniałam czerwień. Jest ona dość ciemna, jednak nie tak bardzo głęboka jak lubię. Mimo to całkiem mi się podoba! :)
Na paznokciach zaraz będziecie mogły go zobaczyć.. Dodam tylko, że zdj. nie wyszły mi najlepiej, bo zrobiłam je tylko dzień po pomalowaniu. Potem zapomniałam już całkowicie o tym, a jak sobie przypomniałam to nie były już w idealnym stanie. Musicie mi to wybaczyć dzisiaj :)
Jak pomaluję kiedyś jeszcze paznokcie tym lakierem postaram się pamiętać o zmienieniu tych zdjęć na zrobione w lepszym oświetleniu :)

Koszt lakieru to ok. 6 zł.

Obiecana cała zawartość paczki:
O czym macie ochotę następnie przeczytać?
Jak się Wam podoba lakier? :)

Ps. Chyba nie muszę mówić, iż fakt, że otrzymałam produkt do przetestowania nie wpłyną na moją ocenę!? :)

29 komentarzy:

  1. Lakier bardzo ładnie się prezentuje, chociaż ja nie przepadam za czerwienią na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na czerwień muszę mieć ochotę :) Wolę pastele na co dzień częściej.

      Usuń
  2. Mam go! Tzn. niestety nie nadaje się już do użytku, bo zgęstniał, ale bardzo go lubiłam, podobał mi się ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek :) Klasyka nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio postawiłam na czerwień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, intensywna czerwień. Kiedyś namiętnie malowałam paznokcie na czerwono, a teraz to najchętniej tylko odcienie nude i pastele :p nie wiem czemu mi się tak pozmienialo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pasteli to też sama często na nie stawiam :)

      Usuń
  6. dla mnie czerwień jest zbyt elegancka na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie kolory, z tej firmy jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Jak pomaluję kiedyś jeszcze paznokcie tym lakierem' - hahaha.. :D
    jak dla mnie idealny kolorek! :-) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem :D 'Kiedyś' bo mam kilkanaście lakierów, że co kilka tygodni/miesięcy do nich wracam :)

      Usuń
    2. haha no śmieje się, że taki fajny ale jak to lakieromaniaczka, ma mnóstwo innych i mimo, że jest fajny to będziesz malowac ciągle innymi :D
      wiem, bo sama mam ich trochę i też mi się zdarzały takie sytuacje :D

      Usuń
  10. Cudowny kolor. :D Coś w podobie, może z nieco większym połyskiem mam z Astora. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tę serię lakierów, dość dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny kolor, mam kilka lakierów z tej serii eveline i uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny odcien czerwieni, jestem na tak ;) a i swietna zawartosc paczuszki, zazdroszcze balmi! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten lakier! Oprócz głębokiego koloru musze powiedzieć że dość długo sie trzyma :)
    _________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. następną w kolejcę chcę maskę do face ujrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor piękny! Mam peeling w którym się normalnie zakochałam i posiadam też ten krem z Eveline ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  17. I loved as much as you will receive carried out right here.

    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get bought an nervousness over
    that you wish be delivering the following. unwell unquestionably
    come further formerly again since exactly the same nearly
    a lot often inside case you shield this hike.

    My blog post - facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, kobieca czerwień :) Takiego lakieru nie może braknąć u żadnej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakier cudny, z resztą wiesz jak bardzo kocham te buteleczki, ale kochana jak mi się podoba Twój kształt paznokci ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czerwone lakiery :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!