Obserwatorzy

Heej! :)
Nie wiem czy pamiętacie moją listę chciejstw, którą zamieściłam rok temu.. Najwyższy czas ją dzisiaj podsumować! :) Jeśli jesteście ciekawe jak mi poszło i co udało się kupić - zapraszam dalej :)
Na początek ubrania i dodatki, czyli 'kategoria' gdzie udało mi się chyba najwięcej rzeczy kupić :) Jeśli chodzi o pierwsze produkty to kupiłam nawet kilka sweterków i koszul. Co prawda nie dorwałam tej czerwonej kraty, która tak mi się podobała, ale coś podobnego :) Listonoszkę też kupiłam, podobnie jak zegarek. Rok temu pisałam, że nad szczotką tt jeszcze się zastanawiam - ostatecznie ją kupiłam, bo dorwałam w dość fajnej cenie. Póki co jestem zadowolona :) Z kupna lusterka zrezygnowałam..
 Z produktów do makijażu kupiłam tylko kilka produktów - żel do brwi z wibo, pomadkę z essence - identyczną, jak chciałam :) Szukałam też dobrego podkładu i chyba znalazłam. Nie jest to stay matte, ale też produkt z Rimmela, który widziałyście w hitach 2015 roku :) Korektor catrice dostałam od Korneli na urodziny (:*). Pędzle przechodzą do zrealizowania na ten rok :)
Większość rzeczy z powyższej listy, która najbardziej kusiła nie została zrealizowana :D Za to wypróbowywałam kilka rosyjskich kosmetyków do włosów i maseczek do twarzy. Kupiłam też sobie top coat, co prawda nie słabodostępny NYC, ale też przyzwoity z wibo. Również na urodziny od Rudej dostałam żel do usuwania skórek SH i żel Balea z zimowej edycji :) Z kolei odżywkę Balea sprezentowała mi Ewa :)

Ogólnie uważam, że poszło mi całkiem nieźle :) Większość, rzeczy znalazła się w moim posiadaniu, dlatego i w tym roku postanowiła zrobić sobie podobną listę. Tym razem ograniczyłam się tylko do kosmetyków, nie ma ani dodatków, ani ciuchów..
Podobnie jak w minionym roku Balea kusi żelami ze swojej zimowej limitki. Chciałabym wszystkie, ale najbardziej chyba te z powyższej grafiki :) O rosyjskim miodowym mydle i toniku z evree przeczytałam sporo dobrego na Waszych blogach, że chciałabym wypróbować je i ja. Z evree kuszą mnie też inne kosmetyki do twarzy - krem, serum, peeling.. To samo tyczy się kosmetyków sylveco, ale szczególnie te trzy produkty od nich chciałabym wypróbować :)
Z zeszłorocznej listy znalazł się balsam eos, pędzle, płytka B. loves plates i lakiery CA. Większość z nich mi się marzy od dawna. Oprócz tego dołożyłam sławny wysuszacz Insta-dri, pomadkę GR i puder do brwi też z Golden rose. Co do tego ostatniego macie jakieś doświadczenie z tymi pudrami, jakie macie kolory? Jest ich tyle, że sama nie wiem na który się zdecydować :D

Mam nadzieję, że i w tym roku pójdzie mi tak jak w minionym, albo nawet i lepiej :) Oprócz tego oczywiście będę starała się wykreślać rzeczy z zakładki 'wish list' --> klik.

Kusi Was coś z mojej listy? Może coś znacie? :) 
Jak poszło Wam spełnianie Waszych planów zakupowych w minionym roku, jeśli takie miałyście? :)


34 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji nowej wishlisty :) Balea i Sylveco mnie również kusi <3 Dużo twoich "marzeń" udało Ci się zrealizować w tamtym roku :) P.S. Ja mam puder do brwi z Gr w kolorze 104 (bodajże) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem nagietkowy będzie też na mojej nowej liście ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kusi ta kredka pomadka z GR, nawet chyba ten właśnie kolor chciałam wrzucić do koszyka jak robiłam zakupy w Minti Shopie, ale był niedostępny i wzięłam sobie inną pomadkę, normalną, matową z GR, też fajna w sumie. :)Z Twoich Sylvecowych marzeń znam wszystkie, ale peeling miałam chyba w innej wersji. Polecam najbardziej krem, bo to mój ulubiony, nawet teraz znowu go mam :) Nie wiem czy Twoja cera go polubi, ale moja uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest jeszcze w wersji ze słonecznikiem chyba, ale ten wydawał mi się lepszy do mojej cery :) Pamiętam, ze go lubiłaś - ten rodzaj też znowu wydawał mi się najodpowiedniejszy dla mnie ;)

