Obserwatorzy

Cześć :)
W tym tygodniu wyjątkowo nie przychodzę do Was jak zawsze w ramach lakierowego postu z prezentacją lakieru.. Na dzisiaj przygotowałam post, który mam nadzieje rozpocznie nową serię na blogu :) PaznokciowyMIX - czyli 5 moich ostatnich zdobień paznokci. W pierwszym odcinku określenie 'ostatnich' należy brać z przymrożeniem oka. Bowiem najstarsze mani jest chyba z początku roku - stycznia :D
Mam nadzieję, że kolejne odcinki będę pojawiać się w miarę regularnie. Będę chciała pokazywać Wam tutaj różne zdobienia i techniki. Jedne udane, drugie mniej.. W dzisiejszej części większość mani była moją pierwszą próbą w różnych metodach zdobienia paznokci. 
Ale już nie przedłużam - jeśli jesteście ciekawi co mam Wam do pokazania zapraszam dalej! :)


1. Brokatowe holo
Na początek dość proste i skromne zdobienie z brokatowymi niteczkami holo. Pierwsze spotkanie z sypkim brokatem, którego się obawiałam początkowo, ale dość fajnie wyszło. Nawet mimo krótkich paznokci :) Dość długo brokat się trzymał i fajnie połyskiwał - będę wracać! Zwłaszcza, że mam kilka kolorów tych niteczek holo.. :)



 2. Brokatowy mix
Tutaj taka mieszanka, stworzona przy użyciu tasiemek. Jak na pierwsze spotkanie i próby z nimi chyba wyszło przyzwoicie :)


 3. Azteckie mani
Tutaj jedyne zdobienie w tym zestawieniu - stworzone przy użyciu farbek akrylowych. Wyszło trochę koślawo, ale jak na pierwszy raz można to wybaczyć jeszcze :P Kolejny pierwszy raz.. i nie wiem czy nie ostatni jak na razie. Bo mimo, że bardzo spodobało mi się malowanie wzorków farbkami to już mi one zaschły :( Muszę kupić chyba nowe - tym razem w tubkach. Chyba, że macie jakieś sposoby na przyschnięte farbki? - będę wdzięczna za każde rady.


4. Fioletowy gradient
Tu mamy koncertowy gradient :) Jego chyba najmilej wspominam - nie tylko ze względu na wydarzenie, ale i najbardziej jestem z niego zadowolona. Jeśli chodzi o mani przedstawione w tym poście. Prób gradientowych było w końcu już kilka, więc moim zdaniem nawet już mi to wychodzi :)


5. Niebieski saran wrap
Najnowsze mani i pierwsza próba w nowej technice. Nie wyszło idealnie, bo nawet top coat mi bąbelkował.. Ale na pewno będą kolejne próby, bo spodobała mi się ta metoda :)

Tak wyglądała pierwsza piątka :) Chyba po niej od razu widać jaki jest mój ulubiony kolor :D

Spodobało Wam się coś? Które mani przypadło Wam najbardziej do gustu? :)

31 komentarzy:

  1. 2 i 4- cudo! zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. brokatowe zdecydowanie najfaniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokatowy mix mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie i trzecie - jestem zakochana! :D szczególnie w tych brokatowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż ciężko wybrać, wszystkie mi się podobają! Muszę przemalować swoje paznokcie, bo już się trochę pozdzierały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Przepiekne! Pierwsza propozycja jest cudowna!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, wszystkie piękne! Ale chyba drugie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Numer 1 podoba mi się zdecydowanie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie lubię takie kolory na paznokciach! Fiolet i błękit:) Szczególnie dwa ostatnie zdobienia są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, najbardziej podoba mi się druga stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo lubię brokaty na paznokciach, dlatego moim faworytem jest brokatowy mix, ale i fioletowy gradient jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fioletowy gradient super wszedł :)) numer 2 też super!

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 i 5 to chyba moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. te niteczki holo są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyżby to był fiolet? :D titiriti :D a ja akurat średnio go lubię, wolę róże :D i liczę, że pojawi się różowy u Ciebie w next poście :D
    Wszystkie super i wszystkie bym nosiła :D ale mój numer jeden to dwójka! :D Cudne są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie neonowe? hehe :D Postaram się - z dedykacją dla Ciebie haha :D
      Je chyba jako jedyne widziałaś też? :) Mi tam nie podoba się kształt paznokci już :D 4 jak dla mnie najlepiej mi wyszła :)

      Usuń
    2. Tak, tak, tak :D Super :D
      Tak, tylko te widziałam wcześniej :D

      Usuń
  16. Wszystkie fajne, ale dwa pierwsze *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie fajne! Ale dwa pierwsze chyba najlepsze ! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Brokatowe holo miażdży! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie mi się podobają a najbardziej chyba pierwsze 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie pierwsze dwa najładniejsze, w tym pierwszym naprawdę ślicznie to wygląda no i ładny lakier. Drugie już jest takie komplikejted i bardziej zaawansowane, przynajmniej jak dla mnie hahaha. Ale naprawdę fajnie Ci wyszło.
    Super pomysł na post generalnie, jak ustukasz więcej zdobień to pewnie, że wrzucaj takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam jak spodobały mi się wtedy te niteczki :) I całkiem spoko na krótkich paznokciach nawet wyglądają jak dla mnie :) Dziękuję kochana! :)

      Usuń
  22. najbardziej mi się podobają paznokcie z 5 zdjęcia :)
    zapraszam do mnie i pozdrawiam!
    http://chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. brokatowy mix ♥
    p.s. lakier ciągle jest dostępny w tej cenie, kilka innych odcieni również

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie odkryłam, że mnie też się nie wyświetlały Twoje posty :/ ale już zaobserwowałam na nowo, może to pomoże :) 2 to mój ulubiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie. W sumie to wszystkie mi się podobały, a najbardziej.... 2 i 4 i 5. Nauczysz mnie gradientu Nigdy nie robiłam, a nawet ombre chciałam zrobić, a nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie zdobienia mi się podobają, chociaż gradient wyjątkowo - bardzo fajnie ci wyszedł! :)
    Ja kiedyś się za to zabrałam, ale wyszła...tragedia :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie śliczne ale brokatowy mix prowadzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!