Obserwatorzy


Hej! :)
Wracam do Was, jak obiecałam po krótkiej przerwie i to nie z byle jakim postem :D
Już dawno nie pojawiła się u mnie prezentacja lakierów.. Dlatego dziś chciałabym przedstawić Wam mój pierwszy lakier firmy my secret :) Początkową wizją tego postu miało być pokazanie Wam go w porównaniu z lakierem wibo. Ale jako, że pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć lakierom z takimi efektami posłużę się wcześniejszymi zdjęciami z lata chyba jeszcze, a małe porównanie zrobię może kiedy indziej :) I tak będzie dużo zdjęć! :P
Zaczynamy!


 Lakier znajdujemy w charakterystycznej dla tej firmy kwadratowej buteleczce. Jej pojemność to 10 ml. Co możemy odczytać dzięki informacjom zawartym na tylnej części buteleczki. Duży plus za białe napisy! (W porównaniu np. do wibo tu możemy coś odczytać, a tam nawet jakby chciał nie ma jak - czarne napisy na czarnym lakierze nie są dobrym pomysłem).
Mój egzemplarz ma numer 172 i wdzięczną nazwę - Blue Sparks. Jak dla mnie idealnie opisuje lakier. W czarnej bazie bowiem mamy zatopione mnóstwo niebieskich i zielonych brokatowych mieniących się drobinek :) Zobaczcie tylko jak pięknie się mienią w buteleczce:
Jeśli chodzi o sprawy techniczne - początkowo obawiałam się trochę kształtu nakrętki. Jednak mimo tego, że jest kwadratowa nie sprawia problemu. Pędzelkiem także operuje się dobrze, lakier nie wylewa się na skórki. Ma idealną konsystencję, kryjącą po 2 warstwach :)
Wysycha jak przystało na lakiery piaskowe bardzo szybko i trzyma na paznokciach się także dłużej niż zwykłe lakiery. Ze zmywaniem mogą być problemy - wiadomo, przez brokat i formułę lakieru. U mnie przy tej czynności dobrze sprawdza się baza peel off, czy zmywacz w gąbeczce :)

Czas na prezentację lakieru, czyli najważniejszą część: 
Tak prezentuje się w cieniu, a w słońcu? Wygląda jeszcze lepiej!

I jeszcze kilka ujęć :D
Nie wiem jak Was, ale jak dla mnie efekt jest jak najbardziej satysfakcjonujący! Dodam tylko, że czarnych paznokci nie mam pomalowanych nigdy, ale takim efektem jestem zachwycona. Lakier jeszcze nie raz wyląduje na moich paznokciach! :)

Co do dostępności to produkty my secret można znaleść w naturze, ale nie jestem pewna czy są dostępne. (Ktoś coś? :D) Swój egzemplarz wygrałam u Maleńkiej - dziękuje jeszcze raz! :*

A jak Wam się podoba? Jaki macie stosunek do czarnych paznokci?

Ps. Przepraszam za lekko starte końcówki może - zauważyłam je na zdjęciach dopiero :)





44 komentarze:

  1. Zazdroszczę pazurków, ja mam krotkie szerokie, ciezko z zapuszczaniem. Ech. Piękne pazurki i kolor lakieru. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje szczególnie za komplement w kierunku paznokci - bardzo mi miło! :)

      Usuń
  2. Noo w końcu doczekałam się posta u Ciebie ♥ Zaglądałam już dzisiaj do Ciebie na bloga, a teraz blogger wskazał, że coś naskrobałaś :D
    Cieszę się, że lakier Ci się spodobał, mi również, dlatego go wrzuciłam do paczki dla Ciebie, znaczy nowego of kors :D A teraz już ich nie ma dostępnych, to była kolekcja sezonowa. Ewentualnie gdzieś tam w koszu wyprzedażowym w Naturze :[
    Piosenkę uwielbiam, no kurczę idealna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Odkryłam właśnie, ze coś jak daję publikację na wcześniejszą godz. to pojawia się wcześniej na liście :D
      Dziękuje jeszcze raz! :*
      Z zacnego filmu <3

      Usuń
  3. Piękne paznokcie :D
    Bardzo mi się podoba, lubię takie klimaty. Latem wyglądają takie kolory obłędnie ze względu na świecące słońce. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje miło! :*
      dlatego zdj robiłam własnie w lecie :D

