Obserwatorzy

Heej! :)
Pewnie nie ma już osoby, która nie słyszała o zbliżającej się promocji w Rossmannie :D Pojawiło się już sporo postów z kosmetykami, które warto kupić na tejże promocji. Początkowo i ja zastanawiałam się nad taką listą, ale w końcu wpadłam na pomysł stworzenia ankiety. Dzięki czemu wspólnie stworzymy listę produktów, na które warto zwrócić uwagę. Nie tylko ja, ale także i Wy będziecie mogły poznać produkty godne uwagi i wszystko będzie w jednym miejscu :)
Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba i pomożecie mi w jego realizacji uzupełniając ankietę swoimi typami.. Produkty podzieliłam kategoriami, co ułatwi mi późniejsze utworzenie listy z wynikami. Jeśli nie macie nic do polecenia z danego typu produktów zostawcie po prostu puste miejsce.. Post z naszymi odpowiedziami ukaże się najprawdopodobniej za tydzień, przez nawał nauki jaki będę miała przez najbliższe dni.. Jednak w razie czego zdążycie skorzystać jeszcze z I tury promocji, bo pojawi się on przed jej zakończeniem :)

Tyle chyba ze wstępnych informacji, zapraszam do wypełniania ankiety :)


Jeszcze na koniec harmonogram promocji dla przypomnienia:

Czekam na Wasze odpowiedzi i z góry za nie dziękuję :)

Miłego weekendu!


11 komentarzy:

  1. ja może się skuszę na 2 i 3 tydzień, bo w ostatnim czasie nie używam już żadnych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedziałam :D krótko, bo się spieszę i tylko to co przyszło mi na szybko do głowy :D czekam na wyniki, może coś wpadnie mi w oko :)
    Ja planuję na pewno coś do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypełnione :) fajny pomysł :) raczej wiem co kupię, bez z szaleństw, ale może ktoś poleci coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem wyników :D Ja mam skromną listę zakupów, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skuszę się na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł z tą ankietą - wypełniona i czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzieliłam się swoimi ulubieńcami, czekam na wyniki ankiety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak będzie wyglądała twoja lista

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszłam na promocje, ale tylko się zdenerwowałam. Godzina 11, w sklepie tłumy - młodzież szkolna - przerwa, wagary? Starsze kobitki pchające się łokciami, babeczki z dziećmi z wózkami, jedna mi niemal po nodze przejechała. Miałam takie nerwy, że w sumie nic nie kupiłam z tego, co zamierzałam. Wszystko ubabrane, a ludzie się rzucają jakby za darmo było, ehh zero kultury ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!