Obserwatorzy

Heeej! :)
Marzec zaczął się u mnie niezbyt szczęśliwie - pierwszy tydzień był okropny.. Ale za to teraz już jest lepiej i mam nadzieje, że tak zostanie :) A jak u Was? 

Lakier, który dzisiaj mam Wam do pokazania czekał na swoją premierę na paznokciach pół roku :D Mowa o piasku od Vipery. Już raz pokazywałam Wam lakier tej firmy tutaj. Czy mi się spodobał zobaczycie i przeczytacie w dzisiejszym wpisie ;)


Mój lakier znajduje się w typowej szklanej buteleczce o pojemności 7 ml, z matową zakrętką.
Z tyłu mamy wszystkie informacje, które nas interesują, w tym numer lakieru. Mój egzemplarz pochodzi z serii FLOE i ma numer 409. 
Kolor lakieru to taki ciemny róż. Muszę dodać, że ostatnio nie przepadałam za różowymi lakierami, ale ten o dziwo nawet mi się spodobał :) Być może sześciany brokatu zatopione w nim zrobiły swoje :D Wykończenie jest oczywiście piaskowe. Jednak lakier nie jest kremowy, ale ma lekką poświatę. Dokładnie o co mi chodzi może zobaczycie na poniższym zdjęciu. Od razu widać też piękne brokatowe szcześciany :)
 Pędzelek jest dość wygodny. Konsystencja za to mnie nieco negatywnie zaskoczyła.. O ile w piaskach wibo, czy też innych jakie miałam pierwsza warstwa kryje już nieźle to tu potrzebujemy co najmniej 2. Tyle mam właśnie na paznokciach, a i tak wydaje mi się, że mogłam dodać 3..
Na szczęście lakier wysycha bardzo szybko - za co przede wszystkim lubię piaskowce :) 
Co do trwałości to po 4 dniach końcówki delikatnie się starły. Odpryski pojawiły się tylko na dwóch paznokciach - wydaje mi się, że tylko dlatego, że są rozdwojone lekko..
Zmywanie jest tragiczne - jak można się domyśleć. Chyba, że mamy zmywacz w gąbeczce, wtedy to inna sprawa :D

Teraz czas pewnie na to na co czekacie, czyli prezentacja na paznokciach :)

Z dostępnością jest dość ciężko - przynajmniej u mnie. Swój egzemplarz dostałam.
Koszt takiego lakieru to 7 zł - według strony producenta.

Jak Wam się podoba? :)

65 komentarzy:

  1. Żałuję że nie mogę malować paznokci :( no cóż taka praca:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ej śliczny! chociaż mnie piaski nie kręcą. a no i prześwitów nie widac.. :D
    ale co muszę napisać..piękne zdjęcia! :D *.* jak zrobiłaś te fioletowe tło? pochwal się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet je lubię :) Jak mają coś w sobie bo takie czyste w sensie bez brokatu, czy jakiś dodatków to już średnio :) Ale ogólnie lubię bo szybko można zmalować efektowne mani :)
      DZIĘKUJE! :) Takie komentarze cieszą mnie najbardziej - przyznaję :D Bo staram się robić coraz lepsze zdj. :) dziękuje :* Fioletowe tło? zwykły materiał :)

      Usuń
    2. a no widzisz :D ja w sumie tylko kremowe miałam, bez drobinek :D
      :*
      a wiesz że znowu masz błąd w tytule? hihhihi :D

      Usuń
    3. mamo :D Dzięki Ci bardzo :) Poprawiaj mnie bo ja nie wiem czym ja żyję :D Albo może wiem.. :D Co ten stres robi z człowiekiem xd

      Usuń
  3. Lakier z tymi drobinkami wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jakoś inaczej i zdecydowanie fajnie. :D Kolor w sam raz na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sreberko z tej serii i jestem bardzo zadowolona :) Nawet podoba mi się stosunkowo mała pojemność lakieru, bo przynajmniej jest szansa na jego zużycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak ono się prezentuje :) Z pojemnością masz jak najbardziej racje :)

      Usuń
  6. Ja tam lubie takie róże, a takiego piasku nie mam więc chyba musze kupic!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Latem do opalonej skory bedzie idealny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę powiedzieć że mi sie nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wygląda! Kolor bardzo mi się podoba. Lakiery piaskowe bardzo lubię, tylko nie przepadam za ich zmywaniem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacze w gąbeczce dają radę :) I topy peel off :)