      Usuń
  4. Rozpływam się nad Twoimi zdjęciami <3
    mówisz, że zmywacz w gąbeczce ogarnia te zasrańce brokatowo piaskowe? ja za każdymrazem gdy urzyję lakieru z tą forumłą to soczystych słow używam podczas zmywania :D
    Całkiem interesujący efekt daje - skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na me serce! :* Czyli jednak nowy aparat coś dał :D Dziękuje ;) Komentarz mogę dodać do najlepszych jakie kiedykolwiek otrzymałam ^^
      Ogarnia bardzo dobrze, ale jak jest 'świeży', po kilku użyciach już jak gąbeczka jest 'zużyta' to tak ciekawie nie jest :D

      Usuń
  5. Świetny kolor! Lubię piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, a co to za błąd w tytule? :D chyba byłaś niezdecydowana? :)
    i piosenka na starcie, nono fajnie :)
    lakier cudny ale należy do grupy lakierów, które bardziej podobają mi się u kogoś niż u mnie :) chociaż oczywiście wypróbowałabym go, może zakochałabym się w nim tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst sprawdzałam kilka razy, a o tytule nie pomyślałam :D haha :D dziękuje! :)
      Zauważyłaś!? ^^ Z filmu zacnego! :D Skojarzył mi się od razu z lakierem, albo raczej lakier z piosenką :)
      Rozumiem - często sama tak mam :)

      Usuń
    2. Haha ale ja jestem czujna, więc mogę Cię poprawić :D chyba nie masz mi tego za złe? :D
      A jak! :)))

      Usuń
  7. Uwielbiam ciemne kolory na paznokciach. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier wygląda świetnie! Za piaskami nie przepadam, ale ten mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest po prostu świetny!
    Lubię ciemne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie jestem przekonana do ciemych kolorów ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny jest:) i wcale na czarny nie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te drobinki właśnie :) I chyba dlatego mi się spodobał :D

      Usuń
  12. Piękny jest ten lakier, ale nie miałam szczęścia i ani razu nie widziałam go w swojej Naturze :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedostępny już jest :( Dostałam informacje od Maleńkiej :)

      Usuń
  13. jest przpeiekny ;) kupiłam mojej przyjaciółce i jest zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny.

    A czarne paznokcie? U innych bardzo mi się podobają, sama jakoś jednak nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei czyste same - wgl sie nie podobają :D Chyba że jakiś mat właśnie, albo brokat jak tu :)

      Usuń
  15. Wygląda ciekawie ale to raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny efekt, jednak nie jestem przekonana do ciemnych lakierów, zwłaszcza brokatowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ładny, ale nie zakochałam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna iskierka z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.

    And you also know how costly it can be to have backlinks
    to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were
    you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my web site Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ciemne pazurki. Zwłaszcza, że mam je dość długie od zawsze i lubię z nimi kombinować. Lepiej niż w czerni wyglądają tylko w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny jest! ale wcale nie widać, że to czarny przez tyle tych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudny kolor i efekt. Lubię piaski, a mam taki iskrzący czerwony z Essence. A ze zmywaniem jakoś sobie radzę :)
    Czekałam na jakiś Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne paznokcie :) Ja mam niestety małą, wąską płytkę i pazurki ciągle się rozdwajają mimo stosowania przeróżnych odżywek.. Kolor lakieru jest piękny, lubię takie piaski :) Dają piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się! A mnie właśnie bardzo niewygodnie trzyma się ten pędzelek z wielką kwadratową nakrętką ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana nawet nie wiesz jak się cieszę, że sprawiłam Ci tyle radości :)
    Lakier bardzo ładny :)
    Co do Greya naprawdę szczerze Ci polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za info :)
    e-mail doszedł, postaram się jutro już wysłać nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie wyglada ten kolorek :) początkowo myslalam, ze to Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś uwielbiałam tę piosenkę...a teraz :<<

    Lakier bardzo ładny, lekko wpada w granat ale i tak mi się podoba :) Pazurki masz śliczne a zdjęcia pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny <3 ja czarny na paznokciach bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!