Obserwatorzy

W ciągu ostatnich tygodni miałam okazję poznać nową dla mnie markę SHECARE produkowaną przez Bielenda. W marcowej edycji Pure Beauty znalazłam synbiotyczną maskę w płachcie aktywnie rewitalizującą z linii Solution Total Revital. Aktualnie używam również krem pod oczy z tej serii i na pewno napiszę o nim coś więcej, jednak póki co zapraszam na recenzję maseczki :)

Szata graficzna tej linii utrzymana jest w biało - fioletowej kolorystyce i minimalistycznym wyglądzie. Opakowanie maseczki to klasyczna saszetka zawierająca wszystkie niezbędne informacje na temat produktu.

 Płachta została wykonana z miękkiego materiału, ale jej kształt nie do końca mi odpowiadał. Przypominał jajko - tkanina była wąska i długa. Brakowało jej po bokach twarzy i znacznie nachodziła na włosy, a otwory na oczy były nieco za małe. Przez to niedopracowanie nie przylegała w 100% do buzi. 


Tkanina była nasączona mleczną esencją - może nie przesadnie (w saszetce już nic nie zostało), ale wystarczająco. 

Według producenta maska ma pachnieć bergamotką. Dla mnie zapach był roślinny i zielony, miły dla nosa.

Maseczkę nosiłam na twarzy przez około pół godziny - po tym czasie praktycznie w całości wyschła. Po jej zdjęciu buzia była widocznie wygładzona, odświeżona i miła w dotyku. Maska będzie idealnym wyborem na wieczór spa, kiedy potrzebujemy dodatkowej dawki nawilżenia. Po jej zastosowaniu cera jest widocznie zregenerowana i prezentuje się zdecydowanie lepiej :) 

Jest to idealny produkt do domowego spa. Pomimo, że jakość wykonania płachty nie była najlepsza to działanie mnie nie zawiodło. Maseczkę znajdziecie w wielu drogeriach np. Hebe, gdzie obecnie jest na promocji za ok. 5,40 zł. Cena regularna to ok. 18 zł.

Znacie tą markę? Miałyście okazję używać tej maski w płachcie?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

6 komentarzy:

  1. Ja niedawno zdenkowałam krem pod oczy tej marki i był bez zachwytów. Innych produktów nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa maseczka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja jeszcze czeka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeka u mnie w kolejce, ale miałam do dłoni o stóp i były świetne 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. 18 zł za taką maskę na pewno bym nie dała, ale te 5,40 czemu nie 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!