Obserwatorzy

Cześć :)
Dzisiaj jak co miesiąc zapraszam Was na przegląd ostatnio oglądanych filmów i czytanych przeze mnie książek. Będzie też trochę muzyki, która wpadła mi w ucho :)

Muzyka
Dawid Podsiadło - Forest
Piosenka miesiąca! :D Mocno wpada w ucho, do tego mega klimatyczny i genialnie zrobiony teledysk ♥ Baardzo mi się spodobała, jak i kilka innych kawałków z nowej płyty.. Zresztą samego Dawida także lubię :)

Tabb & Soun'N'Grace - Na pewno
Mocno pozytywna piosenka, także wpadająca w ucho :) Chyba wstawiałam nawet Wam kiedyś jej angielską wersję - ta jest równie dobra, jeśli nie lepsza.. :)

Jonas Blue - Fast car 
Kawałek, który wpadł mi w ucho podczas jazdy autobusem na uczelnie i teraz w sumie z nią mi się kojarzy :D


Filmy
http://www.filmweb.pl/film/Chloe-2009-500688
Chloe
Zazdrosna kobieta wynajmuje młodą call-girl, by sprawdzić lojalność swojego męża..
Jako thriller - bardzo przeciętny, słaby.. Jako dramat może być, ale i tak dla mnie mega przewidywalny.. Do tego J. Moore --> wiem, że wiele osób ją lubi, a ja na przekór - nie przepadam. Podsumowując --> bez szału :D

http://www.filmweb.pl/film/Pami%C4%99taj+o+niedzieli-2013-684332
 Remember Sunday
Gdy Molly poznaje Gusa jest przekonana, że w końcu odnalazła odpowiedniego mężczyznę. Jednak Gus wydaje się być rozkojarzony.. Okazuje się, że od kiedy mężczyzna cierpi z powodu tętniaka mózgu, stracił pamięć krótkotrwałą. Każdego dnia jego życie zaczyna się na nowo. Codziennie widząc Molly próbuje przypomnieć sobie kim ona jest i zakochać się w niej na nowo.
Bardzo przyjemny film, ciepły i taki... uroczy, jeśli wiecie co mam na myśli :) Bardzo szybko się go ogląda, chociaż nie jest do końca lekką komedią romantyczną... Warto obejrzeć jeśli lubicie taki gatunek :)

http://www.filmweb.pl/Niepokoj
Niepokój 
Nastoletni Kale, skazany na areszt domowy, zaczyna podglądać swoich sąsiadów. Stwierdza, że obok niego mieszka morderca..
Nie jest to może jakiś mocny thriller trzymający w napięciu, ale ogląda się go całkiem przyjemnie :) Mi osobiście nawet przypadł do gustu, jest dość ciekawy i nie zauważyłam nawet kiedy się skończył.. Ale jeśli liczycie na coś mocnego i na prawdę dobrego możecie być zawiedzione. Możliwe, że nawet już go widziałyście, bo nie jest to nowość, sama miałam wrażenie, że oglądam go po raz drugi.. :D

 Ugotowany
Adam Jones gromadzi doborową załogę, by stworzyć najlepszą restaurację na świecie.
Film, który pozytywnie mnie zaskoczył. Początkowo jakoś nie miałam w planach go oglądać, ale z czasem jak czytałam pozytywne opinie o nim - skusiłam się. Oglądało go się bardzo przyjemnie i wcale się mi nie dłużył. Porównać można go na coś pomiędzy, życiem od kuchni, a Ratatuj - z tym, że Ugotowany jak dla mnie jest ambitniejszym filmem.. Opowiada nie tylko o gotowaniu, ale przyjaźni, stosunkach międzyludzkich, dążeniu do celu i spełnianiu swoich marzeń. Jeden z lepszych filmów jakie widziałam w ostatnim czasie, do tego lubię aktora grającego główną rolę :D

http://www.filmweb.pl/film/Stoker-2013-583064
Stoker
Po tajemniczej śmierci ojca do domu Indii i jej niestabilnej emocjonalnie matki wprowadza się nieznany dotąd wujek, którego dziewczyna podejrzewa o złe intencje..
Film, który należy do gatunku tych filmowych pozycji, które ciężko ocenić obiektywnie po obejrzeniu.. Na pewno nie jest on dla wszystkich - mi osobiście nie przypadł do gustu, ale wysokie oceny mówią, że na prawdę sporej ilości osób się podobał.. Być może liczyłam na coś innego, + za klimat i na tym kończą się pozytywy jak dla mnie.. Aczkolwiek tak jak wspominałam Wam akurat może się spodobać. Sama określiłabym go na taki z gatunku psychicznych dość nie rzeczywistych historii.. 

Serial
http://www.filmweb.pl/serial/Singielka-2015-747666
Po mimo wielkiego zapierania, że nie będę zaczynać nowego serialu uległam po wielu pozytywnych opiniach i poleceniach koleżanek :D Nie wciągną mnie może tak mocno jak wspominany w poprzednim przeglądzie teen wolf, ale lubię go sobie włączyć do robienia rzeczy na uczelnie np. :) Całkiem przyjemnie się go ogląda chociaż jestem dopiero koło 40 odcinka..