      Usuń
  10. Nie jestem fanką koloru różowego, ale w tym przypadku podoba mi się. Te drobinki dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej! Czy mi się wydaje, czy Toje paznokcie dostały kopa ładnościowego?:D
    Ja też mam tak, że czasami unikam różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w jakim sensie Ci chodzi :P

      Usuń
    2. no wydają mi się takie ... hmn.... jak u gwiazdy filmowej :D

      Usuń
  12. śliczny :*


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda naprawdę ślicznie i wydaje mi się, że te drobinki naprawdę wiele tutaj robią. Nawet fajnie, że nie jest ich jakoś wiele tylko są raczej rzadkie. Co do dwóch warstw to i tak nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - też myślę że to dzięki nim spodobał mi się tak :)
      Nie jest ale jak na piasek mogło być lepiej :)

      Usuń
  14. Piękny wiosenny kolorek. Zazdroszczę kształtu płytki paznokciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolorek-podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this
    high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.

    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My webpage - Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że już wszystko dobrze u Ciebie :) :)
    Bardzo ładnie wygląda, ja ogólnie za różem też jakoś bardzo nie przepadam, ale chyba na lato kupię sobie jakiś taki neonowy bardziej, zaszaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier jest cudowny <3
    U mnie marzec też zbyt dobrze się nie zaczął,ale myślę,że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny lakier ♥
    Nie zastanawiałas się czasami nad postem jak pielęgnujesz swoje paznokcie? Ja byłabym zadowolona takim postem, ponieważ od jakiegoś czasu walczę z rozdwajaniem się paznokci i gdy tylko chce zapuścić łamią się.. Może znasz jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie moja pielęgnacja nie jest teraz za bardzo złożona :) Bardziej przykładam się do włosów ostatnio.
      Co do paznokci to zawsze nakładam odżywkę pod lakier, no i jak się mi rozdwajają to od razu piłuje. Piłuje pilnikiem papierowym albo szklanym - nie metalowym co ważne. No i krem - wiadomo :) Z łamaniem ja akurat nie mam problemu, bardziej z rozdwajaniem :)
      A próbowałaś olejować paznokcie? Swego czasu robiłam to i były efekty widoczne, teraz brak czasu robi swoje ;)

      Usuń
  20. Świetnie wyglada ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jaki on ładny jest! W ogóle masz piękne pazurki i zdjęcia też bardzo ładne!
    Chyba muszę zainwestować w jakieś lakiery Vipery, bo mam chyba tylko jedną Ruletkę od nich :[

    OdpowiedzUsuń
  22. No wreszcie jest na blogu! Bardzo ładny kolor, choć jak pewnie się domyślasz bardziej podobał mi się, ten Twój drugi lakier z Vipery. Bo był fioletowy :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się, mimo że nie przepadam za takim mocnym różem, ale ten jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne zdjęcia paznokci <3 Cudowne ujęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.

    I think as a webmaster, you know the importance of having
    backlinks from high PR blogs. And you also know how costly it can be to have backlinks to this
    high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you
    can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my blog - Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks
    to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Also visit my page: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładny. Masz ładne pazurki :)

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to
    your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Also visit my blog: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  29. This paragraph will help the internet people for creating new weblog or even a weblog from start to end.


    My blog post business logo registration in dubai

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi,

    I would like to let you know that we are selling
    high PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high
    PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use
    as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Look at my page: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.

    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you
    can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Feel free to visit my homepage :: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  32. A wiesz, mam podobny tylko czerwony z Essence. Też z takimi drobinkami i piasek. Bardzo go lubię, ale niestety szybko się ściera.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem te złote drobinki są zbędne ;-p. Masz piękny kształt paznokci :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne paznokcie! Zostanę u Ciebie na dłużej i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny efekt :) zastanawiam się jednak jak ze zmyciem lakieru ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wszystko w poście napisane - zapraszam do dokładniejszego przeczytania :)

      Usuń
  36. mi podoba się bardzo ten kolor...jedyne czego nie lubię w tych piaskowych to zmywanie....ale efekt jest wart tych męczarni :)
    fajny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!