      Usuń
  4. Łoł, nieźle Ci poszło!!! :-)
    Szkoda, że zamknęłaś się na ciuchy i dodatki, chętnie bym podejrzała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ze już od dawna jestem bardziej kosmetyczna niż modowa :D

      Usuń
  5. Sporo zachcianek z 2015 udało Ci się spełnić :)
    Natomiast z nowej listy pokrywa nam się tonik z Evree, też mam na niego ochotę i na pomadkę z Golden Rose, dokładnie mam na myśli odcień 10.
    Mydło miodowe miałam, ale jeszcze lepsza jest wersja cedrowa, przynajmniej w przypadku oczyszczania włosów. Balsam EOS trafił do mojej kosmetyczki na początku stycznia i póki co sprawdza się bardzo dobre, jest wygodny w aplikacji nie to co niektóre masełka, które trzeba nakładać palcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z GR chyba 12 bym chciała chociaż kilka odcieni mi się podoba :)
      Cedrowe właśnie widziałam w sklepie z rosyjskimi kosmetykami jak byłam, miodowego nie było więc nie kupiłam nic :) Ale skoro fajne to może następnym razem kipie.

      Usuń
  6. W tym roku chciałabym wypróbować kosmetyki Sylveco, muszę też kupić sobie pędzle do makijażu. A tak poza tym to wolałabym mniej kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak sporo rzeczy udało Ci się z listy kupić ;-) Bardzo fajnie! Płytki od B. polecam z całego serca! Są super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ci poszło z realizacją zeszłorocznej listy, oby i w tym roku tak było! :)
    Ja już pewne plany zakupowe mam, nie wiem jeszcze czy pokazywać je na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku to ja też pędzle muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam kredki od GR <3 są genialne, zwłaszcza 08 i 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w tym roku. A z lusterkiem dobrze zrobiłas. Jest ładne, ale bardzo niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  12. sama mam chrapkę na ten balsam z peelingiem z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go już w kilku miejscach więc kupię jak już wykończę to co mam :)

      Usuń
  13. Też chciałabym w tym roku zainwestować w pędzle, a pomadkę z GR kupiłam w zeszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że dużo u Ciebie Sylveco na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w realizacji nowej wish listy :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie kremy z Sylveco niestety się nie sprawdziły. Taka Wishlista może być bardzo przydatna, dlatego sama taką sobie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pomocna, jest robiąc ją rok temu nie sądziłam, ze kupię tyle rzeczy :)

      Usuń
  17. Dużo rzeczy z tej listy kupiłaś ;)
    Chyba też będę musiała sobie taką zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem zadowolona ze swojej szczotki TT, mam taką jak na rysunku wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ! Listy prawie spełnione, oby z tego roku też się cała spełniła. Ja uwielbiam TT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że bardzo dużo udało Ci się kupić, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka z peelingiem Sylveco jest świetna :) Krem nagietkowy właśnie używam i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za ile kupiłaś TT? ;)
    Mnie miodowe mydło też kusi baaardzo mocno, ale na razie mam inne priorytety, jeśli chodzi o jakieś prezenty urodzinowe od rodziny czy coś. :D
    Jak kupowałam kredkę do brwi z Catrice to też nie wiedziałam, w jaki kolor kierować,a tam są tylko 4 także życzę Ci powodzenia. :D
    Kupuj tego eosa czerwonego ze zdjęcia, genialnie smakuje. <3 I w zasadzie tylko po to go używam - aby go zjeść. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 27? jakoś tak :)
      Tą kredką też mnie skusiłaś ;D

      Usuń
  23. Ja jestem zadowolona z koloru :) dobierała mi go pani ze stoiska z Golden Rose :) może niedługo napiszę o tym pudrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam próbki kremu nagietkowego Sylveco i bardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm chyba też zrobię sobie podobną wishlistę na 2016 r.:)Ale mogłaby być za długa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!