Książki

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/194827/szczescie-w-cicha-noc
Szczęście w cichą noc
Gdybym miała określić tą książkę w kilku słowach powiedziałabym, że jest krótka, lekka, ciepła i przyjemna. Nie było szału, bo nawet na początku nie zachwyciła mnie niczym. Jednak później okazała się bardzo ciepłą książką w klimacie świąt.. Bożego Narodzenia :D Może właśnie gdybym czytała ją w okresie ich trwania jakoś bardziej by do mnie przemówiła. Tak to była po prostu okej - tak do jednorazowego przeczytania :) Nie zapada jakoś bardzo w pamięci, ale czytało mi się ją bardzo szybko i przyjemnie :)

Znacie coś z moich marcowych pozycji? 
Może widziałyście jakiś film warty polecenia ostatnio? Chętnie poznam Wasze typy :)

Miłego weekendu :)

29 komentarzy:

  1. Stoker - tak, bardzo dziwny i psychiczny film. Reszty pozycji niestety nie znam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nie jestem jedyna, której nie przypadł do gustu? :D

      Usuń
  2. Miałam obejrzeć ugotowanego i ciągle mi nie po drodze :D
    Singielkę też oglądam ! I nie martw się w końcu Cię w ciągnie :D Na początku też tak oglądałam, bo oglądałam, a teraz codziennie muszę obowiązkowo !
    Ciekawa jestem tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinien Ci się spodobać :D
      Znaczy się jakby mnie nie wkręciła to bym nie oglądała :D Ale raz mi się podoba i wgl oglądam kilka odcinków, ale potem przez kilka kolejnych nic się nie dzieje :D ale fajny ogólnie :)

      Usuń
  3. Znam książkę - czytałam ją w lato, więc nie czułam klimatu, ale i tak była OK :D
    "Chloe" oglądnęłabym ze względu na Liama, którego ubóstwiam <3 Interesuje mnie również "Stoker" i "Niepokój" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok - ani zła ani wybitna jak dla mnie :D Tylko okej :DD
      Widzę, że trillerowe klimaty :D Mi akurat pozostałe filmy bardziej przypadły do gustu, aczkolwiek niepokój jest całkiem niezły :)

      Usuń
  4. "Niepokój" mi się podobał, nie trzymał jakoś szalenie w napięciu, ale miło mi się go oglądało. Jeśli chodzi o książki to dopiero przeczytałam Dziewczynę z pociągu i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem fajny - zgadzam się z Twoją opinią :) O widzisz, mnie nie przekonała do końca chociaż zła nie była ;)

      Usuń
  5. W końcu ktoś, kto też nie lubi Julianne Moore :D Np. totalnie zrujnowała mi film "Don Jon"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D Powiem Ci że nie widziałam, ale psuje mi oglądanie każdego filmu z nią :D

      Usuń
  6. Koniecznie muszę obejrzeć " Ugotowany" nie trafiłam na ten film ale na pewno to zmienię :)) Chloe.. uwielbiam (widziałam 4 razy) jest niesamowity ale gra tam 3 aktorów których wielbię :)) Singielka mnie nie porwała :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugotowany jak najbardziej polecam :) Mnie ani aktorzy nie porwali (a wręcz przeciwnie :D) ani fabuła - więc wiesz.. :D

      Usuń
  7. Kilkoma tytułami mnie zainteresowałaś :) Uwielbiam piosenkę "Na pewno" :) oraz oglądam Singielkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piosenkę 'na pewno' znam, 'forest' dopiero teraz odsłuchuję, całkiem przyjemna, filmy do obejrzenia, a singielkę oglądam od samego początku, od czasów brzyduli nie oglądałam żadnego serialu tvn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Singielkę oglądam od pierwsze odcinka i jest na prawdę świetnym serialem, ale mam wrażenie, że im dalej brniemy tym akcja jest zbyt rozciągana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w sumie to zauważyłam a jestem dopiero w mniejszej połowie :D

      Usuń
  10. Świetny wpis !

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O, trzecie nutka wpadła mi w ucho :-)

    "Pamiętaj o niedzieli" - tak jak pisałam, podobał mi się i zgadzam się z Tobą :)
    Za to "Ugotowanego" mam ciągle w planach obejrzec :) A może i na ten pierwszy się skuszę, mimo że Cię nie zachwycił :D No zobaczę :D
    Singielkę ogląda nałogowo moja siostra, ale mnie się nie podoba:p i nawet nie wgłębiam się w temat:)
    A co do książek, to w końcu wypożyczyłam jakąś z biblioteki, to może uda mi się coś przeczytac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy to thriller - lubisz takie? :DD
      Dla mnie jest okej ani nie ma szału, żeby oglądać odcinek za odcinkiem ani nie jest źle - o tak do robienia czegoś na uczelnie akurat :D
      jaką, jaką? :)

      Usuń
    2. Opis fajny, a czasem i thriller wciągnę :p
      A kilka mam, a czytam zobaczysz co, w przeglądzie bo już nie będziesz miała niedługo po co wchodzic :D :D

      Usuń
  12. Ja ostatnio totalnie nie mam czasu na filmy ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. muzykę slucham, a filmy dodaję do listy do obejrzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi "Stoker" bardzo się podobał. Dość pokręcony, ale lubię tego typu kino :D

    Zapraszam, polne-maki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie 3 piosenki jakie zamieściłaś - uwielbiam :) Z filmów nie widziałam jeszcze żadnego, ale chętnie je obejrzę w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!