Obserwatorzy

 We wrześniu oprócz standardowego comiesięcznego pudełka Pure Beauty w moje ręce trafiło również dodatkowe - wypełnione produktami do pielęgnacji twarzy w myśl trendu #skincycling. Jest to druga edycja, stworzona tym razem we współpracy z marką L'Oreal. Zawartość poprzedniej edycji możecie podejrzeć w tym poście :)

Szata graficzna box'a jak zawsze została idealnie dopasowana do zawartości. Zawiera małą ściągę z kolejnością stosowania poszczególnych produktów w myśl #skincycling. Grafika nawiązuje też do poszczególnych serii kosmetyków jakie znalazłam w środku, co bardzo mi się spodobało!

Po otwarciu pudełka na wstępie czekała na mnie ulotka ze szczegółowym omówieniem tej metody pielęgnacji i krótkim opisem poszczególnych produktów.

Dla przypomnienia #skincycling polega na cyklicznym stosowaniu kosmetyków o konkretnym działaniu na skórę:

  • 1 noc - złuszczanie
  • 2 noc - retinoidy
  • 3 i 4 noc - regeneracja

Oprócz tego codziennie rano stosujemy kosmetyki o działaniu antyoksydacyjnym, zapewniającym ochotę UV.

Ideą cyklicznej pielęgnacji jest uporządkowanie codziennej pielęgnacji, bez gromadzenia nadmiernej ilości kosmetyków oraz bez konieczności rezerwowania dużej ilości czasu. Pozwala na skuteczne wykorzystanie silnych składników aktywnych w bezpieczny i efektywny sposób. 


1 NOC - ZŁUSZCZANIE 

L'OREAL PARIS REVITALIFT TONIK PEELINGUJĄCY Z 5% KWASEM GLIKOLOWYM I EKSTRAKTEM Z ARBUZA

Tym razem za złuszczanie odpowiada tonik, a nie serum jak w poprzedniej edycji. Szczerze mówiąc sama preferuję raczej serum, aczkolwiek tu zaintrygowała mnie zawartość arbuza, który uwielbiam! 
Tonik ma za zadanie rozświetlać i wygładzać skórę. Jest szczególnie polecany poszarzałym cerom, które zmagają się z zaskórnikami. 

Cena sugerowana: 39,99 zł/180 ml

2 NOC - RETINOIDY 

L'OREAL PARIS REVITALIFT LASER SERUM DO TWARZY Z 0,2% CZYSTEGO RETINOLU

Serum, które znalazłam również w poprzedniej edycji. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale chyba w końcu powinnam, bo zbiera ono świetne opinie! Wykazuje działanie odmładzające - skóra staje się zagęszczona i pogrubiona, a zmarszczki są zredukowane. Oprócz retinolu zawiera ono również kwas hialuronowy, który zapewnia odpowiedni komfort stosowania. 

Cena sugerowana: 63,99 zł/30 ml

3 I 4 NOC - REGENERACJA

L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER SERUM DO TWARZY Z 1,5% CZYSTEGO KWASU HIALURNOWEGO

L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER WATER - CREAM Z CZYSTYM KWASEM HIALURONOWYM I CERAMIDAMI

Oba produkty idealnie wpisują się również w trend skinflooding. Bazują na kwasie hialuronowym. Serum zapobiega utracie wody, nawilża i stopniowo wypełnia od wewnątrz drobne linie i zmarszczki. Krem oprócz kwasu hialuronowego zawiera również ceramidy i niacynamid. Ujędrnia, przywraca skórze objętość, nawilża i wspiera funkcję bariery hydrolipidowej.

Cena sugerowana serum: 63,99 zł/30 ml

Cena sugerowana kremu: 97,99 zł/50 ml

KAŻDEGO DNIA RANO - OCHRONA UV

L'OREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL ROZŚWIETLAJĄCY KREM NA DZIEŃ Z SPF+

Produkt, którego nie trzeba przedstawiać. Oprócz SPF 50+ zawiera również witaminę Cg. Chroni przed promieniami UVA i UVB, redukuje drobne linie i zmarszczki, a także przebarwienia. Charakteryzuje się lekką, nieobciążającą formułą.

Cena sugerowana: 69,99 zł/50 ml

Jako fanka pielęgnacji twarzy jestem zachwycona zawartością box'a #skincycling. Tym bardziej, że jak wspominałam nie miałam okazji poznać kosmetyków L'Oreal z tej kategorii. Część produktów mam już po raz drugi, więc chętnie podzielę się nimi z najbliższymi :)

Co myślicie o trendzie #skincycling? 

Jak oceniacie zawartość box'a?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

#skincycling
#skincare
#revitaliftlaser

9 komentarzy:

  1. Zawartość świetna - krem i serum z Loreal uwielbiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy box z kosmetykami, warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny box i super produkty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie muszę sprawdzić tą rutynę na mojej twarzy 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wstawiłaś na insta fotkę tego pudełka to myślałam, że to to poprzednie. Nie spodziewałam się, że zrobią drugą edycję. Ogólnie spoko, fajne produkty, zwłaszcza ten arbuzowy tonik, ale chyba jeśli rozważałabym zakup pudełka wolałabym edycję poruszającą inny temat, a nie powtórkę 🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko jest eleganckie! ♥ Nie mogę się doczekać, gdy w końcu wypróbuję tonik i krem SPF :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!