Obserwatorzy


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii kosmetycznych premier. Jak wspominałam w pierwszej części nowości było na tyle dużo, że konieczne było podzielenie ich na dwie części. Nie przedłużając zapraszam do czytania, jeśli jesteście ciekawe co nowego czeka na nas w tym miesiącu :)
Już na sam początek bardzo ciekawe nowości, bowiem do oferty Body Boom kojarzącej się głównie z kawowymi peelingami dołączą masło do ciała oraz mleczko. W ofercie Miya także mega kuszące propozycje - sera z witaminą c, z prebiotykami i wygładzające oraz peeling enzymatyczny. Pojawi się także tonik z kwasami, ale jego akurat nie zamieściłam na grafice. Wiem, że te kosmetyki były już wcześniej dostępne na stronie marki, ja jednak wstrzymywałam się z zakupem, ale jak pojawią się stacjonarnie to na pewno na coś się skuszę :D
Face Boom to także dziecko marki Body Boom, muszę przyznać, że już sam wygląd kusi! Marka nieźle się rozrasta, bo w linii do pielęgnacji twarzy znajdziemy kremy, peeling, piankę, puder enzymatyczny i z tego co kojarzę także maski!
 

Pozostając w temacie pielęgnacji twarzy i produktów z lepszym składem, ciekawe nowości przygotowała także Tołpa. W jej ofercie pojawią się trzy linie, przeznaczone do różnych typów cery. Składać się one będę głównie z kremów do twarzy, ale pojawią się też żele do mycia i serum.
 
 
 
 
AA jest marką, która chyba najbardziej poszalała jeśli chodzi o ilość nowości! :D I tutaj pojawią się nowe linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy - fresh fruits i go green. Mają one mieć składy składające się w 99% z naturalnych składników, chociaż ja jakoś nie do końca ufam tej firmie. Nie mniej jednak jest na czym zawiesić oko, bo pojawią się: maseczki, kremy, pasty, esencje i wody micelarne i sera. Ponadto pojawi się także nowa linia fruits&herbs - tym razem z kosmetykami do pielęgnacji ciała. W niej balsamy do ciała, żele i płyny do kąpieli, peelingi oraz kremy do rąk i stóp.
 

Bardzo kuszące nowości przygotowało także Elfa Pharm - jogurty do ciała w 3 wariantach zapachowych i przeurocze kremy do stóp! Mnie samą kusi przede wszystkim arbuzowy jogurt, bo bardzo lubię ten zapach ♥
Z kosmetyków dostępnych w Rossmannie pojawi się nowa bogata linia do pielęgnacji włosów Isana z szamponami, odżywkami i sprejem do włosów. Dostępne będą 3 wersje do różnych typów włosów.
 
Nowe kosmetyki do pielęgnacji włosów czekają na nas także w ofercie Polka i Herbal Essences. Szczególnie kuszące wydaje się zwłaszcza linia Polka z octem brzoskwiniowym, która o dziwo ciekawi mnie o wiele bardziej niż produkty do twarzy z tej serii :)
 Kolejne nowości to Nivea, w której pojawią się przede wszystkim dwie nowe serię - Naturally good z tonikiem i mleczkiem oraz żele Fresh Blends. Nigdy nie byłam fanką tej marki, ale muszę przyznać, że żele wydają się na prawdę ciekawe, zwłaszcza.. arbuzowy :D Oprócz tego pojawi się kolejna wersja pomadki do ust - brzoskwiniowa.
Były już koreańskie kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a teraz czas na.. kremy do rąk! O marce Hongik Skin pierwszy raz słyszę - od kwietnia mają one być dostępne w Rossmannie.
 
 
 
Bardzo dużo nowości także oferuje nam firma Eveline - zarówno do pielęgnacji jak i z kategorii kolorówka. Serię I love vegan food uzupełnią peelingi w saszetkach, które wyglądają na prawdę dobrze! Ponadto mamy nowy żel aloesowy, balsamy do ciała oraz peeling - pastę i plastry na nos. Jeśli chodzi o dwa ostatnie produkty to dostępnych będzie o wiele więcej produktów z serii insta skin care, ale jakoś.. nie przekonała mnie ona, więc zamieściłam jedynie te dwa produkty. Z kolorówki na pewno warto zwrócić uwagę na tusze, które ta marka ma na prawdę fajne! Oprócz tego mamy produkt do brwi, róże (na zdjęciu przykładowy kolor), odżywki i cienie - ich będzie do wyboru na prawdę wiele! :)
Nowości do makijażu także w ofercie Max Factor - nowy podkład i bronzer w sztyfcie, oprócz niego pojawi się także rozświetlacz i róż także w formie sztyftu. Do oferty AA dołączy kokosowa baza, a Rimmela błyszczyk i tusz, chociaż mam wrażenie jakby je już gdzieś widziała..
Na sam koniec.. Bielenda - nowości pielęgnacyjne widziałyście w 1 części, dzisiaj natomiast czas na kolorówkę. Wśród nowości z tej kategorii znajdziemy 3 rodzaje bazy pod makijaż oraz fluid mineralny z sokiem z truskawki. Jeśli dobrze pamiętam dostępnych będzie 3 odcienie. Ostatnie już nowości jakie przygotowałam to podkład matujący Perfecta, powiększający błyszczyk do ust Eveline i nowa odsłona tuszu Maybelline.

Muszę przyznać, że nowości z tego posta są chyba jeszcze ciekawsze od tych z pierwszej części. Mam wrażenie, że przy każdej grafice pisałam, że coś mi się podoba :D Na pewno skuszę się na nowy podkład Bielenda, jogurt Elfa Pharm, serum i peeling Miya. Kuszą mnie też nowości Face Boom, szampon Polka z octem, żele Nivea, peelingi i tusze Eveline.. i na tym zakończmy :D

A teraz czas na Was - na co Was skusiłam? :D

18 komentarzy:

  1. Mnie to kusi wszystko!: D Wszystko wygląda tak zachęcająco :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale masa wspaniałości. Faktycznie AA poszalało z nowościami. No nic... muszę zużywać zapasy i czaić się na nowe produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie będę zaglądać za peelingami w saszetkach od Eveline :) Oprócz nich, to jeszcze żele z Nivea mi wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega jestem ciekawa nowinek Elfa Pharm, jogurt mango będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co za kolorowe opakowania, fajne premiery, ale aktualnie wszystko mam i nie planuje zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że mnie najbardziej interesują nowości Miya i Face Boom. Oprócz tego często chętnie sięgam po markę Eveline i ta nowa linia do włosów z Isany też wydaje się interesująca. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się płyny do kąpieli z AA. Na coś z pewnością się skuszę, tym bardziej że od dawna szukam czegoś ciekawego do wanny. Elfa pharm kusi mnie mango, ale póki co nie potrzebuję nic do ciała. Żele nivea rzeczywiście wydają się być apetyczne. Zwłaszcza mango i arbuz ;). Kurde dajny ten stick do konturowania z max factora. Nie zna za bardzo tej marki, ale sticki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie na pewno skusiłaś na produkty Facebook mam ochotę sprawdzić na sobie maskę, może peeling i jeszcze płyn micelarny. Z nowości Bielendy i mnie ciekawi ten nowy fluid mineralny i jestem bardzo ciekawa, jak się będzie miał do mojego obecnego ulubieńca kryjącego. Z Eveline ciekawią mnie te peelingi z serii i love vegan food, bo po kremie do rąk mam ochotę przetestować więcej produktów z tej linii balsam do ciała choćby też. Rozgadałam się jak prawie zawsze 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego. Na razie nic nie kupuję, póki mi nie trzeba. A potem chcę kupować już tylko naturalne kosmetyki, bo od dłuższego czasu staram się na takowe przestawić. WIdzę, że jest sporo nowości, które mi przypasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ajajajaj! jak mnie mega wsyztsko teraz kusi! musze wkońcu przejrzeć i spisać swoje kosmetyki, żebym ogarnełą co mogę kupić,a co nie! bo na pewno coś się kończy z zapasów :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie z FaceBoom czekam płyn micelarny, ale reszta też kusi :D i ja tam widzę mango z ElfaPharm to chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łeeee....wszystko mnie kusi :D Dlaczego to takie ładne, kolorowe, soczyste i kuszące? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku tyle nowości mnie kusi szczególnie pianka do mycia twarzy, puder enzymatyczny z Face boom, peeling enzymatyczny, serum z prebiotykami z Miya, ciekawią mnie też żele pod prysznic Fresh Blends z Nivea rozświetlający fluid mineralny z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko sałatko! Jakbym miała kupować oczami, to chyba połowa kosmetyków z tego wpisu trafiłaby do mojego koszyka! Większość ma prześliczne szaty graficzne :D Na szczęście jeszcze potrafię się powstrzymać przed kupowaniem czegoś, czego aktualnie mi nie trzeba, a że aktualnie mam wszystko, to muszę dać sobie na wstrzymanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się czy one w ogóle wejdą do Rossmanna na czas, czy może wstrzymali premiery w związku z obecną sytuacją ;) Tym bardziej, że firmy kosmetyczne przestawiły produkcję na środki antybakteryjne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj bardzo kusisz :) Z pewnością znalazłabym coś dla siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jakim cudem przegapiłem jeden z ulubionych tematów na blogu 🙈 zawsze mnie kusisz tymi wszystkimi nowościami i chociaż nie mam do nich dostępu to fajnie że mogę te wszystkie nowości zobaczyć w jednym wpisie 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!